PytaniaShow Biznes

10 Psychological Insights to Improve Your Content Marketing – GdanskTown.pl

Content marketing ma wiele korzyści, od pomocy w dotarciu do potencjalnych leadów do ustanowienia swojej firmy jako znanego, renomowanego biznesu w swojej niszy. Bez odpowiednich technik pisania, niestety, jest mało prawdopodobne, że czytelnicy znajdą Twoje treści w ogromnym World Wide Web.

Jedną z rzeczy, które większość ludzi ma ze sobą wspólnego, są wrodzone wzorce w ich umysłach, które pomagają przyciągnąć ich w kierunku pewnych rzeczy. Te wzorce to psychologiczne wspólności, o których możesz dowiedzieć się więcej, zamawiając pracę z Paper written. Ten artykuł pomoże Ci zrozumieć psychologiczną stronę marketingu treści, dzięki czemu możesz zwiększyć liczbę odbiorców i zapewnić sobie czerpanie korzyści z publikowania treści na firmowej stronie internetowej.

  1. Zasada wzajemności

Czy kiedykolwiek czułeś się zobowiązany do zrobienia czegoś po tym, jak ktoś inny Ci pomógł? Może jeden z Twoich współpracowników pomógł Ci w przeprowadzce, więc czujesz się zobowiązany do udzielenia mu pomocy, kiedy Cię o coś poprosi. Ta zasada oznacza po prostu, że kiedy dajesz komuś coś, czuje się on dłużnikiem wobec ciebie. Ten dług sprawia, że jest bardziej prawdopodobne, że zrobi to, co chcesz.

Reguła wzajemności może być często wykorzystywana, aby skłonić klientów do zapisania się na Twoją listę mailingową lub otrzymywania aktualizacji z Twojego firmowego bloga. Organizacje charytatywne czasami dają ci podkładki do notatek lub etykiety adresowe, prosząc, abyś później odesłał niewielką darowiznę. Powszechne jest również rozdawanie przez firmy darmowych informacji cyfrowych, często poprzez eBooki, które napisali dla swojej witryny. Działa to również w przypadku długopisów, koszulek, kuponów i innych małych tokenów, które sprawiają, że czytelnicy czują się jak dłużnicy.

  1. Us vs. Them

Strategia „my kontra oni” opisuje styl pisania, który pozwala uniknąć izolowania Twojej bazy klientów. Niektóre treści są bezosobowe, powszechnie używając słów takich jak „oni” lub „im”. Problem z tym jest taki, że odrzuca każdego, kto nie pasuje idealnie do Twojej docelowej grupy klientów. To ogranicza zasięg Twoich treści.

Out-group bias może być problematyczne w pisaniu, ale ma również potencjał, aby być korzystne. Po ustaleniu, że masz takie same poglądy jak twoi klienci, poprzez użycie słów takich jak „ty” i „my” w całej treści, możesz użyć out-group bias, aby postawić ich przeciwko konkurencji. Wyjaśnij, dlaczego Twoje usługi są lepsze lub co konkurencja robi źle.

  1. Stwórz unikalny nagłówek

Jeśli badasz coś, możesz znaleźć kilka stron internetowych, które właśnie przepisały treść. Niektóre strony będą miały te same informacje, co ich konkurenci, ewentualnie mając go przenieść lub przepisać, aby uczynić go unikalnym – nawet jeśli naprawdę nie jest. Jednym ze sposobów, aby uniknąć swojego artykułu jest stworzenie unikalnego nagłówka.

Na przykład „Zaskakujące sposoby, dzięki którym możesz przyciągnąć klientów do swojej witryny”. Jeśli masz zamiar użyć nagłówka, który reklamuje jak unikalne są twoje pomysły, jednak upewnij się, że dostarczasz. Jeśli oferujesz te same pomysły, które czytelnik widział już na innej stronie, będzie rozczarowany i mniej prawdopodobne, że będzie czytać twoje treści w przyszłości.

  1. Wyraź swoje główne punkty na początku i na końcu

Jeśli myślisz z powrotem do gimnazjum lub liceum klasy pisania, to prawdopodobnie pamiętasz, że oświadczenie tezy jest krytyczną częścią pisania. Pisarz papieru niestandardowego jest konieczne, aby twój punkt na początku i na końcu swojego papieru, pomagając czytelnikowi śledzić główną ideę i cel swojego papieru.

Podobnie jak stwierdzenie tezy, powinieneś wspomnieć o głównym punkcie swojej treści na początku i na końcu pisania. To wzmacnia twoje główne idee i zapewnia, że twój główny punkt nie zostanie utracony. Jest to kluczowe, ponieważ badania pokazują, że ludzie najprawdopodobniej zapamiętają informacje, które są przedstawione na początku i na końcu list, materiałów do czytania i innych dokumentów.

  1. Stwórz poczucie autorytetu

Ludzie najchętniej czytają informacje od kogoś, kto ma autorytet w swojej dziedzinie. W Internecie trudno jest zdobyć zaufanie, zwłaszcza od osób racjonalnie myślących. Ustanawiając siebie jako autorytet w swojej niszy, zyskujesz wiarygodność i udowadniasz klientom, że wiesz, o czym mówisz (i co sprzedajesz). To zapewnienie jest dokładnie tym, czego potrzebujesz, aby zyskać szacunek i zaufanie od potencjalnych leadów.

Istnieje kilka sposobów, dzięki którym możesz ustanowić poczucie autorytetu wśród swoich czytelników. Podawaj linki do wiarygodnych stron internetowych, które popierają Twój punkt lub cytuj badania naukowe, które potwierdzają Twoje pomysły. Pamiętaj, aby sprawdzić te informacje, ponieważ ich wiarygodność wpłynie na Twoją wiarygodność w oczach czytelników.

  1. In-Group Bias

Ludzie lubią innych ludzi, którzy są do nich podobni. Kiedy mają wrażenie, że podzielasz ich doświadczenia lub rozumiesz ich na głębszym poziomie, jest bardziej prawdopodobne, że będą pozytywnie odbierać Twoje treści. Kluczem do tego jest pogrupowanie swojego rynku docelowego z samym sobą i pisanie w sposób, który łączy ich z Tobą.

Na przykład, firma specjalizująca się w niestandardowych zabawkach dla dzieci może skorzystać z przyjęcia poglądu rodzica, dziadka lub innego krewnego, gdy piszą artykuły na blogu. Firma, która jest skierowana do firmy e-commerce może zająć się powszechnymi problemami, takimi jak porzucanie koszyków, a następnie omówić potencjalne sposoby radzenia sobie z nimi.

  1. Social Proof

Dowód społeczny ma wiele wspólnego z wpływem społecznym i presją rówieśników. Jest to idea, że ludzie są bardziej prawdopodobne, aby iść razem z pomysłem lub lubić coś, co ludzie, których znają, lubią. Jeśli przewijasz swój kanał mediów społecznościowych, możesz nawet zobaczyć ludzi pytających „Gdzie to dostałeś?” lub „Kogo polecasz do uzyskania tatuażu?” Ludzie dbają o doświadczenia innych, ponieważ zmniejsza to szansę, że będą mieli złe doświadczenia, zmarnują swój czas lub zmarnują swoje pieniądze.

Istnieje wiele sposobów, w jakie możesz wdrożyć dowód społeczny w swoim marketingu treści. Obejmuje to włączenie recenzji klientów lub referencje na swojej stronie internetowej, ustanowienie aprobaty poprzez posiadanie firmy featuring w artykułach prasowych lub wideo, lub uzyskanie zatwierdzeń od influencerów.

  1. Nadaj swojej treści równowagę

Jeśli ktoś kliknie na Twoją treść i zostanie przeniesiony na stronę, która nie ma nic poza bocznymi marginesami i dużym blokiem tekstu, jego umysł szybko zostanie przytłoczony. Większość użytkowników Internetu to skimmerzy, co oznacza, że szukają słów kluczowych, nagłówków, list i innych łatwych do przyswojenia informacji, aby zdecydować czy strona, na którą patrzą jest warta ich czasu.

Balans polega na rozbiciu tekstu i ułatwieniu jego czytania. Wiele z tego ma związek z właściwymi nagłówkami i dodaniem białej przestrzeni w odpowiednich miejscach. Zachowaj czyste marginesy i używaj takich rzeczy jak tabele i listy, kiedy są one odpowiednie. Obrazy są również korzystne, ale uważaj na rozpraszające tła lub obrazy niskiej jakości, które odbierają profesjonalizm Twojej treści.

  1. The Fear of Missing Out

Fear of Missing Out (FOMO) charakteryzuje się niekontrolowaną obawą, że coś Cię ominie. FOMO powoduje niepokój u niektórych osób, ale dla celów marketingowych może pomóc w zachęceniu ludzi do czytania Twoich treści.

FOMO jest szczególnie przydatne, gdy rozdajesz darmowe materiały. Na przykład ograniczając darmowego eBooka do następnych 500 osób, które zapiszą się na Twoją listę mailingową lub rozdając 25 koszulek osobom, które udostępniają Twoje treści w mediach społecznościowych. To tworzy poczucie pilności, które zwiększa prawdopodobieństwo, że ludzie zrobią to, co chcesz.

  1. Przypomnij swoim klientom, że mają wybór

Jeśli podejdziesz do ludzi nalegając, że muszą powiedzieć „tak” na twoją ofertę, aby przeczytać treść, stracisz sporą część swoich odbiorców. Perswazja jest przydatna, ale jeśli jesteś zbyt przekonujący, potencjalne leady czują się tak, jakby nie miały wyboru i stawiają psychiczną gardę przed tym, co oferujesz. Jeśli dasz im wybór, aby zaakceptować lub odrzucić, są bardziej prawdopodobne, że będą się trzymać (i zaakceptują Twoją ofertę).

Nierzadko strony internetowe wykorzystują w tym celu humor. Na przykład, oferują czytelnikowi zapisać się do ich newslettera. Czytelnik ma do wyboru kliknąć „tak” lub coś, co mówi „Nie dziękuję, nie lubię darmowych rzeczy” Ten humor jest relatywny i przypomina klientom, że niekoniecznie muszą się zapisywać, aby czerpać korzyści z Twoich treści, co sprawia, że jest bardziej prawdopodobne, że będą kontynuować na stronie internetowej.

Related Articles

Back to top button