PytaniaShow Biznes

3 Najlepsze narzędzia marketingowe warte Twojej inwestycji – GdanskTown.pl

Zapewne słyszałeś, że do skutecznego marketingu internetowego potrzebne są odpowiednie narzędzia. Podstawowym pytaniem pozostaje, jakie są najlepsze narzędzia warte inwestycji?

To dlatego, że w dzisiejszym rynku, wszystkie narzędzia nie są wykonane równe. Niektóre są bardzo wyrafinowane, niektóre są darmowe, podczas gdy inne wymagają, aby rozstać się z tysiącami dolarów, aby je zdobyć. Dlatego też, wybierając najlepsze narzędzia marketingowe nie jest spacer w parku.

Oprócz korzystania z najlepszych narzędzi śledzenia rankingu, aby sprawdzić, jak twoja treść jest wykonywana w różnych wyszukiwarkach, istnieje wiele zalecanych narzędzi marketingowych, które należy sprawdzić, jeśli chcesz podnieść swoją grę i wyprzedzić konkurencję.

  1. InfusionSoft

Aby ustawić rekord prosto, InfusionSoft jest potężnym narzędziem e-mail marketingu, ale na minusie, jest bardzo drogie. Ale ze wszystkimi potężnymi funkcjami automatyzacji, które przynosi, można powiedzieć, że to narzędzie jest bez wątpienia warte każdego grosza.

Spójrzmy na jego koszt;

Dla Ciebie, aby skonfigurować to narzędzie e-mail marketingu, trzeba będzie rozstać się z whopping 2000 dolarów. Tak, 2000 dolarów! Po tym, miesięczne opłaty będą wahać się od $200-$600.

Co sprawia, że warto inwestować jest to, że korzystanie z niego nie jest rocket science. Pochodzi z przewodnikiem, jak go używać, a można również znaleźć kilka przydatnych wskazówek online. Jedyny etap, w którym będziesz przechodzić przez kilka uchwytów jest podczas instalacji, ale po skonfigurowaniu, to daje doskonałe wskaźniki dostarczalności, a otrzymasz zwrot z inwestycji w krótkim czasie.

  1. Buzzsumo

To jedno z najbardziej znanych narzędzi w content marketingu. Jeśli poważnie myślisz o przeniesieniu swojego biznesu na zupełnie nowy poziom, to jest to narzędzie, którego nie możesz przeoczyć.

Dzięki temu narzędziu marketingowemu będziesz mógł znaleźć treści, które były najczęściej udostępniane na konkretne tematy. Co ciekawe, możesz zawęzić swoje poszukiwania tak, aby uzyskać tylko informacje, które są istotne dla Twojej branży.

Buzzsumo posiada szereg zaawansowanych funkcji, takich jak monitoring i influencerzy, dzięki którym możesz śledzić, o czym pisze Twoja konkurencja i jakie strategie wykorzystuje do marketingu swoich treści. Dzięki temu możesz wymyślić sposoby, dzięki którym Twoja firma będzie wyprzedzać konkurencję.

Ile to kosztuje?

To narzędzie jest dostarczane z darmową wersją, której możesz użyć do przetestowania jego skuteczności. Ta wersja pochodzi z ograniczonymi funkcjami.

Jeśli chcesz bardziej zaawansowanych funkcji, takich jak monitorowanie, będziesz musiał zapłacić miesięczną opłatę w wysokości 199 USD.

Istnieje również wersja Pro tego samego, który jest najczęściej używany przez duże agencje, a jeśli potrzebujesz go do swoich potrzeb marketingowych, być przygotowany do rozstania się z 299 dolarów miesięcznie.

Jesteś marką, lub publikujesz materiały online i potrzebujesz narzędzia marketingowego, które doprowadzi do sukcesu biznesowego? Buzzsumo posiada wersję Enterprise, która posiada bardzo zaawansowane funkcjonalności w cenie abonamentu 999$ miesięcznie.

Jeśli chcesz zrealizować swoje potrzeby w zakresie content marketingu, to jest to idealne narzędzie dla Ciebie. Nie tylko pomoże Ci analizować trendy tematy i nagłówki, ale także da Ci możliwość napisania treści, której nie da się dopasować do żadnej innej w wybranej przez Ciebie branży.

  1. Buffer

Ręczne umieszczanie marketingu na mediach społecznościowych może być zniechęcającym zadaniem. Potrzebujesz narzędzia marketingowego, które odciąży Twoje plecy. Buffer jest ostateczną odpowiedzią. Dzięki niemu możesz zaplanować aktualizacje na Twitterze, LinkedIn, Facebooku i Google+. Zawiera zaawansowane funkcje, które są trudne do pokonania, w tym aplikację mobilną, analitykę społeczną i rozszerzenie przeglądarki. Inwestowanie w to narzędzie jest jedną z najlepszych decyzji, jakie możesz podjąć, jeśli sukces jest Twoją porcją.

The cost

Jeśli nie potrzebujesz wielu funkcji, aby zrobić swój marketing, wtedy będziesz cieszyć się korzyściami, które pochodzą z darmowego planu.

Ale jeśli musisz uzyskać lepsze doświadczenie marketingowe, które przyniesie więcej monitory zyski do firmy, Buffer pochodzi z wersji premium, które wahają się od $ 10-$ 250 na miesiąc.

To narzędzie jest warte swoich pieniędzy, ponieważ umożliwia planowanie postów w mediach społecznościowych w ciągu kilku sekund. Co więcej, pozwala na pełną automatyzację Twoich postów, co oznacza większą oszczędność czasu. A w biznesie liczy się każda sekunda.

Marketing jest istotną częścią Twojego biznesu. Upewnij się, że rozumiesz, jak działają powyższe narzędzia i określ poziom, na jakim poprawią one Twoje działania marketingowe, zanim dokonasz jakiejkolwiek inwestycji. Na zdrowie!

Related Articles

Back to top button