PytaniaShow Biznes

4 Strategie marketingu nietypowych biznesów – GdanskTown.pl

Być może trudno uwierzyć, że biznesy takie jak kocie kawiarnie, syntetyczne kości wahadłowe i usuwanie wszy mają ze sobą coś wspólnego. Są to niezwykłe przedsiębiorstwa, które zaspokajają potrzeby konkretnych odbiorców.

Marketing dla takich firm jest trudny. Nie są to produkty, których wiele osób będzie potrzebowało lub chciało w swoim życiu. Jednak prowadzenie firmy w niszowej branży może być niezwykle satysfakcjonujące. Możesz stać się ekspertem w swojej dziedzinie, ustanowić silną reputację i przyciągnąć opłacalnych konsumentów do swojej firmy.

Aby dostać się do tego punktu sukcesu, trzeba zmaksymalizować swoje wysiłki w reklamie. Osiągnąć to poprzez dotarcie poza proste strategie, które działają dla wszystkich innych i próbuje kilka strategii poniżej:

4 Strategies for Marketing Unusual Businesses

  1. User-Generated Content. Niezależnie od tego, czy chcesz sprzedawać niestandardowe deski surfingowe czy kadzidła olejowe, korzystanie z treści generowanych przez użytkowników jest koniecznością. Dzięki temu możesz zaprezentować swój produkt, nie wyglądając przy tym promocyjnie. Posiadanie influencerów, którzy naprawdę lubią twoje produkty, przedstawią je na zdjęciu na Instagramie lub w poście na Twitterze, sprawi, że zwrócisz na siebie uwagę, której twoja marka potrzebuje.

Nie musisz nawet płacić influencerowi za promowanie swojej firmy. Możesz stworzyć hashtag specyficzny dla swojej firmy. Kiedy ludzie używają twojego produktu, zachęcaj ich do publikowania postów na swoim koncie za pomocą tego hashtagu. Wyróżnij ich na swoim koncie biznesowym, gdy to zrobią. To odsłoni twój biznes dla nowych ludzi i pokaże im, jak bardzo klienci go lubią.

  1. Wybierz platformy reklamowe mądrze. Jako właściciel firmy z unikalnych usług lub produktów, można dostać kuszony przez perspektywę posiadania konta w mediach społecznościowych na każdej dostępnej platformie. Jeśli szukasz długoterminowego sukcesu, to strategia marketingowa może backfire.Zamiast próbować dotrzeć do jak największej liczby osób, jak to możliwe, spróbuj dotrzeć do docelowej demografii. Konsumenci, którzy chcą twoich produktów mogą nie być na popularnych platformach, takich jak Facebook czy Twitter.

Osiągnąć swoją publiczność poprzez skoncentrowanie reklamy online na platformie, która jest bardzo istotne dla potencjalnych klientów. Na przykład, firmy, które dabble w budownictwie może znaleźć to trudne do promowania swoich usług w mediach społecznościowych. Ich najlepszym sposobem na dotarcie do ludzi, których chcą jest reklamowanie się na stronach nieruchomości. Mogą również wykorzystać e-mail marketing do wysyłania biuletynów do zainteresowanych. Zbadaj, gdzie potencjalni klienci iść w Internecie i umieścić swoje wysiłki reklamowe tam.

  1. Skorzystaj z pomocy. Nie wszyscy właściciele firm są ekspertami od marketingu, i nie powinni być. Znalezienie strategii promocyjnych dla bardzo poszukiwanych usług jest wystarczająco trudne, jak to jest. Znalezienie ich dla nietypowych biznesów może wydawać się niemożliwe, dlatego nie należy się bać prosić o pomoc. Podczas gdy po prostu kupowanie reklam może wydawać się tańsze niż inwestowanie w firmę marketingową, nie zawsze spowoduje wzrost, który chcesz. Doradztwo dobrego zespołu marketingowego będzie.

Podczas poszukiwania zespołu marketingowego, aby pomóc Ci promować swój szczególny biznes, szukać firm, które mają doświadczenie i wiedzę z branży niszowej. Jeśli masz biznes chiropraktyczny, na przykład, chcesz użyć niesamowitej firmy marketingowej chiropraktyki. Nie powinieneś wybierać firmy, która pracowała tylko z firmami w branży domu i ogrodu.

  1. Nie zapominaj o marketingu offline. Internet był całkiem niesamowitym narzędziem do marketingu w tych ostatnich kilku latach. Jednak nie powinieneś całkowicie polegać na nim dla swojej reklamy. Reklama offline jest szczególnie przydatna dla nietypowych firm.

Offline marketing daje potencjalnym klientom szansę naprawdę dotknąć, trzymać, a nawet próbki niektórych produktów. Plus, taktyki, takie jak kupony, wizytówki i broszury dać ludziom fizyczne połączenie z marką. Te metody nie kosztują też zbyt wiele pieniędzy.

Kilka sposobów można naprawdę uzyskać nazwę firmy tam z reklamy offline jest uczestnictwo w targach, gościnnie mówi na lokalnych imprezach, a darowizna karty rabatowe do lokalnych organizacji charytatywnych.

Ostatnia porada

Marketing i reklama to dla Ciebie szansa na stworzenie innowacyjnych i kreatywnych sposobów dotarcia do ludzi. Jednak jest to również ciężka praca. Pozostań zdeterminowany, poproś o pomoc i nie poddawaj się. Będziesz musiał pokonać wyzwania, aby doprowadzić swój biznes tam, gdzie chcesz, ale możesz to zrobić z odpowiednim marketingiem i właściwym napędem.

Related Articles

Back to top button