PytaniaShow Biznes

4 Ways Technology Can Help Grow Your Business – GdanskTown.pl

Technologia znajduje się w centrum wszystkich operacji biznesowych: produkcji, komunikacji, zakupów, sprzedaży, a nawet marketingu. Stała się ona istotną częścią każdej strategii sukcesu biznesowego. Według statystyk, w samych Stanach Zjednoczonych działa ponad 585 000 firm technologicznych.

Przedsiębiorcy chcący rozwijać się i kwitnąć we współczesnym świecie biznesu muszą być gotowi na przyjęcie technologii. Przyjrzyjmy się czterem sposobom, w jaki technologia może rozwinąć Twoją firmę.

  1. Płatności cyfrowe zwiększają bezpieczeństwo i wygodę

Ludzie przyzwyczaili się do płatności cyfrowych. Płatności cyfrowe lub elektroniczne, które wykorzystują telefony komórkowe, karty lub Internet są szybkie, bezpieczne i wygodniejsze w porównaniu z transakcjami gotówkowymi.

Według statystyk, całkowita wartość transakcji w ramach płatności cyfrowych ma osiągnąć 10,58 biliona dolarów w 2024 roku. Płatności gotówkowe wkrótce przejdą do historii. Przedsiębiorstwa muszą jednak zrozumieć, że ludzie preferują różne metody płatności cyfrowych. Muszą zapewnić wiele opcji płatności cyfrowych, aby dostosować się do jak największej liczby klientów.

  1. Technologie mobilne zwiększają produktywność

Technologie mobilne pozwalają ludziom pracować z dowolnego miejsca, o ile są połączeni ze swoimi zespołami. Takie technologie pozwalają użytkownikom wykonać wiele zadań na swoich urządzeniach mobilnych bez konieczności udawania się do fizycznego biura. Czas poświęcony na dojazdy można wykorzystać na inne produktywne działania.

Technologie mobilne pozwalają pracownikom skanować, edytować i udostępniać dokumenty za pomocą urządzeń mobilnych z dowolnego miejsca. Mogą oni czytać i odpowiadać na pilne wiadomości e-mail za pomocą swoich urządzeń cyfrowych z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Według jednego z badań wydajność pracowników w USA wzrosła o 4,8%, gdy pracowali w domu.

  1. Oprogramowanie zwiększające produktywność pomaga firmom zaoszczędzić więcej i zwiększyć przychody

Firmy używają teraz zautomatyzowanych systemów, które wymagają niewiele lub żadnego wkładu ludzkiego, aby służyć klientom. Online help desks są teraz skonfigurowane, aby dać spersonalizowane rozwiązania przez całą dobę do wspólnych zapytań klientów. Firmy mogą zaoszczędzić na pracy ludzkiej i innych wydatkach, takich jak materiały piśmiennicze.

1 (800) Car-Title, firma pożyczkowa, która pozwala ludziom ubiegać się o pożyczkę tytułową online, mówi, że zmniejszyła wydatki o ponad połowę i zwiększyła swoją bazę klientów, korzystając z oprogramowania produkcyjnego. Wszystkie formularze pożyczkowe są obecnie wypełniane i podpisywane online.

Klienci mogą zobaczyć, na ile się kwalifikują i otrzymują pieniądze elektronicznie na swoje konta. Nie ma żmudnej papierkowej roboty, a proces jest wygodny zarówno dla klientów, jak i dla firmy. Jest to również przyjazne dla środowiska; jest minimalne usuwanie odpadów biurowych do środowiska.

  1. Narzędzia analizy danych pomagają mierzyć zaangażowanie klientów

Narzędzia do analizy danych, takie jak Google Analytics, pomagają MŚP mierzyć ważne wskaźniki internetowe, takie jak zaangażowanie i lojalność klientów. Wykorzystują one surowe dane, aby zapewnić znaczące spostrzeżenia, które firmy mogą wykorzystać do skuteczniejszego podejmowania decyzji. Te statystyki pomagają firmom lepiej zrozumieć potrzeby klientów, spersonalizować treści i zwiększyć współczynniki konwersji.

Firmy mogą czerpać analitykę danych z wielu kanałów, aby zmaksymalizować ROI. Mogą to być platformy mediów społecznościowych, strony e-commerce i poczta elektroniczna. Ważne jest jednak, aby upewnić się, że śledzisz tylko wartościowe dane. Wykorzystaj te informacje, aby zaoferować klientom spersonalizowane doświadczenie i wyprzedzić konkurencję.

Related Articles

Back to top button