PytaniaShow Biznes

5 trendów SEO, na które musi uważać każdy sprzedawca! – GdanskTown.pl

Dzisiejsze społeczeństwo jest tak przyzwyczajone do otrzymywania od razu każdej informacji, którą wyszukuje, że nigdy nie zadaje sobie nawet trudu, aby trafić na stronę numer dwa w wyszukiwarkach. Tak więc, jeśli sprzedawca nie uda się dostać na pierwszej stronie Google, to tak naprawdę nie ma wiele z istnienia w przestrzeni online. SEO jest to, czego potrzebujesz, aby być jednym z najlepszych graczy w grze, którzy ciągną w nowych klientów przez dzień poprzez ich silnej obecności online.

Świat SEO stale się rozwija i staje się skomplikowany i jest to niewątpliwie jedna z najbardziej konkurencyjnych strategii marketingu cyfrowego. Jeśli jesteś sprzedawcą internetowym, który chce wyprzedzić konkurencję, oto lista pięciu trendów, na które musisz uważać.

  1. Wpływ sztucznej inteligencji na wyniki wyszukiwania

Alphabet, firma macierzysta Google, rozwinęła sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe do tego stopnia, że każde zapytanie w wyszukiwarce jest teraz przez nią przetwarzane. Pomaga Google filtrować wyniki i uszeregować je zgodnie z interakcją użytkownika. Poza zachowaniem użytkownika, jest ona również w stanie określić związek między tematami i zapytaniami. Na przykład, gdy wpisujesz hasło „noszenie kolczyków”, Google pokaże Ci różne rodzaje blogów na temat powodów noszenia kolczyków i tego, dlaczego ludzie noszą kolczyki. Na stronie może znaleźć się tylko kilku sprzedawców.

Konfiguracja sztucznej inteligencji zbada jakość Twoich treści na podstawie liczby osób klikających w Twój link i czasu, przez jaki pozostają na Twojej stronie. Skup się na dostarczaniu kompleksowych treści opartych na potrzebach i intencjach użytkownika.

  1. Przesunięcie znaczenia na wyszukiwania mobilne

Millenialsi spędzają co najmniej trzy godziny każdego dnia na urządzeniach mobilnych, a to oznacza, że znaczna część wyszukiwań odbywa się na smartfonach i tabletach. Telefony komórkowe stały się sposobem na uzyskanie każdej informacji w podróży i jest to jeden z powodów, dla których Google przyjął obecnie stanowisko mobile-first.

Google uważa wersje mobilne stron internetowych za wersję podstawową i dlatego najpierw sprawdza wersję mobilną, a następnie przechodzi do wersji desktopowej Twoich stron. Rankingi zarówno Twoich stron stacjonarnych jak i mobilnych spadną, jeśli Twoja strona nie jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Upewnij się, że wszystkie elementy Twojej strony ładują się szybko na telefonach komórkowych, a tym samym zapewniają lepsze wrażenia użytkownikom. To zapewni, że dostaniesz trochę dodatkowej miłości od Google w postaci wysokich rankingów.

5 SEO Trends Every Retailer Must Look Out For!

Źródło:

  1. Video Searching

Filmy w dzisiejszych czasach ogląda się w tempie szybszym niż można skończyć wannę popcornu w ręku. Ruch wideo jest wysoki globalnie, a YouTube jest obecnie jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek. To będzie właściwe podejście do tworzenia i optymalizacji filmów na YouTube, jeśli szukasz do wzrostu ruchu w nadchodzących latach. Strony internetowe, które tworzą filmy wideo cieszą się znacznie większą liczbą ruchu internetowego niż te, które tego nie robią.

Jeśli filmy są angażujące, dostaniesz więcej ruchu, a to przełoży się na większą sprzedaż dla Twojej firmy. Otrzymasz więcej widoczności na stronie wyników wyszukiwania dla zoptymalizowanych filmów i to zwiększy szanse na uzyskanie większej liczby kliknięć na swojej stronie internetowej.

  1. Wpływ wyszukiwania głosowego

Z każdym dniem coraz więcej osób zwraca się ku wyszukiwaniu głosowemu, ponieważ jest ono tak uzależniające, że po zrobieniu tego raz, kontynuuje się je przy każdym wyszukiwaniu. Procentowy wzrost wyszukiwania głosowego rośnie szybko w porównaniu z wyszukiwaniem typu. Ruchliwe życie współczesnych konsumentów sprawiło, że chcą oni mieć wszystko, od porannej kawy po wieczorne wiadomości w biegu i właśnie to umożliwia wyszukiwanie głosowe.

Featured snippets, czyli bloki tekstu, które pojawiają się na górze po wpisaniu zapytania, są pierwszymi wynikami wyszukiwania głosowego. Jeśli chcesz, aby Twoja strona pojawiła się w featured snippet, musisz uplasować się w rankingu organicznym poprzez tworzenie dobrze skonstruowanych treści i obfitych w tekst, które użytkownicy będą uwielbiać czytać, a Google z pewnością Cię za to wynagrodzi.

5 SEO Trends Every Retailer Must Look Out For!

Źródło:

  1. Cechy strony wyników wyszukiwarki

Strona wyników wyszukiwarki (SERP) nie wygląda całkiem podobnie do tego, co było wcześniej. Jest pełen nowych funkcji, takich jak panele wiedzy, featured snippets, lokalne pakiety i wiele innych. Jest to dobra wiadomość dla każdego sprzedawcy, ponieważ oznacza to, że istnieje więcej sposobów niż jeden, aby zwiększyć liczbę kliknięć na swojej stronie.

SERP dostaje nowe aktualizacje i staje się bardziej dynamiczny i wieloaspektowy niż kiedykolwiek, aby umożliwić wielu firmom skorzystanie z niego. Podobnie jak wszystkie aspekty SEO, również w tym przypadku nacisk położony jest na maksymalizację doświadczenia użytkownika. SEO teraz wykracza poza pakiet słów kluczowych i koncentruje się bardziej na tworzeniu kontekstu, który jest odpowiedni do intencji użytkownika, co sprawia, że uzyskanie najwyższego miejsca w Google jest łatwiejsze niż wcześniej.

Najsprytniejsi sprzedawcy muszą stale skupiać się na doskonaleniu swoich treści prowadzących do usprawnienia doświadczenia użytkownika. Musisz zacząć wprowadzać do pracy innowacyjne trendy, aby pozostać na szczycie gry i wykorzystać wyszukiwarki na swoją korzyść.

Related Articles

Back to top button