Wygląda na to, że James Cameron spełnił w tym roku swoje życzenie Avatar: The Way of Water jest oficjalnie – wybaczcie nam – hitem splashowym w box office. Według Variety, nasz długo oczekiwany powrót na Pandorę jest na dobrej drodze do trafienia w cel reżysera, jakim jest 2 miliardy dolarów sprzedaży
Przewińmy trochę do tyłu The Way of Water zadebiutował 16 grudnia. Cameron miał podobno budżet w wysokości 250 milionów dolarów – i już potroił go w sprzedaży. W ciągu zaledwie dwóch tygodni film zarobił 955,1 mln dolarów, pomimo ogólnokrajowych burz i mroźnych temperatur, które mogły zatrzymać ludzi w domu. Najwyraźniej Avatar fandom sięga głęboko! Jeśli ludzie nadal będą pojawiać się w kinach, aby ponownie zobaczyć Jake’a Sully’ego i jego rodzinę, sprzedaż biletów może osiągnąć granicę 2 miliardów dolarów. Pierwszy Avatar film zarobił 3 miliardy dolarów w sprzedaży w 2009 roku, stając się najwyżej zarabiającym filmem wszech czasów. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, sequel może zająć miejsce numer dwa.
Cameron świętował sukces filmu w niedawnym poście na Instagramie. „Cześć, Jim Cameron tutaj”, powiedział w wideo do swoich zwolenników. „Chciałem podziękować wszystkim naszym fanom za przyjście, aby zobaczyć Avatar: The Way of Water w kinach, gdzie zawsze miał być oglądany i doświadczany. Dla mnie ten film był głęboko osobistą podróżą, więc to niesamowita satysfakcja, że już tak wielu z Was obejrzało go na dużym ekranie. Jak mówią Na’vi, 'Oel Ngati Kameie.’ Widzę cię.”
Avatar: The Way of Water będzie w kinach jeszcze przez co najmniej kilka tygodni, zanim ostatecznie przeniesie się do serwisu streamingowego. Jeśli planujecie złapać go na dużym ekranie, zapnijcie pasy na epicką, trzygodzinną podróż. I nie martwcie się. Możecie pobiec do łazienki zaraz po ostatnim ujęciu.
Bria McNeal
Associate Staff Writer
Bria McNeal jest dziennikarką z Manhattanu, która cierpliwie czeka na wskrzeszenie B5. Kiedy nie pisze o wszystkim co związane z rozrywką, można ją znaleźć oglądającą telewizję lub próbującą coś zdziałać (prawdopodobnie w tym samym czasie). Jej prace pojawiły się w NYLON, Refinery29, InStyle i jej osobistym biuletynie, StirCrazy.
Ta zawartość jest importowana z OpenWeb. Możesz być w stanie znaleźć tę samą treść w innym formacie lub znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.
Filmy
Reklama – Continue Reading Below
Advertisement – Continue Reading Below