Clean Juice wśród ulubionych franczyz restauracyjnych Ameryki

Wiodąca All-Organic Fast Casual Restaurant uznana przez Newsweek Magazine za jedną z ulubionych sieci restauracji narodu

Clean Juice wśród ulubionych franczyz restauracyjnych AmerykiClean Juice, pierwszy i jedyny w kraju franczyzowy bar z organicznymi sokami i jedzeniem z certyfikatem USDA, został wybrany do Newsweek oraz Statista Inc elitarną listę America’s Favorite Restaurant Chains 2023. To prestiżowe wyróżnienie zostało oparte na prawie 40 000 ocen zebranych w ramach dziewięciu różnych kryteriów oceniających, w tym smaku, czystości, higieny, przejrzystości, lokalizacji, środowiska, dostępności, jakości usług i traktowania pracowników. Spośród 16 kategorii nagrodzono tylko 220 restauracji.

„Jesteśmy tak dumni z marki Clean Juice i tego, co reprezentuje dla naszych milionów gości, naszych szlifujących się Partnerów Franczyzowych i naszego zwinnego zespołu korporacyjnego” – powiedział CEO i współzałożyciel Clean Juice, Landon Eckles. „To uznanie zatwierdza i wzmacnia ducha stojącego za marką Clean Juice zakorzenionego w przejrzystości, mentalności grindera i zobowiązaniu do doskonałości w dostarczaniu dziesięciu kluczowych wartości naszej marki. Bycie uhonorowanym za nasze zaangażowanie w serwowanie tylko najlepszych składników organicznych z certyfikatem USDA razem w smakowych, naprawdę zdrowych i odżywczych produktach jest tak satysfakcjonujące.”

Newsweek’s America’s Favorite Restaurant Chains 2023 lista podkreśla najlepsze sieci restauracji w kraju w oparciu o niezależne badanie amerykańskich klientów i pracowników restauracji. Jest to jedna z wielu nagród przyznanych Clean Juice w 2022 roku, m.in Entrepreneur’s Top 500, Inc. 5000 najszybciej rozwijające się firmy prywatne już 3 rok z rzędu, oraz Fast Casual’s Top 100 Movers & Shakers, wśród kilku innych.

Clean Juice wśród ulubionych franczyz restauracyjnych Ameryki

Clean Juice Nation zbudowany na swojej miłości do gości

Clean Juice niedawno ogłosił swój ruch w celu uproszczenia swojej operacji poprzez przejście z własnej produkcji butelkowanych soków tłoczonych na zimno do najnowszej innowacji w scentralizowanym przetwarzaniu wysokociśnieniowym (HPP) we wszystkich sklepach. Ruch ten obniża koszt soków tłoczonych na zimno i ujęć wellness dla klientów o prawie 20 procent, ale zwiększa wartość odżywczą. Na przykład, średnia ilość cukru w każdym soku została zmniejszona o 25 procent, a średnia ilość kalorii została zmniejszona o 34 procent, podczas gdy cukry w shotach wellness zostały zmniejszone o 64 procent.

  Co sprawia, że porty USB przestają działać?

Przeniesienie przynosi również Clean Juice bliżej gospodarstw, w których w pełni naturalne składniki organiczne marki są pielęgnowane, uprawiane i zbierane, aby zapewnić najświeższe składniki i najbardziej spójne smaki soków butelkowanych, jednocześnie upraszczając swoje operacje. Ta transformacja umożliwia partnerom franczyzowym skoncentrowanie się w mniejszym stopniu na łańcuchu dostaw, pracy i produkcji, a w większym na dostarczaniu gościom najwyższej jakości usług.

Zmierzając w kierunku Nowego Roku, Clean Juice kontynuuje renomowaną w całej branży passę wzrostu, ogłaszając stały wzrost leadów rozwoju franczyzy i rozmów odkrywczych od istniejących i nowych franczyzobiorców, chcących wprowadzić zdrowsze opcje fast casual food do swoich społeczności – przy czym wielu z nich doświadczyło Clean Juice w innych miastach i stanach. Obecnie Clean Juice posiada 203 sklepy w swoim systemie, z czego 127 jest otwartych dla biznesu, a 76 w fazie rozwoju.

Z roku na rok Clean Juice wykazuje ciągły wzrost i przekracza oczekiwania w ramach kluczowych wskaźników wydajności franczyzy, w tym sprzedaży w tym samym sklepie (SSS) i liczby gości (SSGC). Clean Juice nadal pnie się w górę jako najszybciej rozwijająca się w kraju ekologiczna marka typu fast-casual z certyfikatem USDA, po tym jak po raz czwarty znalazła się w rankingu Inc. 5000 po raz czwarty. Jej imponujący i ciągły wzrost przypisuje się wyjątkowej certyfikowanej organicznej działalności i najwyższej jakości doświadczeniu gości. Nazwana #21 wśród najlepszych marek fast-food do obserwacji, Clean Juice została założona na innowacjach produktowych skupiających się na organicznych owocach i warzywach bez dodatków, GMO lub chemikaliów i czyniących zdrowe, szybkie jedzenie dostępnym dla społeczności w całych Stanach Zjednoczonych.

  Jaki jest związek między użytecznością całkowitą a użytecznością krańcową wyjaśnij za pomocą wykresu?

Aby uzyskać więcej informacji na temat Clean Juice, jej zespołu przywódczego, jej głównych wartości i możliwości franczyzy, odwiedź www.cleanjuice.com lub www.cleanjuicefranchising.com.

  • Więcej z Clean Juice