Twoja agencja marketingowa i Twoi klienci pytają Cię o optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Nie ma potrzeby panikować jeszcze. Istnieje wiele zasobów, aby pomóc spełnić te usługi dla swoich klientów. Wiele małych firm chce zachować swoje usługi marketingowe pod jednym dachem, dlatego zazwyczaj pytają ich go-to marketing facet również zrobić ich SEO. SEO może oznaczać wiele rzeczy dla różnych ludzi. Dlatego najlepiej jest dotrzeć do agencji marketingowych, które specjalizują się w SEO. Będą one w stanie pomóc z oczekiwań i spełnienia usług SEO. Ostatnią rzeczą, którą każdy chce jest zdenerwowany klient z powodu braku jasności z oczekiwaniami. To jest, gdzie white label SEO resellers przyjść w. W poniższym blogu przejrzymy kilka aspektów, które składają się na najlepszą białą etykietę SEO resellera.
Backlink Super Heroes
Moim zdaniem istnieją trzy rodzaje SEO: techniczne SEO, on-page SEO (content marketing, CRO) oraz off-site SEO. Off-site SEO jest najtrudniejszym z tych trzech do spełnienia dla małej agencji marketingowej. Stosunkowo łatwo jest tworzyć treści na stronę internetową i znaleźć programistę, który dokona wszelkich zmian technicznych. Wyzwaniem staje się promocja treści po jej napisaniu. To jest, gdzie backlink budynku wchodzi w grę.
Pierwsze pytanie, jakie zadałbym sprzedawcy white label SEO, dotyczy sposobu budowania backlinków. Jeśli powiedzą ci, że możesz kupić 100 backlinków za 50 dolarów, to powinieneś uciekać daleko. Tego typu strategia wyląduje u ciebie z karą Google w krótkim okresie czasu. Poprosiłbym również o zobaczenie przykładów backlinków, które pozyskali dla innych klientów. Pomoże to dostrzec znaczenie, jeśli chodzi o ich strategię budowania backlinków.
Co składa się na wysokiej jakości backlink dla jednego z klientów? Autorytet domeny, znaczenie linków oraz ilość linków to trzy aspekty strategii budowania linków zwrotnych, o których będziemy chcieli wiedzieć.
- Domain authority to wynik nadawany przez Moz, który ocenia moc domeny.
- Link relevance to jak relatywna jest domena linkująca do Twojego klienta do jego branży. Jeśli są oni dentystami, czy treść domeny linkującej dotyczy stomatologii?
- Ilość linków to liczba backlinków wskazujących na twojego klienta. Dobrą strategią jest konsekwentne pozyskiwanie backlinków z miesiąca na miesiąc.
Jak powiedziałem wcześniej, backlinki są najważniejszą częścią SEO. Jeśli jest coś, co sprawi, że lub przerwiemy relację z resellerem white label SEO, będzie to jakość ich backlinków. Kiedy umieszczą oni pierwsze backlinki dla ciebie lub twoich klientów, przeprowadź je przez narzędzie do analizy stron trzecich. Należy sprawdzić, na jakie słowa kluczowe są one pozycjonowane, kto linkuje do tej domeny oraz jak wygląda anchor text. Da to dobry obraz tego, czy backlinki, które umieszczają dla swoich klientów, pochodzą z prywatnych sieci blogów czy z blogger outreach.
Friendly Customer Service
Każdy chce mieć świetną obsługę klienta bez względu na to, z jaką firmą ma do czynienia. Kiedy idziesz do sklepu spożywczego, kawiarni lub restauracji, chcesz mieć największą obsługę klienta (czynnik wow). Nie powinno być inaczej przy wyborze sprzedawcy white label SEO. Piętno związane z outsourcingiem usług jest takie, że obsługa klienta będzie słaba. Na co musisz zwrócić uwagę, aby wiedzieć, że mają świetną obsługę klienta?
Czy odbierają telefon, kiedy do nich dzwonisz? To wydaje się dość prosty krok dla wielkiej obsługi klienta, jednak. byłbyś zaskoczony, jak trudno może być dostać się do firmy, że nie spotkać się osobiście. Kiedy odbierają telefon, czy są w stanie pomóc Ci natychmiast? Czy mają szybką kontynuację, gdy nie mogą odpowiedzieć na twoje pytanie? I czy są przyjaźni przez telefon? Jeśli możesz odpowiedzieć twierdząco na wszystkie trzy z nich, to prawdopodobnie mają zadowolonych klientów.
Jaki jest ich system biletowy? Moim zdaniem, jeśli mogą one wrócić do Ciebie w ciągu czterech godzin roboczych, a następnie, że równa się szybki obrót. Możesz myśleć, że cztery godziny to zbyt długo, ale wiele razy te firmy white label SEO są również małe firmy i nie mają dużo zasobów, jak duże marki pudełka.
Ostatnią częścią obsługi klienta są pytania ankietowe. To nie jest bezpośrednio wpływające na doświadczenie klienta; jednak wiedząc, że chcą uczciwej informacji zwrotnej jest wskaźnikiem, że dbają o klienta. Moim ulubionym pytaniem ankietowym jest Net Promoter Score. Pyta ono, czy poleciłbyś firmę przyjacielowi lub koledze. Nie wystarczy zadać to pytanie; chcesz również, aby sięgnęli po nie, jeśli dasz słabą ocenę. To wskazuje, że są zaangażowani i mają wspaniałą kulturę w swojej firmie.
Price Point
Ostatnim aspektem firmy white label, który chciałbym dzisiaj omówić, jest punkt cenowy. Zazwyczaj, gdy zakupy dla białej etykiety SEO reseller, firmy mają punkt cenowy w umyśle. Jest to podane im przez ich klientów, którzy mają tylko tyle budżetu, aby przeznaczyć na SEO. Co ciekawe, właściciele małych firm najbardziej dbają o pokazanie się w wyszukiwarce Google, ale przeznaczają na to najmniejszy budżet marketingowy. Powodem, dla którego o tym wspominam, jest zrozumienie przez przedsiębiorców, jak te dwie kwestie są skorelowane. Jeśli znajdziesz sprzedawcę, z którym chcesz pracować, ale uważasz, że ceny są zbyt wysokie dla twojego klienta, nie bój się wrócić do klienta z prośbą o więcej pieniędzy. Oczywiście, kiedy wrócisz do nich będziesz uzbrojony w oczekiwania i amunicję, która przemawia za wydaniem większej ilości pieniędzy na SEO.
Uważaj na sprzedawcę, który oferuje kopię marketingową za mniej niż 20 dolarów za stronę. Może to brzmieć jak dobra oferta, ale w rzeczywistości praca prawdopodobnie nie jest wykonywana dobrze. Zapytaj sprzedawcy, czy angielski jest językiem ojczystym pisarzy treści. Nawet dla kogoś, kto mieszka w Stanach Zjednoczonych, pisanie dla firmy w Wielkiej Brytanii może być wyzwaniem. Istnieją subtelne różnice w języku.
Ostatnią częścią do dodania na temat cen jest to, czy firma ma umowy lub opłaty za konfigurację. Umowy SEO są w porządku, ponieważ oczekiwania są takie, że potrzeba dużo czasu, aby zobaczyć wyniki. Nie należy też zbytnio przejmować się opłatami konfiguracyjnymi. Istnieje wiele działań dzieje się w pierwszym miesiącu kampanii SEO, który zajmuje czas. Tak długo, jak są one przejrzyste i pokazują pracę, którą wykonują, wtedy byłbym w porządku z nimi. I znowu, zawsze możesz powiedzieć klientowi, że jest opłata za konfigurację i przekazać ten koszt dalej.
Conclusion
Podczas poszukiwania najlepszego sprzedawcy white label SEO, porozmawiaj z wieloma agencjami. Pierwsza firma, z którą rozmawiasz może brzmieć świetnie; jednak zawsze najlepiej jest porównać co najmniej trzy różne firmy. Jeśli znajdziesz dwie, które lubisz, spróbuj pilotaż z obu z nich. Jeśli to zrobisz, daj każdemu z nich co najmniej trzy kampanie, aby mogli pokazać swoje umiejętności i talent. Kiedy w końcu zdecydujesz, kto chcesz iść z, pobyt zaangażowany z tym sprzedawcą. Poproś, aby mieć miesięczne rozmowy i zapytać, jak twoje kampanie robią i jak można sprzedać więcej do swojej bazy klientów. Wreszcie, zapytaj swoich potencjalnych partnerów, co ich kultura firmy jest jak. Jeśli traktują swoich pracowników dobrze, szanse są, że będą traktować Ciebie i Twoje kampanie klientów dobrze.