Czy mogę wycofać swoje żądanie przeniesienia?
Jak klient może wycofać swoje żądanie przeniesienia? A. Aby anulować wniosek o przeniesienie, należy wysłać SMS o treści „CANCEL” (wielkość liter nie ma znaczenia, tzn. może to być „cancel” lub „Cancel” itp.), a następnie spację i dziesięciocyfrowy numer telefonu komórkowego, którego wniosek o przeniesienie ma zostać anulowany
Czy mogę przenieść swój numer po rezygnacji z usługi?
Po anulowaniu usługi, zwracasz swój numer telefonu do operatora. Nie będziesz już właścicielem tego numeru. Nie będziesz mógł go przenieść
Czy ktoś inny może przenieść mój numer?
W oszustwie polegającym na przeniesieniu numeru telefonu sprawca porywa Twój numer telefonu komórkowego, przenosząc go do własnego operatora. Po przejęciu kontroli nad Twoim numerem, przestępcy uzyskują dostęp do innych Twoich kont. Mogą to zrobić, inicjując resetowanie haseł przy użyciu dwuskładnikowego uwierzytelniania
Czy mogę przepisać moją umowę telefoniczną na kogoś innego?
Jeśli kupiłeś umowę na płatny miesiąc dla kogoś innego, aby usunąć Twoje nazwisko z umowy i umieścić na niej jego nazwisko, nowy właściciel umowy musi poddać się własnej kontroli kredytowej. Dzieje się tak dlatego, że płatności z tytułu polecenia zapłaty będą pochodziły z ich konta bankowego.
Czy można przenieść konto Sky na inną osobę?
Nie możesz przenieść swoich praw lub obowiązków wynikających z tej umowy na inną osobę. Jako część swoich OWU, nie pozwoli klientom na przeniesienie umowy na kogoś innego lub zmianę nazwy konta, chyba że posiadacz konta stanie się śmiertelnie chory lub umrze
Czy mogę mieć 2 konta w Sky?
Re: Dwa konta Sky Jak się dowiedziałeś, nie możesz używać tego samego adresu e-mail na dwóch kontach, więc jeśli potrzebujesz drugiego, możesz założyć jeden na Gmailu lub Outlook.com i używać go zamiast tego.
Jak powiadomić niebo o śmierci?
Z kim mogę się skontaktować? Wystarczy zadzwonić pod numer podany w tym artykule i porozmawiać z naszym dedykowanym zespołem, aby powiadomić Sky o utracie posiadacza konta – Wybierz opcję „Get in touch”, a następnie „Call us”, aby ujawnić numer telefonu. Opcje kontaktu dla klientów z zakresu dostępności można znaleźć tutaj
Jak uzyskać dostęp do mojego konta Sky?
W aplikacji My Sky
- Otwórz aplikację My Sky i, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, zaloguj się, używając swoich danych Sky iD. (Jeśli jesteś nowym użytkownikiem aplikacji, przeczytaj nasz artykuł o aplikacji My Sky, aby dowiedzieć się więcej).
- Na dolnym pasku nawigacyjnym wybierz opcję TV, Broadband & Talk lub Mobile, a następnie opcję Najnowszy rachunek.
Dlaczego nie mogę zalogować się na moje konto Sky?
Jeśli Twoje konto zostało zablokowane, zadzwoń do nas pod numer 280. Nasz automatyczny system odblokuje Twoje konto iD, a następnie będziesz musiał wykonać wszystkie poniższe czynności: Zresetuj swoje hasło do Sky iD. Zaloguj się na swoje konto e-mail Sky i sprawdź ustawienia poczty elektronicznej.