PytaniaShow Biznes

Czy wykorzystanie technologii Live jest wielkim ruchem, na który czekał Twój biznes? – GdanskTown.pl

Technologia i biznes idą ręka w rękę w tych dniach, z prawie każdy sklep lub usługa mająca stronę internetową lub obecność w mediach społecznościowych, przestrzeganie SEO potrzeb projektowania stron internetowych, i udostępnianie treści regularnie. Jednak istnieje znacznie więcej sposobów, aby wykorzystać internet i teraz szeroko dostępne technologie, aby zwiększyć swój biznes dalej. Nawet jeśli nie sądzisz, że ma to zastosowanie w twoim biznesie, warto zbadać potencjał transmisji na żywo i sprawdzić przewodnik po transmisji GdanskTown.pl.

Występowanie na żywo stało się normą

Nawet jeśli wcześniej był to bardzo realny i szeroko stosowany kawałek technologii, 2020 i 2021 naprawdę wystrzeliły live streaming do głównego nurtu. Od ludzi przyzwyczaić się do spotkań na żywo aplikacji czatu do bardziej biorąc do platform, aby pokazać swoje umiejętności, live streaming oferuje wciągająca sposób połączyć się z innymi w czasie rzeczywistym. Jedną z najbardziej prestiżowych platform streamingowych jest teraz strona edukacyjna MasterClass. Tutaj możesz nauczyć się gotowania od Roya Choi, myślenia matematycznego od Terence’a Tao i wiele więcej.

Opierając się na swojej ofercie filmów do nauki w streamingu, MasterClass wszedł na żywo z cotygodniową darmową serią z udziałem Kelly Wearstler, Daniela Negreanu i Sary Blakely. Jak wykazano przez eksperta i celebrytów platforma, idąc na żywo do bezpośredniego przekazywania mądrości i oferują in-the-moment wskazówki naprawdę przemawia do użytkowników. Podczas gdy wiele strumieni na żywo po prostu oferują ludziom doświadczenie oglądania w czasie rzeczywistym, niektóre były w stanie pójść o krok dalej, aby zaoferować formę dwukierunkowej interakcji.

Jest to jeden z powodów, dla których kreatywna sekcja Twitcha stała się tak popularna – podobnie jak główna sekcja gier. Ludzie dostają do planowania na żywo pokazy ich rzemiosła lub gotowania, omawiając punkty z członkami społeczności, jak idą. Z tak wielu marek mediów społecznych pochylanie się do mediów na żywo, takich jak z Instagram live stories lub tych znalezionych na YouTube i Facebook, ludzie stali się przyzwyczajeni do interakcji poprzez strumienie na żywo.

Ten stan rzeczy umożliwił również jeszcze bardziej zaawansowane technologicznie zastosowania transmisji na żywo do prawdziwej dwukierunkowej interakcji i zanurzenia się. W kasynie Betway live dostępne są gry na żywo w blackjacka, ruletkę, bakarata oraz kilka nowych gier, takich jak Mega Wheel, Dragon Tiger, a nawet kości. Każda z nich oferuje grę na żywo, w czasie rzeczywistym przy fizycznym stole i ludzkim krupierze. W chwili obecnej, istnieje niewiele innych zastosowań live-streamed, interakcji w czasie rzeczywistym w stopniu gier kasynowych na żywo, ale Google z pewnością chce dostać swoją stopę w drzwiach. Funkcja Crowd Choice w skazanej na niepowodzenie platformie streamingowej Stadia ma podobno tworzyć ankiety dla widzów YouTube, którzy następnie decydują o tym, co dzieje się w oglądanym meczu podczas transmisji na żywo.

Zastosowanie transmisji na żywo w Twojej firmie

Jeśli nie masz ochoty na założenie własnego studia live streaming lub kanału na platformie do regularnego streamingu, zawsze możesz wykorzystać taki, który ktoś inny już uczynił popularnym. Social media influencers są duże na żywo streaming jak wiele z nich wie, jak receptywne zwolennicy (klienci) są do medium.

Jak wyszczególniono w tym top-ten IMA, zasięg influencerów i ich wstępnie kultywowanych odbiorców może być wykorzystany do poprawy świadomości i widoczności marki, budowania zaufania do produktów i prowadzenia rozmów. Długoterminowe relacje z popularnymi influencerami mogą prowadzić do długotrwałego, lojalnego kontaktu z Twoją marką. To dlatego globalna platforma influencer marketingu ma rosnąć z CAGR 32 procent do 2025 roku.

Innym sposobem na to jest bardziej osobisty akcent i ustawienie własnych strumieni na żywo, do których klienci mogą uzyskać dostęp lub poprosić o niego. Szczegółowo opisane w tym kawałku ZDNet, można ustawić klienta czaty na żywo, aby dowiedzieć się o wszelkich obaw, rozwiązać wspólne problemy, a nawet uzyskać pomysły na nowe produkty lub usługi, które wiesz, co klienci chcą zapłacić. Aby uruchomić programy takie jak ten, dobrze byłoby zaoferować klientom szansę wzięcia udziału za pośrednictwem poczty elektronicznej, a następnie uruchomić czat na żywo Zoom, ponieważ osoby dołączające do spotkań nie muszą płacić.

Istnieje wiele sposobów na zwiększenie sprzedaży w eCommerce, ale coraz bardziej popularną i skuteczną metodą jest wykorzystanie live streamingu. Na zachodnich rynkach jeszcze się to nie przyjęło, przynajmniej nie na dużą skalę, ale jeśli potężny chiński rynek eCommerce jest czymkolwiek do zrobienia – co zwykle jest – live commerce jest przyszłością. W tym roku sprzedaż samego tylko live commerce w Chinach ma przekroczyć 420 miliardów dolarów, mimo że jest to w zasadzie tylko kanał zakupowy, ale spersonalizowany, na mediach społecznościowych i znacznie mniej przypominający sprzedawcę. Alibaba’s live arm, Taobao Live, zasadniczo udoskonalił podejście do live commerce, z pierwszymi 30 minutami jego Singles’ Day w 2020 roku generując 7,5 miliarda dolarów. Więc jeśli chcesz zobaczyć jak to się robi, sprawdź niektóre treści Taobao Live.

Istnieje tak wiele sposobów, że możesz wykorzystać live streaming, aby odblokować pełny potencjał swojego biznesu. Niezależnie od tego, czy chcesz sprawić, by Twoja marka była bardziej godna zaufania, uzyskać wgląd od klientów, czy też zaoferować bardziej wciągające, chwilowe doświadczenia związane z zakupami online, strumień na żywo może bardzo dobrze do Ciebie pasować.

Related Articles

Back to top button