The Dolly Llama Hosts 'Build-Your-Own' Creative Photo Contest for Guests Nationwide in Honor of 'International Creativity Month' in January
The Dolly Llama dzwoni w nowym roku z krajowym konkursem w mediach społecznościowych, zachęcając gości do zrobienia najbardziej kreatywnego zdjęcia lub wideo z ich 'Build-Your-Own’ Waffle creation!

Goście są zachęcani do podzielenia się kreatywnym zdjęciem lub wideo na mediach społecznościowych z ich Build-Your-Own Waffle Creation dla szansy na wygranie karty podarunkowej Dolly Llama o wartości do 100 dolarów!

The Dolly Llama Hosts 'Build-Your-Own' Creative Photo Contest for Guests Nationwide in Honor of Los Angeles, CA (RestaurantNews.com) Dolly Llama, miejsce serwujące gofry i lody artystyczne z lokalizacjami w Los Angeles, Dallas, Las Vegas, Ponte Vedra Beach i Winter Garden na Florydzie, osładza nowy rok krajowym konkursem w mediach społecznościowych zachęcającym gości do zrobienia najbardziej kreatywnego zdjęcia lub filmu z ich „Build-Your-Own” Waffle creation. Przez cały styczeń, goście w każdej lokalizacji Dolly Llama mogą podsycać swojego ducha kreatywności i zamieszczać ciekawe i zabawne zdjęcia lub filmy w dowolnej lokalizacji Dolly Llama w mediach społecznościowych, aby mieć szansę na wygraną! Trzech najlepszych zwycięzców zostanie ogłoszonych na koncie Dolly Llama w mediach społecznościowych. Pierwsze miejsce wygra kartę podarunkową Dolly Llama o wartości 100 dolarów, a drugie i trzecie miejsce odpowiednio 50 i 25 dolarów.

Goście mogą wejść za pośrednictwem mediów społecznościowych, przesyłając kreatywne zdjęcie lub wideo w sklepie Dolly Llama, publikując je na swojej historii lub kanale Instagram, dołączając hashtag #thedollyllamacontest, oznaczając i śledząc @thedollyllama_us i geotagując lokalizację, którą odwiedzili.

„Chcieliśmy rozpocząć nowy rok od angażującego i interaktywnego konkursu z naszymi gośćmi, zwłaszcza że wchodzimy na nowe rynki w całym kraju” – powiedział współzałożyciel Eric Shomof. „Mając nieskończone możliwości budowania deserów i tak wiele inspiracji estetycznych w naszych sklepach, jesteśmy podekscytowani, aby zobaczyć zabawne i kreatywne zdjęcia i filmy, które nasi goście zamieszczają z okazji Międzynarodowego Miesiąca Kreatywności. Goście często publikują w mediach społecznościowych informacje o naszych wartych uwagi, ponadprzeciętnych deserach, więc z okazji Międzynarodowego Miesiąca Kreatywności chcemy nagrodzić i zachęcić do kreatywności, którą widzimy na co dzień! I kto wie? Może wpisy naszych gości zainspirują nas do dodania zupełnie nowej pozycji w menu!”

  Co to jest warunek początkowy dla równania różniczkowego?

Marka szczyci się oferowaniem autentycznych europejskich smaków i technik, takich jak belgijskie gofry przy użyciu tradycyjnych metod oraz hongkońskie Bubble Waffle przygotowane ze specjalnego ciasta, które tworzy unikalną chrupiącą i kremową teksturę. Dwa unikalne style gofrów – OG Liege Waffle, Bubble Waffle – są podstawą interaktywnego menu „Top Picks” z goframi i deserami lodowymi, kanapkami z goframi z lodami oraz menu „Build Your Own”, gdzie klienci są zachęcani do kreatywności z nieograniczoną ilością dodatków, co daje nieskończone możliwości smakowe i kombinacje.

The Dolly Llama został zaprojektowany jako nowoczesny sklep z deserami, w którym wszyscy goście mogą cieszyć się ręcznie wykonanymi goframi i lodami w fajnym, hip i zabawnym otoczeniu. Sukces konceptu można częściowo przypisać innowacyjnemu i rzemieślniczemu menu, ale także unikalnym doświadczeniom związanym z odwiedzaniem lokalizacji The Dolly Llama, które sprawiają, że sklepy są ukochanym miejscem dla mieszkańców i turystów. Obecnie działające sześć lokalizacji ma niezrównaną estetykę i warty uwagi design z przyciągającym wzrok oznakowaniem, naszą ikoną lamy i nadrukami „poszukiwanych” lam wzdłuż ścian.

The Dolly Llama prowadzi obecnie trzy lokalizacje w większym Los Angeles, jedną lokalizację w Dallas, jedną lokalizację w Ponte Vedra Beach i jedną lokalizację w Las Vegas. Lokalizacja w Orlando zostanie otwarta 7 stycznia. Aby być na bieżąco z nowościami i ogłoszeniami The Dolly Llama śledź markę na Instagramie @thedollyllama_us oraz Facebook @TheDollyLlamaUS.

  Co to jest Bitcoin hash rate? I dlaczego jest na rekordowym poziomie?
The Dolly Llama Hosts 'Build-Your-Own' Creative Photo Contest for Guests Nationwide in Honor of 'International Creativity Month' in January
Goście są zachęcani do podsycania swojego twórczego ducha i zamieszczenia ciekawego i zabawnego zdjęcia lub filmu w dowolnej lokalizacji Dolly Llama, aby mieć szansę na wygraną!

O The Dolly Llama

The Dolly Llama została założona przez lidera rynku nieruchomości, Erica Shomofa i Samuela Baroux, uznanego europejskiego przedsiębiorcę i restauratora, który chciał przenieść swoją pasję do jedzenia i deserów do stanów. Nazwa została zainspirowana prawdziwą lamą, którą Baroux napotkał na farmie w południowej Francji, i składa hołd swojemu rodzinnemu krajowi. Od momentu powstania w 2017 roku, The Dolly Llama zdominowała scenę gofrów w LA z własnym unikalnym ujęciem Bubble Waffle, Hongkongu #1 street food oprócz Dolly Llama Shakes, i OG Waffles, i ma na celu udowodnienie, że wszystkie gofry nie potrzebują syropu. Dolly Llama prowadzi obecnie lokalizacje w Downtown Los Angeles (611 S. Spring St), Koreatown (273 S. Western Ave), Sherman Oaks (14545 Ventura Blvd), Dallas (2817 Howell Street, Suite 210), Ponte Vedra Beach, FL (830 A1A North #16) i Las Vegas, NV (4632 S Maryland Pkwy). 45 nowych lokalizacji zostało podpisanych i jest w trakcie realizacji w całym kraju, sprawdź https://www.thedollyllamala.com aby znaleźć lokalizację, która wkrótce pojawi się w pobliżu Ciebie. Informacje o franczyzie i możliwościach franczyzy można znaleźć na stronie https://thedollyllamaus.com/franchise/.

  Jakie są dopuszczalne kombinacje liczb kwantowych dla elektronu?

Media Contact:
Hannah Koury
Ajenda Public Relations
hannah@ajendapr.com
650-922-4936

  • Więcej z Llama Dolly