Strona główna Show Biznes Future of TV Briefing: 5 pytań o przyszłość telewizji w 2023 r

Future of TV Briefing: 5 pytań o przyszłość telewizji w 2023 r

W tym tygodniu Future of TV Briefing przygląda się niektórym z najważniejszych pytań, przed którymi stoi branża telewizyjna, streamingowa i wideo cyfrowego w 2023 roku.

  • Szczęśliwego nowego roku?
  • Umowa YouTube’a z NFL, samodzielny streamer sportowy Amazona i więcej

Szczęśliwego nowego roku?

Kluczowe hity:

  • Jakie są koszty ery oszczędności telewizji i streamingu?
  • Czy zmiana widowni w streamingu się ustatkuje?
  • Czy streaming ukradnie upfront?
  • Czy waluta pomiaru telewizji zmieni się na inną?
  • Ile pieniędzy YouTube i TikTok wypłacą twórcom krótkich form wideo?

O ile miło jest postrzegać początek roku jako reset, o tyle trendy branżowe nie do końca trzymają się kalendarzowych harmonogramów. Trendy wpływające na branżę telewizyjną, streamingową i cyfrową wideo pod koniec 2022 roku nie były dokładnie radosne, ani też raczej nie wyjechały na wakacje i postanowiły wejść w 2023 rok na nowo.

Niestety, to ponura nuta, aby otworzyć nowy rok. Spowolnienie gospodarcze i oczekiwanie, że będzie się dalej obracać w dół – w połączeniu z burzliwym styczniowym początkiem w typowo słonecznej południowej Kalifornii – postawiło mnie w pall. Ale rok 2023 nie musi być do kitu. Jest wiele czynników, które mogą doprowadzić do tego, że będzie do bani, na pewno, ale okoliczności mogą rozegrać się w taki sposób, że 2023 służy jako coś w rodzaju pozytywnego roku przełomowego.

W skrócie, to jak szczęśliwy będzie nowy rok jest wielkim pytaniem. Może być szczęśliwy; może być horrendalny. Więc zgodnie z etosem „przygotuj się na najgorsze, miej nadzieję na najlepsze”, oto niektóre z najważniejszych pytań, przed którymi stanie branża telewizyjna, streamingowa i wideo cyfrowego w 2023 roku.

Jakie są koszty ery oszczędności telewizji i streamingu?

Cięcie kosztów było wśród największych trendów branżowych w 2022 roku, zwłaszcza w drugiej połowie. Ten trend będzie prawdopodobnie kontynuowany w 2023 roku, jeśli gospodarka się pogorszy, co wydaje się być powszechnie oczekiwane. Ale jakie są koszty tego cięcia kosztów?

Nabywcy programów telewizyjnych i streamingowych nie byli skłonni płacić tak dużo za programy lub kupować tak wiele programów jak w przeszłości. Pod wieloma względami jest to korekta. Tak wiele programów jest produkowanych, a wiele z nich prawdopodobnie nie osiąga przychodów z reklam i/lub subskrypcji, które są odzwierciedlone w oglądalności. Ponadto, koszty produkcji programów rosną. Coś więc musiało się zmienić.

Ale jeśli Warner Bros. Discovery zdecyduje się przestać płacić za prawa do NBA lub Netflix skoncentruje swoją produkcję programową na tanich reality show i filmach o szerokim zasięgu Ryana Reynoldsa, to w którym momencie widzowie się przestroją? Czy może ta korekta stwarza producentom nowe możliwości wymyślania nowych kreatywnych koncepcji, biorąc pod uwagę ograniczenia finansowe? A może otwierają się nowe możliwości dla nowych form rozrywki?

Podobnie jak to, że pandemia dała nam, owszem, zbyt wiele programów typu Zoom-shot, ale także specjały, takie jak „Inside” Bo Burnhama dla Netflixa i napływ twórców krótkich form wertykalnego wideo na TikTok, obawy fiskalne mogą sprawić, że dystrybutorzy będą bardziej otwarci na alternatywne źródła programowania. Mogliby oni zamawiać programy u twórców cyfrowego wideo – jak to uczyniło HBO Max z Warner Bros. Discovery w przypadku niedawno wydanego dokumentu z Channel 5 News – lub licencjonować swoje biblioteki na YouTube. Budżety produkcyjne w dużej mierze służyły jako linia podziału między „telewizją” a „wideo”, ale ta linia nie tylko się zaciera, ale wręcz zanika

Czy zmiana widowni w streamingu się ustatkuje?

Kolejnym dużym trendem w 2022 roku było spowolnienie wzrostu subskrybentów wśród usług streamingowych. Mam na myśli, Netflix stracił prawie 1 milion subskrybentów w okresie trzech miesięcy, a to zostało uznane za lepsze niż oczekiwano. Tymczasem, po stronie ad-supported, publiczność podzielona między takich jak NBCUniversal’s Peacock i Paramount’s Paramount+ i Samsung’s TV Plus i Roku’s The Roku Channel – i to było przed Netflix i Disney’s Disney+ wszedł do walki.

Jeśli gospodarka znacznie się pogorszy – pytanie bleepujące wszystkie pytania – w jakim stopniu widownia streamingu będzie nadal się przesuwać? Budżety gospodarstw domowych są pod presją. Usługi streamingowe nadal podnoszą swoje ceny z nadchodzącym połączeniem HBO Max i Discovery+ pozornie następnym na pokładzie. A właściciele serwisów streamingowych, w tym Disney i Paramount, nadal szukają pocieszenia w postaci pakietów, aby zabezpieczyć subskrybentów.

Czy to może prowadzić ludzi do konsolidacji ich subskrypcji strumieniowych? Lub będzie to popchnąć ich do obniżenia do ad-supported tiers, i może to przeciwdziałać jakiejkolwiek konsolidacji? I będzie wypełniony spis niższych cen ad wspieranych streamerów – plus opcje dla streaming-only publiczności, aby uzyskać dostęp do niektórych sportów na żywo, takich jak Major League Soccer przez Apple i NFL przez YouTube – pobudzić podwyższony wskaźnik ludzi do cięcia pay-TV sznurka?

Czy streaming ukradnie upfront?

W ciągu ostatnich kilku lat streaming zjadał tradycyjnej telewizji udział w budżetach reklamowych zaangażowanych w corocznym rynku upfront. Przez ostatnie dwa lata, 40% dolarów reklamowych zabezpieczonych przez Disneya zostało przeznaczonych na streaming i digital. To zbliża się do pozornie nieuniknionego punktu zwrotnego, gdy streaming wyprzedza tradycyjną telewizję o udział w portfelu reklamodawców.

Czy ten rubikon może zostać przekroczony w 2023 roku? Eh – być może. Główne sporty na żywo, które są w stanie przyciągnąć dużą, równoczesną widownię, zwłaszcza NFL, pozostają w dużej mierze domeną tradycyjnej telewizji, wzmacniając upfront jako arenę zdominowaną przez tradycyjnych sprzedawców reklam telewizyjnych. Poza tym, tradycyjna telewizja jest uważana przez reklamodawców marek – podstawową bazę klientów upfront – za bardziej opłacalną niż streaming.

Ale streaming może nadal uzurpować upfront. Na początek, tradycyjne TV sprzedawcy reklamy nadal gromadzić więcej inwentarza reklamy strumieniowej. Disney+’s ad-supported tier, na przykład, może zgromadzić wystarczająco dużo widzów do lata, aby popchnąć Disney’s streaming udział upfront bliżej do 50% znaku. Tymczasem Netflix wejdzie na rynek upfront w tym roku i może się otrząsnąć z powolnego startu do tego czasu. Z kolei YouTube wykorzysta przejęcie NFL Sunday Ticket, by dopracować swoją ofertę. Wtedy jest potencjał dla elastyczności strumieniowych kupuje reklamy, jak również strumieniowe możliwości kierowania do wabienia reklamodawców do zmniejszenia ich stałych rocznych zobowiązań upfront ogólnie.

Czy waluta pomiaru telewizji zmieni się?

Rok temu, 2022 wyglądał na rok, że reklamodawcy, agencje i sieci telewizyjne testowały alternatywy pomiarowe dla Nielsena, ustalając podstawy do porównywania liczeń i ustawiając się na 2023 rok, aby być rokiem, w którym mogli przesunąć się do pomiarów nie-Nielsen, aby służyć jako podstawa ich transakcji upfront. Potem nastąpiło testowanie, a kupujący i sprzedający reklamy telewizyjne dowiedzieli się, jak wiele jeszcze trzeba zrobić.

Niemniej jednak, zmiana waluty pomiaru reklamy telewizyjnej nastąpi. W 2024 roku, Nielsen zakończy przejście do nowego systemu pomiarowego Nielsen One, skutecznie wycierając łupek czyste na całym pokładzie. Więc jeśli nie w tym roku, to absolutnie w przyszłym roku.

Ale nadal, ten rok może być, jeśli nie the roku, a następnie więcej niż kolejny rok setup. NBCUniversal przekonał jakąś nieujawnioną liczbę nabywców reklam do przyjęcia iSpot.tv jako waluty w ich umowach upfront w zeszłym roku, przekonując jednocześnie 40% do odejścia od tradycyjnych metryk opartych na wieku i płci, a konglomerat medialny prawdopodobnie będzie szukał dalszego przyspieszenia tych zmian w tym roku. Tymczasem Warner Bros. Discovery otworzył rok 2023 ogłaszając, że będzie wspierał VideoAmp jako opcję walutową. Wtedy jest dzika karta, że kupujący reklamy i / lub sprzedawcy mogą zobaczyć pewną zachętę do przyjęcia alternatywnych walut, albo w celu stworzenia konkurencji dla Nielsena, jak ich indywidualne umowy z dominującym dostawcą pomiaru zbliża się do odnowienia lub w zamian za ustępstwa, takie jak porozumienia cenowe.

Ile pieniędzy YouTube i TikTok wypłacą twórcom krótkich form wideo?

Wielką historią w 2022 roku dla rynku krótkich form wideo była para ogłoszeń od TikTok, a następnie YouTube, że wprowadzą programy podziału przychodów dla swoich odpowiednich platform wideo pionowych krótkich form. W 2023 roku najważniejsze będzie to, jak te programy się sprawdzą.

Program Pulse firmy TikTok technicznie wystartował w zeszłym roku, ale był w dużej mierze w trybie testowym, podczas gdy program YouTube Shorts revenue-sharing został zaplanowany na luty. Trudno przewidzieć, jak szybko którykolwiek z tych programów wygeneruje znaczące przychody dla uprawnionych twórców i wydawców, zwłaszcza jeśli rynek reklamowy będzie dalej odczuwał skutki spowolnienia gospodarczego. Spodziewajcie się wielu wypowiedzi „early days” ze strony szefów TikTok i YouTube.

To powiedziawszy, fakt, że obie platformy będą na rynku z programami dzielenia przychodów, powinien oznaczać wyścig dla każdej z nich, aby przewyższyć drugą, aby odciągnąć twórców od drugiej. Spodziewajcie się więc również, że serwery Discord twórców będą się zapalać, gdy będą oceniać, co płacą platformy i które z nich powinny traktować priorytetowo. Ze wszystkich pytań, które stoją przed branżą telewizyjną, streamingową i cyfrowego wideo na początku 2023 roku – i po spędzeniu ostatniej dekady na pisaniu o twórcach pragnących rywala dla YouTube w postaci podziału przychodów – to jest to, na które jestem najbardziej podekscytowany, aby uzyskać odpowiedzi.

Co usłyszeliśmy

„Robiliśmy serie, które były w pełni finansowane przez markę, a.. [TV] sieć nie przejmuje się tym, bo nie musieli za to płacić. Ale wtedy klient pyta: 'Dlaczego[TV] [the show airing] w sobotę o 3? Ponieważ [the network] po prostu wziął to jako ad dollars”

Kierownik produkcji

Numery, które warto znać

2%:przewidywany procentowy wzrost rok do roku wydatków sieci telewizyjnych i serwisów streamingowych na treści w 2023 r.

2 mld USD:ile pieniędzy rocznie YouTube zapłaci za dystrybucję pakietu niedzielnych biletów NFL.

50%:procentowy spadek rok do roku kwoty pieniędzy, które inwestorzy venture capital zainwestowali w spółki gospodarki kreatorskiej w 2022 r.

1.31 mln:średnia liczba widzów, którą tradycyjny program telewizyjny zyskuje w siedmiodniowym oknie po jego pierwotnej emisji.

33%:procentowy udział widzów Gen Z, którzy nie oglądają żadnego sportu.

Co poruszyliśmy

Dlaczego wojny streamingowe między Netflixem, Paramount+, innymi zmierzają do gier wideo:

  • Streamerzy adaptują gry wideo na seriale.
  • Wykorzystują też gry wideo do promocji swoich programów.

Więcej o gamingowym froncie wojny streamingowej przeczytacie tutaj.

Wszystko, czego twórcy chcą na święta to… ostateczna platforma:

  • Twórcy chcą lepszej odkrywalności, bezpieczeństwa i moderacji.
  • Chcą też więcej pieniędzy.

Więcej o życzeniach platformowych twórców przeczytasz tutaj.

Czy odejście Paramountu od Upfront Week sygnalizuje rzeczywisty trend odchodzenia od tradycyjnej sprzedaży i kupowania zaliczek?

  • Paramount zrezygnuje z tradycyjnej prezentacji Upfront w 2023 roku.
  • Popyt na upfront wśród reklamodawców kurczył się.

Więcej o upfrontach telewizyjnych czytaj tutaj.

Projekt ustawy zakazującej TikTok zyskuje trakcję w Kongresie i u niektórych marketerów:

  • Zakazy dla pracowników rządowych dotyczące korzystania z TikTok na urządzeniach i sieciach należących do rządu mogą wywołać obawy wśród reklamodawców.
  • Niektórzy szefowie branży uważają, że reklamodawcy powinni być ostrożni wobec praktyk TikTok dotyczących danych.

Przeczytaj więcej o potencjalnym zakazie TikTok tutaj.

Q&A z Jeremi Gorman z Netflixa na temat jej noworocznych postanowień na 2023 rok:

  • Szefowa reklamy Netflixa chce, aby branża zajęła się zarządzaniem częstotliwością i pomiarem cross-platformowym.
  • Ma również nadzieję, że spowolnienie gospodarcze nie odrywa od rozwoju produktów na rynku reklamowym.

Więcej o postanowieniach Gormana można przeczytać tutaj.

Co czytamy

Umowa YouTube’a z NFL:
Chęć YouTube’a do wzrostu oglądalności connected TV i zwiększenia przychodów z subskrypcji były dwoma podstawowymi czynnikami jego decyzji o zakupie pakietu NFL’s Sunday Ticket, jak podaje The Verge.

Sportowy streamer Amazona:
Amazon przyjrzał się zwijaniu samodzielnej aplikacji dla ludzi do strumieniowania sportu, według The Information.

Ambicje agentów talentów dotyczące przychodów z reklam:
Prezes UTA Jeremy Zimmer uważa, że producenci powinni dostawać działkę z przychodów z reklam z programów umieszczanych w tierach ad-supported serwisów streamingowych – podaje Financial Times.

Remont Late-night TV:
Oglądalność Late-night TV była na wane, a w połączeniu z tradycyjną telewizją finansowych ciągłych wyzwań, daypart programowania może być należne do shakeup w 2023 roku, według Deadline.

Read More

Najchętniej czytane

Porady dotyczące zwrotów w bluesie | Elixir Strings

Sponsorowany przez.Elixir®smyki:Kiedy już opanujesz podstawy 12 barowego bluesa, dodanie turnaroundów na końcu progresji akordowej, aby powrócić do początku, jest świetnym kolejnym krokiem. Turnaroundy są...

Jakie są 4 rodzaje działań społecznych? , Jakie są 4 typy działań społecznych?

Jakie są 4 rodzaje działań społecznych?ADVERTISEMENTS: W socjologii Webera wyróżnia się cztery główne typy działań społecznych....Types of Social Action According to Max WeberDziałanie racjonalno - celowe: Działanie wartościująco-racjonalne: Działanie afektywne: Działanie tradycyjne: Które z nich to działanie naruszające normę społeczną?dewiacjaAkt naruszenia normy społecznej nazywany jest dewiacją. Jednostkom zazwyczaj łatwiej jest zidentyfikować przekroczenie norm niż same

Co znaczy poszedłem do lasu, bo chciałem żyć świadomie?

Co oznacza "poszedłem do lasu, bo chciałem żyć świadomie"?Wreszcie, niejasna mistyczna strona Thoreau - która sprawia, że często wydaje się on bardziej wizjonerem niż filozofem - jest widoczna w jego słynnym zdaniu "żyć świadomie" Na poziomie dosłownym pragnie on wybrać swoją ścieżkę życia niezależnie i z rozmysłem, podlegając własnym rozważaniom i nikomu innemu.O jakim zjawisku

3 Porady, które pomogą Twojej firmie zdominować lokalne SEO

Jeśli chcesz zamówić pizzę, to gdzie idziesz? Do internetu. A co jeśli jesteś nowy w danym miejscu i potrzebujesz mechanika? Wyszukujesz go w internecie. Statystyki pokazują, że 4 na 5 klientów korzysta z internetu, aby znaleźć lokalne firmy. 50% z tych osób odwiedza firmę w ciągu 24 godzin.Jeśli jeszcze nie umieściłeś swojej lokalnej firmy na

Który opisuje, w jaki sposób proces ekstradycji pomaga państwom egzekwować swoje prawa?

Który z nich opisuje, jak proces ekstradycji pomaga państwom egzekwować ich prawo?Co opisuje, w jaki sposób proces ekstradycji pomaga państwom egzekwować ich prawo? Zbiegowie, którzy uciekną do innego stanu, zostaną odesłani na proces.Co oznacza termin extradite i dlaczego Konstytucja wymaga, by państwa spełniały żądania ekstradycji od innych stanów? Dlaczego Konstytucja wymaga od stanów stosowania się

Kiedy w USA rozpoczął się system dwóch partii?

Kiedy w USA rozpoczął się system dwupartyjny?Chociaż Ojcowie Założyciele Stanów Zjednoczonych nie zamierzali pierwotnie, aby amerykańska polityka była partyzancka, wczesne kontrowersje polityczne w latach 1790-tych doprowadziły do powstania dwupartyjnego systemu politycznego, Partii Federalistycznej i Partii Demokratyczno-Republikańskiej, skoncentrowanego na różnych poglądach na rząd federalny ...Czego chcieli dla Ameryki nasi Ojcowie Założyciele?Nasi przodkowie chcieli, abyśmy byli wolni

Która właściwość może być wykorzystana do identyfikacji związku?

Która właściwość może być wykorzystana do identyfikacji związku?Związki składają się z elementów, które są połączone chemicznie. Podobnie jak pierwiastki, związki mają właściwości, które pozwalają nam je zidentyfikować. Dowiedz się o właściwościach fizycznych, takich jak kolor, zapach, temperatura topnienia i temperatura wrzenia, a także o właściwościach chemicznych w tej lekcji.Jakie są właściwości związku?Związek zawsze ma te

Czy płaskie prześcieradło może być używane jako prześcieradło dopasowane?

Czy płaskie prześcieradło może być używane jako dopasowane prześcieradło?Dopasowane prześcieradła nigdy nie pasują prawidłowo i nigdy nie wyglądają dobrze." Zamiast tego, sugeruje ona, użyj dużego płaskiego prześcieradła - jeśli to konieczne, kup takie, które jest o rozmiar większe niż twój materac - i zawiń je ciasno wokół materaca.Jak zrobić dopasowane prześcieradło?InstructionsZmierz materac. Aby uzyskać najlepsze

Jaka jest różnica w budowie między aldozą a ketozą?

Jaka jest różnica w strukturze między aldozą a ketozą?Aldoza to monosacharyd, który zawiera w swojej strukturze grupę aldehydową wraz z łańcuchem węglowym. Ketoza to monosacharyd, który zawiera w swojej strukturze grupę ketonową wraz z łańcuchem węglowym. Struktura aldozy posiada jeden atom węgla. Struktura ketozy ma trzy atomy węgla.Jakimi cukrami są aldoza i ketoza?Jakie to są

Zatop kły w naszych 20 ulubionych książkach o wampirach

Sarah KimNa długo przed tym jak wampiry zawładnęły naszymi ekranami, zawładnęły naszymi półkami z książkami. Te stworzenia nocy nawiedzały naszą wyobraźnię przez tysiąclecia, ale...

Wjeżdżając na autostradę z rampy wjazdowej należy?

Wjeżdżając na autostradę z rampy wjazdowej powinieneś?Przyspieszyć do prędkości ruchu. Rampy wjazdowe na autostrady często mają pasy przyspieszenia. Podczas łączenia się z ruchem z pasa przyspieszenia, powinieneś włączyć sygnał, poszukać otworu w ruchu, przyspieszyć do prędkości ruchu i połączyć się w otworze w ruchu.Jak wjechać na drogę ekspresową?Jak wjechać na autostradę?Szukaj znaku wjazdu na autostradę.

Pozostałe newsy

Porady dotyczące zwrotów w bluesie | Elixir Strings

Sponsorowany przez.Elixir®smyki:Kiedy już opanujesz podstawy 12 barowego bluesa, dodanie turnaroundów na końcu progresji akordowej, aby powrócić do początku, jest świetnym kolejnym krokiem. Turnaroundy są...

’Once Upon a Harp’ to błyskotliwa kolekcja utworów Turlough O’Carolan autorstwa Steve’a Baughmana

By Blair JacksonPierwszy raz zetknąłem się z niezapomnianym nazwiskiem Turlough O'Carolan i usłyszałem próbkę jego muzyki na płycie Fairport Convention Full House z 1970...

Ritchie List przekroczył 75 000+ ofert sprzętu i pojazdów

W ubiegłym roku serwis powiększył bazę klientów o 300% i zwiększył liczbę ofert o ponad 100%Sprzedaż sprzętu na własną rękę jest o wiele łatwiejsza...

NKBA ogłasza laureatów nagrody 2023 Design + Industry Award

LAS VEGAS, NV - National Kitchen & Bath Association (NKBA), właściciele Kitchen and Bath Industry Show (KBIS) otworzyli 2023 wydarzenie na żywo z wysoce...