Show Biznes

Gdzie jest teraz były dyrektor generalny Abercrombie, Mike Jeffries

Dudniące basy. Ostra, niepowtarzalna woda kolońska. Tłuszcz na desce do krojenia wzdłuż ciemnych ścian. Jeśli kiedykolwiek wszedłeś do sklepu Abercrombie & Fitch w centrum handlowym w okresie od końca lat 90. do połowy XXI wieku, nie możesz tego zapomnieć. Nic innego nie było takie jak to. I było to zamierzone – każdy szczegół został zaaranżowany przez ówczesnego dyrektora generalnego Mike’a Jeffriesa, który stał za ekskluzywnym, „ogólnoamerykańskim” klubem dla fajnych dzieciaków. Jak pokazuje nowy film dokumentalny Netflixa White Hot: The Rise and Fall of Abercrombie & Fitch, wszystko działało i to dobrze. Dopóki nie przestało.

Mike Jeffries został dyrektorem generalnym Abercrombie & Fitch w 1992 roku i przekształcił markę w to, czym była w czasach swojej świetności – głośną, preppy, rasową i bardzo białą. „Wielu ludzi nie przynależy [in our clothes] i nie może przynależeć” – powiedział Jeffries w wywiadzie z 2006 roku . „Czy jesteśmy wykluczający? Absolutnie.” W nowym dokumencie Netflixa opisano, jak przez lata firma była uwikłana w skandal za skandalem, od kontrowersji wokół rasistowskich koszulek z grafikami w 2002 roku po proces o dyskryminację przy zatrudnianiu pracowników w 2003 roku, który został rozstrzygnięty w następnym roku na kwotę 40 milionów dolarów. Sprzedaż spadała przez 11 kwartałów z rzędu, zanim prezes Mike Jeffries ostatecznie ustąpił w grudniu 2014 roku, rok po tym, jak został pozbawiony funkcji prezesa.

mike jeffries
Mike Jeffries w 2012 r. w Paryżu.

BERTRAND GUAYGetty Images

Mike Jeffries, który ma obecnie 77 lat, od czasu swojego odejścia z firmy nie próżnował. W 2016 roku wystawił swoją kamienicę na wschodnim Manhattanie za sprzedaż za 19,5 miliona dolarów, a w 2017 roku wystawił ją ponownie na sprzedaż za 16 milionów dolarów. Rok później dom został ostatecznie sprzedany za 12,9 miliona dolarów, a od tego czasu w Internecie nie ma po nim śladu. Chociaż od czasu jego odejścia Abercrombie pozbył się swojego logo, rozszerzył asortyment rozmiarów i odbudował swój wizerunek pod nowym kierownictwem, spuścizna Jeffriesa nie może zostać całkowicie zapomniana. Mamy nadzieję, że gdziekolwiek się dziś znajduje, mocno pachnie Abercrombie Fierce.

Ta zawartość jest tworzona i utrzymywana przez osobę trzecią, a następnie importowana na tę stronę, aby ułatwić użytkownikom podawanie adresów e-mail. Więcej informacji na temat tej i podobnej zawartości można znaleźć na stronie piano.io

Related Articles

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Back to top button