GigFinesse

Photo Credit: GigFinesse

GigFinesse zabezpiecza 3,6 mln dolarów w rundzie finansowania zalążkowego z Bessemer Venture Partners i Cosmic Venture Partners na pokładzie.

GigFinesse, platforma łącząca lokale muzyczne na żywo z artystami, ogłosiła rundę finansowania zalążkowego o wartości 3,6 mln USD od inwestorów, w tym Bessemer Venture Partners i Cosmic Venture Partners. Dodatkowe wsparcie pochodziło od Matthew Rutlera, wiceprezesa wykonawczego w Masterclass, i wielu innych.

GigFinesse współpracuje z lokalami rozrywkowymi w największych metropoliach i artystami muzycznymi, aby zdjąć kłopot z rezerwacji występów. GigFinesse przekształca przestarzały rynek rezerwacji talentów, aby ułatwić artystom i miejscom współpracę nad doświadczeniami związanymi z rozrywką na żywo. Platforma optymalizuje proces rezerwacji poprzez wyeliminowanie pośrednika, aby stworzyć bardziej solidny proces dopasowania.

Runda finansowania zalążkowego pomoże firmie w skalowaniu w różnych miastach, w których wzrosło zapotrzebowanie na jej usługi. Zespół będzie nadal pracował nad nową technologią, aby ułatwić najbardziej optymalne dopasowanie artysta-venue.

„GigFinesse jest zaangażowany w pomoc artystom i lokalom w całym kraju w łączeniu i rezerwowaniu występów, a także analizowaniu unikalnych danych o fanach i umożliwieniu bezproblemowych doświadczeń” – mówi Mir Hwang, współzałożyciel i dyrektor generalny GigFinesse.

„Jesteśmy dumni, że nasza technologia odgrywa kluczową rolę w przestrzeni lokali rozrywkowych i oddaje więcej władzy w ręce świata muzyki”

„GigFinesse zbudował produkt, który usprawnia sposób, w jaki lokale odkrywają i rezerwują artystów rozrywkowych”, mówi Jeremy Levine, partner w Bessemer Venture Partners. „Z niecierpliwością czekamy na współpracę (z GigFinesse), gdy będą zmieniać przestarzały rynek rezerwacji i przekształcać go w niesamowitą okazję zarówno dla artystów, jak i lokali”

„GigFinesse udało się utrzymać niesamowity biznes nawet podczas pandemii, kiedy większość firm musiała zamknąć swoje drzwi” – dodaje Michael Montero, założyciel Struck Studio & Montero Ventures.

„W ciągu ostatnich kilku lat, w których współpracowałem z GigFinesse, mogłem zobaczyć z pierwszej ręki wartość, moc i łatwość jego platformy. Sposób, w jaki GigFinesse podchodzi do zarządzania obiektami i wydarzeniami, sprawia, że doświadczenie to jest bardziej oparte na technologii i satysfakcjonujące – dlatego tak wiele osób zdecydowało się na korzystanie z jego systemu, gdy rozrywka na żywo i wydarzenia wracają do normalności po pandemii.”

  Nie ma już złudzeń co do nadchodzącej zimy!

„GigFinesse wymyśla na nowo, jak muzycy i lokale rezerwują wydarzenia na żywo” – podsumowuje Matthew Rutler, wiceprezes wykonawczy Masterclass. „Ich technologia umożliwia artystom więcej możliwości grania na żywo i zarabiania pieniędzy, a lokalom pomaga szybciej zapełniać kalendarze”.

  Czy popyt nieelastyczny jest mniejszy od 1?

„GigFinesse dostarcza metryki z wyprzedzeniem, które informują lokale o ważnych szczegółach, takich jak to, jakie napoje zaopatrzyć na noc i jak odpowiednio obsadzić wieczór, co jest niezbędne do utrzymania bezproblemowego biznesu” – kontynuuje Rutler. „Jako muzyk mogę mówić z doświadczenia, że posiadanie tego typu platformy byłoby dla mnie niesamowicie korzystne we wcześniejszych dniach mojej kariery”