Każda marka potrzebuje silnej strategii marketingowej, aby zbudować szerszą publiczność, zwiększyć sprzedaż i zdobyć rozgłos. Istnieje wiele unikalnych sposobów, w jaki można to zrobić, dzięki ekspansywnej natury marketingu cyfrowego. Z zaledwie kilku kliknięć i / lub mały budżet, marki mogą teraz dotrzeć do ludzi, co kiedyś kosztowało tysiące dolarów za pośrednictwem tradycyjnych metod marketingowych.
Video marketing jest jednym z takich przykładów 21st wiecznej strategii, która może przynieść ogromne rezultaty. Zanim jednak zaczniesz wykorzystywać tę metodę, musisz dobrze zrozumieć, jak ona działa. Spójrzmy na niektóre z podstaw marketingu wideo i jak możesz przejąć odpowiedzialność za swoje kampanie.
Postaw na element ludzki
Jedną z największych i najlepszych wskazówek, które każdy marketer wideo może przestrzegać jest potrzeba rzeczywistych ludzi, aby być w swoich filmach. We wszystkich formach marketingu, włączenie „elementu ludzkiego” zostało udowodnione, aby dramatycznie zwiększyć skuteczność treści, o których mowa. Czy jest to wideo, blog post lub obraz, dodając osobiste akcenty do każdej treści pomaga wzmocnić jego efekt.
Dzieje się tak głównie dlatego, że większość widzów docenia osobiste doświadczenia, emocjonalne opowieści i inne czynniki, z którymi mogą sympatyzować i odnosić się.
Dostarczaj prawdziwą wartość
Kolejnym kluczowym elementem w skutecznym prowadzeniu marketingu wideo jest dostarczanie wartości swoim odbiorcom. Jak większość rzeczy, termin „wartość” może być subiektywny – ale musi to być coś, co twoja docelowa publiczność chce zobaczyć.
W wielu przypadkach, wideo może zapewnić wartość poprzez nauczenie publiczności nowej umiejętności lub po prostu dostarczając informacji, które nie były wcześniej znane. W innych przypadkach, wartość może przyjść w formie rozrywki. Niezależnie od kąta, upewnij się, że wiesz, jaką wartość dostarczasz w każdym wideo, które tworzysz.
Szukaj inspiracji
Istnieje wiele filmów na YouTube i w innych miejscach, które mogą pomóc dostarczyć Ci trochę inspiracji. Nie ma nic złego w pożyczaniu pomysłów od innych; możesz nawet zdecydować się na zrobienie mash-upu filmów i kompilacji, aby pokazać talent innych (zobacz Freemake.com dla konwersji YouTube i rozwiązań do pobrania).
Postaw na prostotę
W większości form tworzenia treści, szczegóły są kluczowe. Badania pokazują, że dłuższe posty na blogu, na przykład, przewyższają ich krótsze odpowiedniki w wyszukiwarkach. Jednak treści wideo podlegają innym zasadom.
Większość ludzi ma krótki czas koncentracji uwagi. Decydując się na oglądanie wideo zamiast czytania, ludzie wybierają formę treści, która jest łatwiejsza do strawienia. Jeśli Twoje filmy są zbyt długie lub skomplikowane, to ludzie mogą nie uznać ich za przyjemne lub pouczające.
Rozważ wejście na żywo
Last but not least, możesz rozważyć zrobienie kilku żywych kanałów i filmów strumieniowych w ramach strategii marketingu wideo. Nie tylko jest to świetny sposób, aby dodać, że element ludzki do wideo, ale jest to również wśród najprostszych form wideo można utworzyć – po prostu hit nagrywania, rozpocząć strumieniowe i iść. Bez konieczności skupiania się na edycji wideo i innych kwestiach, możesz generować ten szczególny rodzaj treści wideo łatwo i konsekwentnie.
Video marketing wymaga wiele cierpliwości i doświadczenia, ale rozpoczęcie działalności jest łatwe. Z poradami tutaj, będziesz w stanie skierować swoje wysiłki we właściwym kierunku i rozpocząć tworzenie treści, które zadowolą Twoich odbiorców w krótkim czasie.