PytaniaShow Biznes

How to Get More Shares On Your Facebook Posts – GdanskTown.pl

Przez: Claudio Miguel, outbound.net

Po opracowaniu strategii mediów społecznościowych, zbudowaniu ekscytującej bazy fanów na Facebooku dla swojej firmy i promowaniu swojej obecności online za pomocą różnych metod rozwoju strony na Facebooku, jedynym brakującym elementem jest posiadanie większej liczby udziałów w swoich postach na Facebooku, aby zwiększyć zaangażowanie.

Jeśli szukasz do budowania świadomości marki i zwiększenie lojalności, będzie bardzo cenne, jak i komentarze. Jednakże, jeśli jesteś bardziej zorientowany na zwiększenie liczby sprzedaży, należy położyć większy nacisk na kliknięcia linków i akcji.

Udziały to ostateczny sposób na dotarcie do jak największej liczby użytkowników. Jeśli prawidłowo oznakowałeś swoją treść, pozwala ona nowym użytkownikom wiedzieć, że Twoja praktyka istnieje i o co w niej chodzi. Udziały to ostateczny przepis na więcej zwolenników, więcej gałek ocznych na stronie internetowej firmy i więcej osób rozważających Twoją markę.

Cóż, powiedziawszy to, jak zmotywować swoich fanów do dzielenia się więcej postów z Twojej strony na Facebooku? Poniżej przedstawiamy kilka prostych sposobów, aby to osiągnąć.

  1. Choose your images wisely

Istnieje wiele typów postów na Facebooku, a obrazy są jednym z najlepszych. Wirusowe posty zaczynają się od przyciągającego uwagę obrazu, przynajmniej czegoś, co wywoła jakieś reakcje twoich fanów. Zabawne memy przekazujące cele tematyczne są często dobrym wyborem. Zdjęcia, które są słodkie i zabawne może zrobić, jak również. Jeżeli chcesz mieć coś, co będzie wirusowe, rozważ zamieszczenie czegoś, co jest nieco całkowicie nieszablonowe, być może trochę ostre. Przede wszystkim upewnij się, że pasuje do Twojej firmy.

  1. Elicit strong reactions

Apele emocjonalne to drugi skuteczny sposób na to, by ludzie odpalili się i udostępnili Twój post, nawet nieświadomie. W zależności od rodzaju marki i bazy fanów, może to być dobra strategia. Jednak powinieneś poznać demografię swoich zwolenników szeroko przed udostępnieniem czegoś, co wywołuje reakcję.

  1. Zachowaj prostą i mocną kopię

Tekst, który towarzyszy Twojemu postowi powinien być napisany starannie i z mocą. Potężny post zabierze twój post daleko. Tak jak wielu ludzi powiedziałoby swoim zwolennikom „subskrybuj”, „kliknij tutaj” lub „podążaj”, ta sama strategia może być zastosowana tutaj. W tym przypadku zawsze umieszczaj na końcu postu zdanie zachęcające Twoich zwolenników do „polubienia i podzielenia się”.

  1. Post during peak hours

Podobnie jak inne platformy mediów społecznościowych, Facebook ma swoje godziny szczytu. Według ostatnich badań, zaangażowanie użytkowników Facebooka idzie na szczyt między 8pm i 7 rano. Jest to być może dlatego, że większość fanów nie ma dostępu do Facebooka, a nawet innych stron mediów społecznościowych w godzinach pracy. Zamieszczanie postów w tym czasie jest kluczowym czynnikiem zwiększającym udziały. Podobnie, te same badania ujawniły, że fani komentują, lubią i udostępniają o 8 procent więcej w środy w porównaniu do innych dni tygodnia.

  1. Don’t focus on yourself

Twoi fani i użytkownicy Facebooka będą udostępniać Twoje posty z podobnych powodów, dla których będą dyskutować o czymś, co usłyszeli, czego się nauczyli lub przeczytali. Pozycja musi ich poruszyć emocjonalnie lub w inny sposób, aby stać się osobiście istotna. Dlatego nie udostępniaj ślepo artykułu, cytatu, obrazu czy wpisu na blogu. Zadaj sobie pytanie, co ludzie pomyślą.

Jeśli Twoi fani komentują post, pielęgnuj interakcję odpowiadając na nie. Poza znaczeniem posiadania dwukierunkowej interakcji z fanami poprzez komentarze i polubienia, interakcje przynoszą również akcje bez pokrycia, być może coś krytycznego dla pozostania istotnym.

  1. Pisz o aktualnych tematach, pomocnych wskazówkach i zasobach

Z szybkich, nieprzewidywalnych zmian z trendów tematów na społeczności Facebook i ogólnego krajobrazu mediów społecznych, istnieje mnóstwo pasza do akcji z wnikliwych wskazówek, nowe strategie i wiele przydatnych zasobów umieścić na swojej stronie. Takie posty mogą być długie featuring zdjęcia, filmy lub linki. Jednak chodzi o to, że Twoja baza fanów na Facebooku i rozszerzona społeczność znajdzie to niezwykle cenne w czytaniu i dzieleniu się.

  1. Minimalizuj użycie pierwszej osoby

Jeśli chodzi o posty na Facebooku, wiele osób personalizuje i jest wielkimi fanami pisania w pierwszej osobie, gdy jest to możliwe. Jest to całkiem zrozumiałe, ponieważ tworzy więcej ciepła i lepsze połączenie z publicznością. Cóż, jeśli chcesz zwiększyć swoje akcje, rozważ zminimalizowanie tego. Eksperymentuj z pisaniem postów, które są bardziej ogólne. Pisz w tonie, który brzmi, jakby pochodził od innych.

  1. Experiment with longer content

Pomimo naszej wskazówki nr 3 powyżej, zauważ, że Facebook niedawno zwiększył liczbę maksymalnego rozmiaru aktualizacji postu z ostatnich 420 znaków do 5000. Cóż, korzystanie z długich postów powinno być minimalnie i ostrożnie. To powiedziawszy, można spróbować napisać mini-blog post, zwłaszcza tam, gdzie masz doskonałe tematy czasowe, wnikliwe wskazówki i zasobów do akcji. Posiadanie długich treści, pod warunkiem, że są one aktualne, pomocne i istotne, może przynieść więcej udziałów.

  1. Give some payoff

Zamieszczanie emocjonalnych zdjęć, inspirujących cytatów, filmów i prowokacyjnych wypowiedzi może przyciągnąć uwagę Twojego fana. Musisz jednak zrozumieć, że Twoja publiczność będzie dzielić się tym, co uzna za share-worthy do swojej social media persona. Drugim powodem, i być może bardziej przekonującym, jest to, że użytkownicy będą dzielić się, jeśli to dosłownie przynosi im korzyści poprzez ofertę specjalną lub kupon.

In Conclusion

Akcje mogą być najtrudniejszą formą zaangażowania, aby uzyskać z Facebooka. Na pewno tworzenie shareable posty mogą być hit lub miss. Jednakże, utrzymując istotne elementy wspólnych postów wymienionych powyżej w swoim umyśle podczas delegowania do swojej strony na Facebooku, można manewrować wokół tego. To powoduje, że Twój post dociera do wielu ludzi i ostatecznie podnosi większą świadomość produktu, coś, co działa pozytywnie dla Twojej firmy.

Related Articles

Back to top button