Strona główna Show Biznes iHeartMedia uruchamia markowe studio podcastów, a nabywcy twierdzą, że dystrybucja i skala...

iHeartMedia uruchamia markowe studio podcastów, a nabywcy twierdzą, że dystrybucja i skala są kluczowe

iHeartMedia utworzyła studio branded podcast, aby podwoić produkcję, sprzedaż i marketing niestandardowych podcastów tworzonych dla marek.

Nazywany Ruby, boiskiem studia dla marketerów jest jego zdolność do łączenia marek z siecią talentów iHeartMedia, produkcją, sprzedażą, marketingiem i zasobami dystrybucyjnymi. Podczas gdy iHeart ma zespół pracujący nad markowymi podcastami od 2019 roku, „Ruby jest kulminacją i ewolucją tego sukcesu i umieszczeniem nazwy tego, co zbudowaliśmy tutaj w ciągu ostatnich kilku lat”, powiedział Andy Kelly, svp of custom podcasts w iHeartMedia.

Trzech kupujących reklamy podcastów powiedziało Digiday, że w tym roku tworzą więcej markowych podcastów dla klientów. Ponieważ niestandardowe podcasty wymagają znacznego budżetu medialnego, praca z organizacją podcastów, która ma dużą sieć, skalę i dystrybucję jest niezbędna, powiedzieli.

„Wielkość i skala iHeart” jest krytyczna dla sukcesu tych podcastów, powiedział Jonathan Adams, dyrektor wykonawczy i partner zarządzający w Wavemaker, który stworzył kilka markowych podcastów z organizacją. iHeart był najlepszym wydawcą podcastów w USA w kwietniu z prawie 32,5 miliona unikatów, według firmy rankingowej podcastów Podtrac.

„Jeśli postawią za tym swoją potęgę, to się nie zgubi. To jest największy problem z niestandardowymi podcastami: możesz stworzyć coś i nikt nigdy nie będzie wiedział, że to powstało, chyba że dobrze to wypromujesz” – powiedział Adams.

Niestandardowe podcasty od Rubina będą dystrybuowane w całej aplikacji iHeartRadio i głównych platformach audio. Umowy dotyczące marek obejmują umieszczanie reklam w sieci podcastów iHeart, aby promować i kierować słuchaczy do programu, powiedzieli kupujący. Aktywa kreatywne – klipy audio z podcastu lub wideo zrobione podczas nagrań – mogą być dystrybuowane na YouTube lub w mediach społecznościowych.

„Dystrybuujemy [and promote] te programy w taki sam sposób, w jaki robimy również wszystkie inne nasze programy. Dużą częścią naszej strategii jest szeroka dystrybucja” – powiedział Will Pearson, prezes iHeartPodcasts.

Na pytanie, czy iHeart daje reklamodawcom jakiekolwiek gwarancje wokół dystrybucji, Kelly powiedział w e-mailu: „Cele są całkowicie zależne od rodzaju programu, który robimy, naszej docelowej publiczności, liczby odcinków, częstotliwości, gatunku… i innych czynników”

  Przeczytaj pierwsze reakcje na Avatar: Droga wody

Ad inventory do promowania markowych pokazów „zależy od zakupu mediów przez reklamodawców”, dodał Kelly. „Poziomy impresji różnią się w oparciu o wydatki .. [but] iHeart promuje każdy program tak bardzo jak to możliwe poprzez wiele aktywów, w tym feed drops, newsletters, added value impressions across digital, streaming and podcasts inventory i oczywiście największą platformę broadcast radio.”

Jacob Schwartz, associate media director of national audio investment w Mediahub, powiedział, że markowe podcasty są dla klientów, którzy „nie chcą brać na siebie obowiązków produkcyjnych samodzielnie.” Powiedział, że widzi, że więcej marek płaci za niestandardowe podcasty.

„Dla marek, które są dość ugruntowane, jest to logiczny następny krok – nie umieszczajmy tylko reklam w przestrzeni podcastu, stwórzmy nasz własny podcast”, powiedział Schwartz. Uruchomienie Ruby dodaje „opcje na rynku”, ze studiami takimi jak Vox Media’s Vox Creative i The New York Times’ T Brand Studio.

Jednak Schwartz powiedział, że nie pracował z żadnymi klientami nad markowymi umowami podcastowymi (chociaż Mediahub wyprodukował markowy podcast z iHeart o nazwie „Humans Growing Stuff”). „Nie mieliśmy tony klientów, którzy byliby skłonni wyciągnąć [the] spust”

Readying Ruby

iHeartMedia wyprodukowała 30 markowych programów podcastowych (20 w ciągu zaledwie ostatniego roku) dla takich marek jak T-Mobile, IBM, Intuit QuickBooks i Mattress Firm. Wskaźnik odnowienia klientów powracających, aby zapłacić za drugi sezon podcastu wynosi 88%, powiedział Kelly.

iHeartMedia odmówił podzielenia się tym, ile jego ładowanie marek za niestandardowe podcasty, i odmówił podzielenia się tym, jaki procent jego przychodów z reklam pochodzi z umów dotyczących treści markowych. Przychody iHeartMedia z podcastów wyniosły 77 milionów dolarów w I kwartale 2023 roku, co oznacza wzrost o 12% w ujęciu rocznym.

  Jaki jest przykład korzyści krańcowej?

Koszt umowy na markowy podcast może wahać się od setek tysięcy do milionów dolarów, w zależności od tego, jak wysoko postawiony jest gospodarz i firma produkcyjna, powiedział Mark Pappas, svp innowacji w CMI. Pracuje on z klientem z branży farmaceutycznej nad niestandardową, ośmioodcinkową serią podcastów, pierwszą dla agencji. Odmówił podania nazwy firmy produkcyjnej, z którą pracują.

  Które z poniższych to cztery regiony geograficzne, w których firma sprzedaje obecnie swoje kamery akcji?

Rubin ma kilkanaście pełnoetatowych pracowników, od marketingu i kreatywnych leadów po różnych producentów. Podczas gdy markowe podcasty będą w centrum zainteresowania Ruby, zespół stworzył również rozszerzone reklamy dla organizacji takich jak National Highway Traffic Safety Association.

Dystrybucja jest kluczem

Ponieważ koszt niestandardowego podcastu wymaga dużego budżetu medialnego, dystrybucja jest kluczem do markowej transakcji, kupujący reklamy powiedzieli.

Wavemaker współpracował z iHeartMedia nad podcastem z Trojanem o nazwie „The Pleasure is Ours”, który działał przez trzy sezony i znalazł się w rankingu najlepszych 3% podcastów na świecie, powiedział Adam Puchalsky, globalny szef treści w Wavemaker. Agencja stworzyła niestandardowe podcasty dla klientów z branży CPG i opieki zdrowotnej.

„Możliwość stworzenia czegoś, co pozwala marce zbliżyć się do publiczności jest wszystkim. Dlatego to robimy i dlaczego nadal to robimy” – powiedział Puchalsky. Dodał, że markowe podcasty „mogą dostarczyć na metryki top i lower funnel”

iHeart oferuje również marki, które tworzą podcasty z Rubinem niestandardowe badanie pomiarowe strony trzeciej z firm takich jak Nielsen lub Kantar’s Millward Brown, Kelly powiedział.

„Możliwość stworzenia czegoś, co pozwala marce zbliżyć się do publiczności – jest wszystkim. To dlatego to robimy i dlaczego nadal to robimy” – powiedział Puchalsky. Dodał, że markowe podcasty „mogą dostarczyć na metryki top i lower funnel”

Kwestie kosztów

Adams z Wavemaker powiedział, że niektóre marki (takie jak firmy rozrywkowe) mają istniejące umowy z talentami, co pomaga „zmniejszyć” niektóre koszty umowy branded content poprzez możliwość uniknięcia przyrostowych opłat za talent.

Ale jeśli marka nie ma „milionów wydatków”, aby umieścić w niestandardowej serii podcastów, „są prawdopodobnie lepiej wydać jak $ 100,000 uruchomić reklamy w całej podcastów lub host-read ad placements,” Pappas powiedział.

https://digiday.com/?p=503556

Read More

Najchętniej czytane

Lori Harvey zwyciężyła w aksamitnej sukience na czerwonym dywanie w Cannes

Lori Harvey zwyciężyła w aksamitnej sukience na czerwonym dywanie w Cannes Sukienka Dundas bez pleców Lori Harvey...

Które stwierdzenie najlepiej opisuje aliancką strategię wygrania 2 wojny światowej?

Które stwierdzenie najlepiej opisuje aliancką strategię wygrania 2 wojny światowej?Stwierdzenie, które najlepiej opisuje aliancką startegię wygrania II Wojny Światowej to "planowali odzyskać Afrykę Północną, aby dokonać inwazji przez Włochy, najechać Francję z Wielkiej Brytanii i Niemcy ze Związku Radzieckiego, a połączone siły pokonać Japonię."Co zdaniem prezydenta Roosevelta było najlepszym sposobem na zapobieżenie przyszłym wojnom 5

Co zrobić, gdy grozi Ci deportacja?

Co zrobić, jeśli grozi Ci deportacja?Jeśli grozi Ci deportacja (usunięcie) Jeśli uważasz, że Twoje prawa obywatelskie zostały naruszone w procesie postępowania imigracyjnego, zatrzymania lub usunięcia, możesz złożyć skargę w Departamencie Bezpieczeństwa Krajowego.Skąd mam wiedzieć, czy mam nakaz deportacji?Jak mogę się dowiedzieć, czy mam nakaz deportacji?Znajdź swój Alien Registration Number (A#). Zadzwoń pod numer 1- Naciśnij

Dlaczego powinieneś ponownie przeczytać Raj utracony?

Dlaczego powinieneś ponownie przeczytać Raj Utracony?Jego kilkanaście części to ambitna próba zrozumienia utraty raju - z perspektywy upadłego anioła Szatana i człowieka, wypadniętego z łaski. Nawet dla czytelników w świeckim wieku poemat jest potężną medytacją na temat buntu, tęsknoty i pragnienia odkupienia.Kto jest pierwszym królem Assamu?MahirangaKto był ostatnim królem Ahom?Purandar SinghaKto rządził Assamem?Dynastia Ahom (1228-1826)

Co jest prawdą o funkcjach i relacjach?

Jaka jest prawda o funkcjach i relacjach?Funkcja to związek między wielkościami, w którym dla każdego wejścia jest jedno wyjście. Jeśli dla danego wejścia mamy więcej niż jedno wyjście, to wielkości te reprezentują relację. Można wykazać, że wykres zależności jest funkcją za pomocą testu linii pionowej.Które stwierdzenie jest prawdziwe o funkcjach?Wszystkie funkcje mają zmienną niezależną. Zakres

Jak lobbyści próbują wpływać na Kongres?

W jaki sposób lobbyści próbują wpływać na Kongres?Niektórzy lobbyści interweniują od początku procesu kształtowania polityki kongresowej, zachęcają lub zniechęcają do wprowadzania proponowanych przepisów i próbują wpływać na ich treść. Mogą przygotować projekt ustawy i współpracować z personelem kongresowym w celu pozyskania współwnioskodawców.Dlaczego lobbyści są ważni?Lobbing jest ważną dźwignią produktywnego rządu. Bez niego rząd miałby trudności

Jak stworzyć formułę dla względnego odwołania do komórki?

Jak utworzyć formułę dla względnego odwołania do komórki?Tworzenie i kopiowanie formuły z wykorzystaniem odniesień względnych: Zaznacz komórkę, która będzie zawierała formułę. Wprowadź formułę, aby obliczyć żądaną wartość. Naciśnij Enter na klawiaturze. Zlokalizuj uchwyt wypełnienia w prawym dolnym rogu żądanej komórki. Kliknij i przeciągnij uchwyt wypełnienia nad komórkami, które chcesz wypełnić.Co to znaczy, że formuła ma

Które konto jest kontem kapitału własnego akcjonariuszy?

Które konto jest kontem kapitału własnego akcjonariuszy?Stockholders Equity (znane również jako Shareholders Equity) to konto w bilansie firmy. Zestawienia te są kluczowe zarówno w modelowaniu finansowym, jak i w rachunkowości, która składa się z kapitału zakładowego plus zysków zatrzymanych. Stanowi on również wartość rezydualną aktywów minus zobowiązania.Które z poniższych elementów są częścią kapitału własnego?Cztery składniki

Co waży więcej kilogram piór czy kilogram żelaza?

Co waży więcej kilogram piór czy kilogram żelaza?Ich masy są identyczne. Jedyne co będzie inne to ich objętość. Nawet gdybyś ściskał pióra, aż wycisnąłbyś z nich całe powietrze, to i tak miałyby one siedem razy większą objętość niż żelazo.Co jest cięższe 1kg żelaza czy 1kg bawełny?Masz worek bawełny i sztabę żelaza, z których każda wskazuje

W to Święto Dziękczynienia, potrzebujesz filmu. I koktajlu.

Co jest lepsze niż wypicie dobrze wymieszanego koktajlu po długim dniu? Na moje pieniądze, to posiadanie koktajlu, który idealnie komponuje się z filmem, który...

Pozostałe newsy

  Które z poniższych to cztery regiony geograficzne, w których firma sprzedaje obecnie swoje kamery akcji?

Lori Harvey zwyciężyła w aksamitnej sukience na czerwonym dywanie w Cannes

Lori Harvey zwyciężyła w aksamitnej sukience na czerwonym dywanie w Cannes Sukienka Dundas bez pleców Lori Harvey...

Wykres urodzeniowy Cardi B pokazuje, że jest klasyczną Wagą, ale jej znak Wenus wskazuje na bardziej prywatną stronę

Podczas gdy jej niezaprzeczalny talent i urok odegrały oczywiście główną rolę w jej awansie do supergwiazdy, wykres urodzeniowy Cardi B może ujawnić inne klucze...