PytaniaShow Biznes

Jak link building pomoże Twojej firmie? – GdanskTown.pl

Jeśli szukasz nowych sposobów na poprawę jakości Twojej firmy to link building może być rozwiązaniem dla Ciebie!

Czym jest link building?

Jest to proces uzyskiwania innych stron internetowych, aby link z powrotem do swojej witryny. Wielu marketerów i właścicieli firm jest zainteresowanych budowaniem linków, aby napędzić ruch zwrotny i zwiększyć autorytet swojej witryny.

Dlaczego warto budować linki?

Backlinki pozostają ważnym czynnikiem w tym, jak każda wyszukiwarka określa, które strony plasują się w rankingu dla jakich słów kluczowych. Budowanie linków jest jedną z wielu taktyk stosowanych w SEO, ponieważ linki są sygnałem dla Google, że dana strona jest zasobem wysokiej jakości, wartym cytowania. Im więcej backlinków posiada dana strona, tym częściej uzyskuje ona wyższe pozycje w rankingu.

Oto niektóre z korzyści, jakie link building może przynieść Twojej firmie:

  • Domain & Page AuthorityIlość i jakość linków przychodzących do strony jest jednym z największych czynników branych pod uwagę, jeśli chodzi o określanie przez Google, która strona powinna znaleźć się w rankingu dla danego zapytania. Page authority mierzy jakość i ilość linków przychodzących na stronie. Natomiast domain authority mierzy to dla całej witryny. Im wyższy autorytet domeny, tym większe prawdopodobieństwo, że zajmiesz wyższą pozycję w rankingu dla danego zapytania. Im więcej zainwestujesz w jakość swojej kampanii link buildingu, tym większe szanse będą miały strony Twojej witryny na zajęcie pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
  • Ruch odsyłającyLinki, które mogą być kliknięte przez użytkownika w artykule, pozwalają mu podążać za Twoim linkiem i wrócić na Twoją stronę ze względną łatwością. Ruch odsyłający, który można uzyskać z link buildingu przekracza to, co można zarobić z wyższych rankingów.
  • Widoczność markiKażdy post gościnny to okazja dla czytelników do ekspozycji Twojej marki. Źródła wydawnicze zawsze szukają nowych treści, więc wyświadczasz im przysługę, a przy okazji zyskujesz reklamę. Im bardziej będziesz widoczny, tym bardziej Twoja marka będzie rozpoznawalna i większa szansa na zdobycie bezpośredniego ruchu.
  • Bycie konkurencyjnymOczywiście publikowane linki są publiczne, a dzięki narzędziom możesz sprawdzić, jakie linki są gdzie i czy to Twoja strona, czy jednego z konkurentów. Link building połączony ze strategiczną analizą konkurencji daje możliwość sprawdzenia skąd konkurencja zdobywa linki i spróbowania tych samych źródeł dla własnej.
  • SyndykacjaIm dłużej będziesz budował linki, tym więcej relacji zyskasz z zewnętrznymi źródłami, a jeśli zdecydujesz się na dalsze udostępnianie ich materiałów, oni będą dalej udostępniać Twoje. Umieszczając nowy wpis na własnej stronie, te relacje będą się rozpalać, a ty możesz dostać wczesny impuls syndykacyjny od co najmniej jednego lub dwóch z tych zewnętrznych źródeł. To znacznie zwiększy ogólny zasięg twoich treści.

How will link building help your company?

To tylko niektóre z korzyści, jakie możesz otrzymać z link buildingu: większa widoczność w wyszukiwarkach, rozpoznawalność marki, ruch na stronie i lepsze rozwiązania konkurencyjne. Im bardziej będziesz podchodził do link buildingu, tym lepsze, bardziej wartościowe i istotne treści będziesz dostarczał swoim użytkownikom, a oni będą odwdzięczać się tym samym.

Related Articles

Back to top button