Jak odnieść się do firmowej strony internetowej?
„Tytuł strony.” Nazwa strony internetowej. Wydawca strony internetowej, data publikacji. Web. Data dostępu.
Jak odnieść się do polityki firmy?
Przytocz wszystkie polityki jako parentetyczne cytaty in-text z zastosowaniem stylu APA. Należy podać autora, którym jest organizacja lub firma posiadająca oświadczenia dotyczące polityki, jak również datę publikacji. Na przykład: (American Red Cross, 2011).
Jak odnieść się do organizacji?
Składać się z:
- Organisation.
- Rok, w którym strona została opublikowana/ostatnio zaktualizowana (w nawiasach okrągłych).
- Tytuł strony internetowej (kursywą).
- Dostępne pod adresem: URL.
- (Accessed: date).
Jak cytować dokument prywatny?
Składać się z:
- Autor lub organizacja.
- Rok sporządzenia (w nawiasie okrągłym).
- Tytuł raportu (kursywą).
- Raport wewnętrzny (w tym nazwa instytucji).
- Unpublished.
Jak cytować dokument dotyczący polityki?
Publikacja rządowa / urzędowa
- Nazwa departamentu rządowego lub komitetu.
- Rok publikacji (w nawiasach okrągłych).
- Tytuł (kursywą).
- Miejsce publikacji: wydawca.
- Numer serii lub papieru (w nawiasie) – jeśli dotyczy.
Jak odwołać się do strony internetowej w programie Word?
Na karcie Odwołanie kliknij opcję Wstaw cytat, a następnie wykonaj jedną z następujących czynności: Aby dodać informacje o źródle, kliknij Dodaj nowe źródło, a następnie w oknie dialogowym Utwórz źródło kliknij strzałkę obok Typ źródła i wybierz typ źródła, którego chcesz użyć (na przykład fragment książki lub strona internetowa).
Jak cytować stronę internetową w programie Microsoft Word 2010?
Korzystanie z funkcji referencji w programie Word 2010
- Krok 1: Wybierz zakładkę „Referencje”.
- Krok 2: Wybierz „Zarządzaj źródłami”
- Krok 3: Jeśli dodajesz nowe źródło, wybierz „Nowe”
- Krok 4: Tu wpiszesz informacje o swoim źródle.
- Krok 5: Wybierz „Typ źródła”, i wprowadź informacje w puste miejsca, następnie kliknij „OK”
Jak używasz narzędzia referencyjnego w programie Word?
Tworzenie bibliografii, cytatów i odniesień
- Umieść kursor na końcu tekstu, który chcesz zacytować.
- Przejdź do References> Style, i wybierz styl cytowania.
- Wybierz Insert Citation.
- Wybierz Dodaj nowe źródło i wypełnij informacje o swoim źródle.