Było sporo szumu o SEO w ciągu ostatnich kilku lat, a nawet teraz, to jest znany jako buzzword świata online. Prawie każdy teraz stara się mocno, aby dostać się na szczyt wyszukiwarki Google, ale przyznajmy, że zaimponowanie Google i ranking wysoko na tej platformie nie jest tak łatwe, jak się wydaje. Jest to niezaprzeczalny fakt, że Google utrzymuje nas na palcach, jeśli chodzi o aktualizacje algorytmów, ale na szczęście jedyną rzeczą, która zawsze była stała dla nas jest badania słów kluczowych.
Teraz, jeśli jesteś kimś nowym do terminu „keyword research” to musisz trzymać się z nami trochę dłużej, ponieważ dzisiaj mamy zamiar powiedzieć wszystko, co musisz wiedzieć o tym.
Czym jest Keyword Research?
Keyword research oznacza znalezienie słów, które są używane przez ludzi do wyszukiwania w Google konkretnej rzeczy. To bardzo proste, aby zrozumieć, że jeśli wiesz, docelowych słów kluczowych używanych przez ludzi, gdy są one polowanie na jakieś informacje, to będzie w stanie zrobić to na górze rankingów wyszukiwarek. Na przykład, jeśli ktoś szuka w Google zegarków Omega i jeśli wpisze „Omega seamaster 300” w wyszukiwarce, to dokładna linia będzie Twoim słowem kluczowym.
Proces badania słów kluczowych
Oto proces krok po kroku, który mówi jak zrobić efektywne badania słów kluczowych:
1-Lista w dół kilka ważnych i istotnych tematów, które odnoszą się do Twojej firmy
Przede wszystkim musisz zanotować wszystkie te tematy i słowa, które łączą się z Twoją firmą najbardziej. Te wiadra tematyczne są dość ważne i pomogą Ci dużo z badań słów kluczowych później. W tym celu musisz myśleć i być w butach swojej buyer personas, musisz zidentyfikować te słowa, które kupujący użyje, aby dotrzeć do Ciebie lub szukać Twojego produktu / usługi.
2-Research the keywords yourself
Innym kreatywnym sposobem na znalezienie docelowych słów kluczowych jest ich samodzielne badanie. W tym celu wystarczy przejść do Google, a następnie rozpocząć próby różnych słów kluczowych, które odnoszą się do Twojej firmy. Zobacz i przeanalizuj wyniki, które wyskakują na ekranie po wstawieniu konkretnego słowa kluczowego, a następnie ucz się z niego. Sprawdź adekwatność swoich treści do słów kluczowych, których używasz.
3-Miej oko na swoją konkurencję
Wierzcie lub nie, ale w tej grze o badanie słów kluczowych musicie wygrać ze swoimi konkurentami i jest to dość konieczne, zwłaszcza jeśli chcecie wejść na szczyt wyszukiwarki. Tak więc, gdy już zdecydujesz się mieszankę słów kluczowych własnych, a następnie trzeba zobaczyć, jak ci konkurenci są rankingu dla tych dokładnych słów kluczowych. Czy używają tego, co masz zamiar użyć, a jeśli tak, to jak dobrze robią z rankingu. Ten element może rzeczywiście pomóc zdecydować, które słowa kluczowe są dobre dla Twojej firmy i które nie będą wystarczająco dobre, aby zwiększyć swoją rangę.
Conclusion
To kilka kroków, które podsumowują proces badania słów kluczowych. Jednak to nie wszystko, i jest dużo więcej badań wymaganych, jeśli chodzi o znalezienie odpowiednich, docelowych słów kluczowych, które mogą przynieść korzyści później.