PytaniaShow Biznes

Jak rozpocząć działalność w zakresie sprzedaży książek – GdanskTown.pl

Biznes bookmobile został po raz pierwszy założony w USA na przełomie XX wieku, aby rozszerzyć zasięg bibliotek na społeczności wiejskie. I chociaż popularność bookmobili spowolniła w ubiegłym stuleciu, ruchome biblioteki są nadal kochane przez niektóre społeczności, ponieważ ustanawiają usługi biblioteczne w obszarach, które nie mają żadnego. Bookmobiles spełniają potrzeby czytelnicze swoich społeczności. Jeśli szukasz, aby odważyć się na ten biznes, oto jak się do tego zabrać.

  1. Miej biznesplan

Aby być odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą, potrzebujesz planu. Nakreśla on wszystkie aspekty Twojego biznesu, w tym koszty rozpoczęcia działalności, rynek docelowy, ile będziesz pobierał opłat, a nawet nazwę Twojej firmy. Statystyki pokazują, że startupy z biznesplanem mają o 30% większą szansę na sukces. Twój bookmobile może obsługiwać różne obszary bez dostępu do księgarni czy biblioteki. Tworząc biznesplan, podaj, jak sprawisz, że biznes będzie opłacalny.

  1. Secure Financing

Potrzebujesz pieniędzy, aby rozpocząć działalność związaną z przewozem książek. Będziesz musiał kupić pojazd, zainstalować półki i kupić książki. Będziesz też potrzebował pieniędzy na paliwo i na utrzymanie samochodu. Przed zakupem upewnij się, że wstępnie kwalifikujesz kredyt samochodowy, aby upewnić się, że otrzymasz dobrą stopę kredytową, która pozwoli Ci zaoszczędzić pieniądze w dłuższej perspektywie. Średnio, roczny koszt zarządzania bookmobile wynosi 200.000 dolarów. Liczba ta jest wysoka, ponieważ trzeba uzupełnić zapas książek. Dodatkowo musisz płacić za naprawy pojazdów, ubezpieczenie i licencje.

Jeśli jest to twój pierwszy biznes, możesz nie mieć wystarczającej ilości gotówki na zakup pojazdu, więc możesz rozważyć finansowanie. Jeśli Twój wynik kredytowy jest dobry, możesz odwiedzić bank i poprosić o pożyczkę lub prekwalifikację kredytową.

  1. Uzyskaj licencje i pozwolenia

Jak w przypadku każdego innego biznesu, do prowadzenia działalności potrzebne są pozwolenia i licencje. Możesz dowiedzieć się o konkretne pozwolenia potrzebne przez sprawdzenie z lokalnymi władzami. Jak twierdzą uznani przedsiębiorcy, pierwszą rzeczą, jaką powinni zrobić aspirujący sprzedawcy obwoźni, jest wizyta w lokalnym biurze licencyjnym. Każda gmina ma swoje własne wytyczne dotyczące handlu ulicznego, dlatego przed założeniem sklepu należy dowiedzieć się, czy dany obszar jest strefą zamkniętą. Kiedy już wiesz, które strefy są ograniczone, możesz określić idealną lokalizację.

  1. Utwórz stronę internetową księgarni

Wymyśl nazwę firmy i zdobądź logo, a następnie stwórz stronę internetową, aby wypromować swój biznes związany z mobilnymi książkami. Możesz udostępnić link do swojej strony w mediach społecznościowych, na forach i innych platformach, aby dać ludziom znać o swojej marce. Strona internetowa sprawia, że Twoja firma wydaje się być legalna i daje Ci możliwość zaprezentowania swojego inwentarza książkowego. Możesz również napisać o miejscach, które odwiedzisz, aby ułatwić miłośnikom książek znalezienie Twojej ciężarówki.

Biznes bookmobile może być opłacalny dla Ciebie i korzystny dla Twojej społeczności. Jest też łatwiejszy do rozpoczęcia niż księgarnia stacjonarna. Przynosząc książki do lokalnej społeczności, możesz rozszerzyć rynek i rozmiar swojego biznesu.

Related Articles

Back to top button