Jak sprawić, aby Twoja cyfrowa kampania marketingowa odniosła sukces – GdanskTown.pl
Jeśli dążysz do sukcesu marketingu cyfrowego, ważne jest, aby zrozumieć, że wymaga to również, że twoje cyfrowe kampanie marketingowe są „dopasowane” z tym, co jest „w” w zakresie swojej niszy. Jednym z wielu sposobów, w jaki możesz to osiągnąć, jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO), ponieważ to właśnie SEO ostatecznie określa rodzaj obecności w wyszukiwarkach – i jako takie mniej więcej określa, jak łatwo jest ludziom szukać cię online. Więcej niż to, dobre praktyki SEO może rzeczywiście pchnąć dla marki, aby być bardziej usprawnione i spójne, potencjalnie dając impuls, którego potrzebujesz do sukcesu.
Jeśli szukasz powodów, aby skupić się i inwestować na znacznie bardziej skutecznej strategii marketingu cyfrowego, może pomóc spojrzeć na kilka liczb. Na przykład, jeśli pchasz się do cyfrowej kampanii zorientowanej, pamiętaj, że 51 procent całego ruchu w witrynie jest rzeczywiście pochodzi z wyszukiwania organicznego. 34 procent pochodzi z innych źródeł, podczas gdy 5 procent pochodzi z serwisów społecznościowych, a 10 procent z płatnego wyszukiwania. Co więcej, ostatnie wyszukiwania w Google wskazują na 80-procentowy wskaźnik zainteresowania firmami „blisko mnie”, a 18 procent lokalnych wyszukiwań za pomocą smartfonów prowadzi do zakupów. To tylko kilka liczb, które możesz wykorzystać, ale zdecydowanie kształtują się tak, abyś mógł zobaczyć, że skupienie się na strategii marketingu cyfrowego oznacza uwzględnienie wielu opcji.
SEO For Digital Marketing: How Do You Make A Rockstar Campaign Work
Jeśli szukasz w marketingu cyfrowym, zwłaszcza na bardziej zlokalizowanej skali, ważne jest, aby pamiętać, że lokalne firmy, które mogą pomóc ściągnąć kampanię istnieją w zależności od konkretnego obszaru. Houston SEO, na przykład, jest firmą, która może obsługiwać zarówno ogólne i zlokalizowane SEO w obszarze Teksasu – i inne z pewnością istnieją w twoim konkretnym regionie. Zanim jednak rozważysz wynajęcie któregokolwiek z nich, rozważ wypróbowanie tych pierwszych dla swojej strategii marketingu cyfrowego:
- Upewnij się, że Twoja strona dostaje priorytet jednej rzeczy: Twoja strona może być o wielu rzeczach, zwłaszcza jeśli zarządzasz firmą lub marką osobistą – ale u podstaw wszystkiego powinna być jedna koncepcja. Dzięki temu wszystko jest spójne i znacznie łatwiejsze do naśladowania. Na przykład, jeśli zajmujesz się przycinaniem drzew w Houston – jak chcesz, aby Twój branding pojawił się jako koncepcja? Kiedy ludzie oglądają Twoją stronę internetową, to co chcesz, aby widzieli Cię jako? Dostosuj wszystko, co pojawia się na Twojej stronie internetowej do tego jednego obrazu. Możesz wrócić do tej koncepcji, gdy zaczniesz mieszkać na swoim kodzie, jak również. To dlatego, że sposób, w jaki chcesz, aby klienci zobaczyć swoją stronę powinien być sposób chcesz wyszukiwarki zobaczyć swoją stronę, jak również.
- Oceń słowa kluczowe, których chcesz użyć i użyj ich tylko wtedy, gdy mają znaczenie: Twoje słowa kluczowe są jak kotwice i przewodniki w kierunku Twojej strony. Niekoniecznie muszą być long tail, ale pomaga, jeśli są one unikalne dla swojej niszy i brandingu albo. Upewnij się, że Twoja „jedna rzecz” jest w treści strony, tytuły stron, kategorie blogów, tagline słów kluczowych, opis, nazwa domeny i tytuł strony. Może się to wydawać przesadne, ale pamiętaj, że bardzo zalecane jest, aby słowo kluczowe stało się integralną częścią Twojego brandingu.
- Umieść w swojej treści linki do odpowiednich treści z innych stron: Google i inne wyszukiwarki uwielbiają, gdy wiedzą, że polegasz na innych wiarygodnych stronach w zakresie posiadanych informacji. To idzie pokazać, że jesteś gotów pokazać odpowiedzialność i uczciwość z tym, co zapewniasz czytelnikom. Nie tylko iść off linkowania do wszystkich, choć – ale link do stron, które mają znaczenie, kiedy mają znaczenie. Oznacza to, że wybieraj strony i osoby o dużym autorytecie, tak aby kiedy je linkujesz, był to plus nie tylko dla innej strony, ale dla Twojej własnej. Pomaga to również budować treści, które inni ludzie mogą uznać za wartościowe i istotne.
- Kontynuuj swoje aktualizacje i oferty: Po wykonaniu powyższych czynności, nie poprzestawaj na tym. Upewnij się, że postępujesz poprzez produkowanie stałych fal treści dla swoich czytelników, aby cieszyć się. Blogi i katalogi często robią to duże w wyszukiwarkach, ponieważ uwalniają treści częściej. Ta zasada dotyczy również Ciebie, ponieważ strony internetowe z dynamiczną zawartością z pewnością znajdą się wyżej w rankingu niż te, które nie mają dynamicznej zawartości.
- Upewnij się, że jesteś człowiekiem, kiedy wypuszczasz treść: Wiele osób skupia się na technicznych aspektach pisania treści „dopasowanych do SEO” zbyt mocno, że zapominają o najważniejszym elemencie SEO – liczy się bycie człowiekiem. Punktem tych indeksów i tak jest to, że strony internetowe powinny być zawsze budowane pod wrażeniem, że odpowiednie treści mają znaczenie dla ludzi. O to właśnie chodzi w SEO. Kiedy tworzysz treści dla swoich odbiorców, twórz treści, które mają znaczenie dla Ciebie i dla nich. Nie twórz treści tylko ze względu na SEO, ponieważ ludzka atrakcyjność nie może być dokładnie czymś, co możesz przewidzieć.
The Bottomline: Digital Marketing Success Comes With Planning
Z powyższych wskazówek pod uwagę, być może pierwsza ścieżka do sukcesu marketingu cyfrowego jest pamiętać, że można rzeczywiście popchnąć do przodu z kampanii pod warunkiem, że wiesz, jakiego rodzaju cele chcesz dążyć i podejścia, które chcesz podjąć. Te dwa, w połączeniu z brandingiem, może utorować drogę dla cyfrowej kampanii marketingowej, która podkreśla swoje mocne strony i pozwala na wykorzystanie ich na swoją korzyść. Zawsze pamiętaj, że planowanie to tylko połowa bitwy, choć, i trzeba upewnić się, że jesteś gotów do realizacji swoich planów.