9 stycznia 2023 r | By Julian Cannon

Tito’s Handmade Vodka współpracuje z Marthą Stewart, aby pokazać sposoby, w jakie jej wódka może być przydatna do rzeczy innych niż picie – jak na przykład jako spray dezynfekujący lub w sosie do makaronu. Marka wódki robi to, aby dotrzeć do millenialsów i Gen Z konsumentów podczas Suchego Stycznia, rozwijającego się corocznego trendu ludzi rezygnujących z alkoholu przez pierwszy miesiąc roku.

„Wchodząc w nowy rok, myślę, że jest wiele postanowień noworocznych i oczywiście Suchy styczeń stał się trochę zjawiskiem kulturowym”, powiedział Taylor Berry, wiceprezes ds. marketingu marki w Tito’s. „Bez względu na ich osobiste preferencje, jeśli zdecydowali się na suchy styczeń, jeśli nie, myślę, że jest to po prostu rodzaj języka w sposobie bycia obecnym przez cały czas”

Marka pracowała z agencją kreatywną Arts and Letters nad wysiłkiem, który pojawi się na Instagramie i YouTube. Spot przedstawia Marthę Stewart używającą alkoholu w przedmiotach codziennego użytku, takich jak spray dezynfekujący, środek do zmiękczania mięsa i sos do makaronu. Reklamy będą wyświetlane na platformach społecznościowych do końca stycznia. Umowa finansowa między stronami nie została ujawniona.

Uznanie suchego stycznia przez markę wódki przychodzi, gdy więcej marketerów patrzy, aby wykorzystać i odwołać się do trzeźwego stylu życia, który stał się bardziej popularny w ostatnich latach wraz ze wzrostem kultury wellness. Tito’s jest w dobrym towarzystwie: Bezalkoholowa marka Bare Zero Proof, jak również marka alkoholowa Smirnoff mówiły ostatnio więcej o piciu z umiarem w kampaniach reklamowych, zgodnie z wcześniejszym raportem Digiday i siostrzanej publikacji Modern Retail.

W przypadku nowej kampanii Tito’s marka zdecydowała się nie wykorzystywać swoich dolarów marketingowych do reklamowania się na TikTok ze względu na zakaz platformy dotyczący promocji alkoholu. Tym samym marka wybrała Instagram i YouTube do swojego marketingu Dry January. „W wysiłku, aby jakby skupić się zarówno na tym, gdzie dolary pójdą, jak i na wpływie kampanii, wybraliśmy, aby skupić się na tym, gdzie czuliśmy, że możemy zrobić największy wpływ jako marka spirytusowa”, powiedział Berry.

  Co jest przyczyną konfliktu między Izraelem a Palestyną quizlet?

Nie jest jasne, ile z budżetu reklamowego Tito’s jest przeznaczone na tę kampanię, ponieważ Berry odmówił podzielenia się ogólnymi szczegółami budżetu. Według danych Pathmatics, marka wydała do tej pory nieco ponad 2,2 miliona dolarów na działania reklamowe w 2022 roku, wyższe niż 1,1 miliona dolarów, które wydała w 2021 roku. Dane pokazały również, że marka wydała 329 000 dolarów na Instagramie, 21 000 dolarów na Twitterze i 204 000 dolarów na cyfrowe wyświetlacze pulpitu w całym 2022 roku. Berry powiedział, że wydatki na reklamę w kampanii Dry January zostały podzielone równomiernie między Instagram i YouTube.

Jeśli chodzi o rolę ambasadora Marthy Stewart, Tito’s powiedział, że Stewart dostosowuje się do podstawowych wartości firmy i że jej wyjątkowa osobowość uzupełnia wizerunek marki. „Martha Stewart jest królową wszystkich domowych przygód i po prostu czuło się, że będzie idealnym wyborem, aby podjąć się roli wprowadzenia tego w życie”, powiedział Berry.

Oprócz reklam cyfrowych ze Stewart, Tito’s wprowadza limitowaną edycję majsterkowania styczniowej kolekcji przystawek do butelek, w tym dezodorantu, aromatyzatora i cleanerizera, z których wszystkie są przystawkami do artykułów gospodarstwa domowego. Wszystkie dochody netto ze sprzedaży nakrętek trafiają do organizacji non-profit, z którymi marka nawiązała współpracę, w tym Frontline Foods, Feed It Forward i Greater Good.

  Jak daleko może podróżować ślimak w ciągu jednej godziny? , Jak daleko może podróżować ślimak w ciągu jednej godziny?

Martha Stewart była popularnym wyborem wśród marek do inicjatyw co-marketingowych w ostatnich miesiącach ze względu na jej śledzenie w mediach społecznościowych i status celebryty. Green Mountain Coffee Roasters zaktualizowała swoją strategię social media z pomocą Marthy Stewart, a marka wody Liquid Death współpracowała z Marthą Stewart w ramach kampanii na Halloween.

„Udana reklama musi być nieoczekiwana, istotna i shareability w mediach społecznościowych, a Tito’s przybija wszystkie trzy z tych wymagań”, powiedział Allen Adamson, współzałożyciel Metaforce, kolektywu marketingowego i konsultingu marki. „Podczas gdy Martha Stewart jest spot-on dla upscale Vodka rynku docelowego, ostatni celebryta można oczekiwać, aby pitch wódki, ale sprytny play off jej podstawowej marki, zabawny scenariusz w połączeniu z odpowiednim kontekście Dry January sprawia, że ten wysiłek opłaca się dla Tito’s”

  Jak daleko może podróżować ślimak w ciągu jednej godziny? , Jak daleko może podróżować ślimak w ciągu jednej godziny?