PytaniaShow Biznes

Jak zoptymalizować swoje ceny na konkurencyjnym rynku – GdanskTown.pl

Kiedy jesteś z wielu dostawców dostępnych na swoim rynku, skąd wiesz, co punkt cenowy należy ustawić dla swoich produktów lub usług? Konkurencja jest czymś, co każdy właściciel firmy martwi się i to często odgrywa dużą rolę w tym, jak ludzie ustalają swoje ceny. To nie powinno być tym, co decyduje o cenie Twojego produktu lub usługi. W tym artykule będziemy rozmawiać o tym, jak zoptymalizować swoje ceny na konkurencyjnym rynku.

Być mądrym w kwestii cen

Kiedy patrzysz na opcje dla swojej ceny, oczywiście chcesz zrobić więcej zysku z każdej sprzedaży. Twoja myśl natychmiast idzie do drastycznych zmian cenowych. Chociaż można by pomyśleć, że jest to najszybszy sposób na sukces, to może rzeczywiście spowodować, że stracisz dużo biznesu. Ludzie, którzy byli w lejku sprzedaży na chwilę zauważy drastyczną zmianę cen i bez uzasadnienia wartości dodanej, prawdopodobnie stracisz tych potencjalnych klientów.

Po umieścić tak wiele do marketingu do przewodów, które są w lejku, nie chcesz przestraszyć ich z masywnym wzrostem cen, ponieważ będzie to skończyć się kosztować więcej w dłuższej perspektywie, ponieważ będzie wymagane do nabycia innego ołowiu zastąpić jeden właśnie stracił, który był dalej w lejku. To dzwoni tak samo prawdziwe z optymalizacji ecommerce, jak to robi z firmą, która działa offline.

Jaka jest wartość dla Twojego klienta?

Możesz myśleć, że twoje niebieskie i brązowe krawaty w kropki są urocze i chcesz je sprzedać za 100 dolarów, ale jeśli twój klient nie zgadza się z tą wyceną, nie dokonasz sprzedaży, którą musisz zrobić, aby mieć biznes. Jednym z miejsc, w których widzimy wycenę klienta w akcji są platformy licytacyjne takie jak eBay.

Jeśli nie robiłeś zbyt wiele interesów w branży, możesz zobaczyć, co ludzie płacą za produkty od Twojej konkurencji. To da ci dobry pomysł na cenę, którą rynek zniesie. Nie powinieneś zmieniać swoich cen na ceny konkurencji, ale dobrze jest wiedzieć, ponieważ pomaga to lepiej zrozumieć, co klient uważa za uczciwą cenę za produkt, który sprzedajesz.

Cost Based Pricing

Większość ludzi idzie z cenami opartymi na kosztach, ponieważ jest to łatwiejsze do zrobienia niż rozgryzanie wszystkich innych elementów, które wchodzą w skład cen. Kiedy robisz Cost Based Pricing , można dowiedzieć się wszystkich kosztów ponoszonych podczas dostarczania produktu lub usługi i umieścić rozsądną marżę na górze tego tak jesteś w stanie być opłacalne w każdej transakcji.

Podczas gdy wycena oparta na kosztach może być najłatwiejszym sposobem na ustalenie ceny, musisz również myśleć o kosztach alternatywnych. Czy zostawiasz pieniądze na stole w imię łatwości? Czy są pewne osoby, które byłyby skłonne zapłacić więcej za swoje usługi? Czy byłoby wystarczająco dużo ludzi w tej kategorii, aby utrzymać swój biznes toczenia bez ludzi, którzy żądają niższych cen? Znając odpowiedzi na te pytania są ważne i jeśli tylko pójdziesz z cenami opartymi na kosztach, nigdy nie będziesz wiedział.

Spraw by ludzie chcieli płacić

Ludzie zawsze chcą transakcji i nie zawsze trzeba dawać zniżki, aby ludzie czuli się, jakby dostawali ofertę. Jeśli masz dwa podobne produkty, z których jeden jest wersją premium, a drugi podstawowym modelem, możesz umieścić te dwa produkty obok siebie, aby pokazać, że tańszy przedmiot jest dobrą ofertą.

Kiedy sprzedajesz online, musisz mieć wezwanie do działania, aby kupić. Masz tam cenę i wierzysz, że ustawiłeś ją w dobrym punkcie, ale nikt nie klika. Czy powiedziałeś im, aby kliknąć? Użyj przycisków ze słowami na nich jak „kup teraz” „zdobądź teraz”, itp. Niech ludzie wiedzą, co muszą zrobić dalej.

Nie pozwól ludziom zgubić się w zamieszaniu. Jeśli ludzie są zdezorientowani, którą opcję wybrać, nie wybiorą żadnej opcji. Ustawienie tabeli porównawczej cen to świetny sposób, aby pomóc ludziom zrozumieć różnice w cenach i dlaczego musieliby zapłacić więcej za jeden produkt niż za inny.

Charm Pricing

Przechodzisz przez sklepy i widzisz to cały czas. $9.99, $11.99. Co jest takiego ważnego w tej 9? Według Gumroad, dodanie 9 do Twoich cenników może podwoić konwersje. Możesz zrobić split test kilku różnych wariantów cenowych, aby zobaczyć, które z nich konwertują najlepiej. Podobnie jak w przypadku badania, najprawdopodobniej zobaczysz, że 9s mają go.Personalizacja

Korzystanie z personalizacji swojego sklepu ecommerce pozwoli Ci uzyskać ludzi, aby zwrócić uwagę i być bardziej prawdopodobne, aby kupić od Ciebie w punkcie cenowym, że masz ustawione. Dlatego ważne jest, aby zrobić segmentację listy, więc ludzie widzą tylko odpowiednie treści.

Conclusion

Znalezienie miejsca potu dla swoich cen może być trochę trudne, ale jeśli pracujesz z odpowiednimi narzędziami, aby zwiększyć swoje współczynniki konwersji, będziesz w stanie uzyskać sprzedaż, której potrzebujesz w cenie, którą chcesz, tak długo, jak byłeś rozsądny z ustalaniem cen.

Źródło:

https://optinmonster.com/ecommerce-optimization-guide/

http://www.businessdictionary.com/definition/cost-based-pricing.html

http://blog.gumroad.com/post/64417917582/a-penny-saved-psychological-pricing

Related Articles

Back to top button