PytaniaShow Biznes

Jaka jest koncepcyjna różnica między SEO a marketingiem internetowym? – GdanskTown.pl

Istnieje błędne przekonanie dotyczące marketingu internetowego i optymalizacji wyszukiwarek. Ludzie na ogół uważają, że oba są takie same, choć działają bardzo różnie i mają różne wyniki. Kiedy szukasz rozwiązania marketingu cyfrowego i ponownie dla rozwiązań SEO, dostajesz się do zobaczyć reklamy dla ekspertów SEO i marketingu i ich usług. I większość z nich określa, że są ekspertami w SEO, poza stroną, na stronie, marketingu w mediach społecznościowych, marketingu w wyszukiwarkach i tak dalej. Więc jaka jest różnica i czego dokładnie potrzebujesz, aby być widocznym w sieci? Oto nadchodzi odpowiedź.

Gdzie dokładnie musisz być widoczny?

Musisz być widoczny online na stronach wyników wyszukiwarek. Oznacza to, że musisz być widoczny dla wyszukiwarek. Istnieje tak wiele milionów i trylionów stron internetowych, a każda strona ma swoją lokalizację, która jest identyfikowana przez wyszukiwarki. Co to znaczy być widocznym? Cóż, widoczność odnosi się tutaj do widocznej pozycji, w której powinieneś być, aby wyszukiwania zwróciły Twoją stronę w miejscu strony wyników wyszukiwania, które inni mogą łatwo zobaczyć.

Na przykład jeśli Twoja strona internetowa zostanie zwrócona w wynikach wyszukiwania na 5 pozycji na 70 stronie, to czy zostaniesz zlokalizowany przez użytkownika? Czy myślisz, że użytkownik pofatygowałby się, aby przeklikać się przez 70 stron, aby znaleźć Cię na 5 pozycji i poczuć się błogosławionym? Nie!!! Aby być widocznym musisz być na szczycie lub blisko szczytu. Strony na pierwszych 4 pozycjach od góry uzyskują najwięcej wyświetleń i kliknięć. I reszta 6-stronicowych linków po tym również ma szanse na uzyskanie pewnych widoków w przypadku, gdy pierwsze 4 nie zaspokoją potrzeby. W rzadkich przypadkach, użytkownik może przerzucić się na drugą stronę, aby sprawdzić wyniki.

Stąd, można zrozumieć całkiem dobrze, że nie ma widoczności i szansę dla strony na drugiej stronie nawet dostać kliknięcie. I dlatego widoczność odnosi się do bycia na pierwszej stronie wyników wyszukiwania w pozycji jak najwyżej.

Jaka jest rola SEO?

SEO oznacza optymalizację dla wyszukiwarek internetowych. Odnosi się to do procesu, w którym strona internetowa jest zoptymalizowana lub uczyniona widoczną w oczach wyszukiwarki. Elementy i treści na stronie są ułożone i umieszczone tak, że wyszukiwarki indeksować stronę lepiej w zamian za zapytania wyszukiwania. Im lepiej strona zostanie zoptymalizowana, tym lepsza będzie jej pozycja na stronie wyników wyszukiwania. Aby dodać do tego wysiłku, dla danej strony budowane są backlinki. Zadaniem backlinków jest stworzenie wielu linków zewnętrznych dla danej witryny/strony, których kliknięcie spowoduje przeniesienie użytkownika na tę stronę.

Takie linki przychodzące rozprzestrzenione w sieci, na różnych odpowiednich stronach, które zajmują się niszą witryny, sprawiają, że rola i nisza witryny jest bardziej widoczna przed pająkami wyszukiwarek. Dlatego witryna dostaje podłączony wszystkie więcej w oczach wyszukiwarki do tego konkretnego tematu wyszukiwania / termin / słowo kluczowe. I to jest to, co zwiększa widoczność witryny.

Przy optymalnej widoczności, strona internetowa musi być wymieniona na pierwszej stronie wyników wyszukiwarki. I strona na pierwszej pozycji pierwszej strony jest najlepszym wykonawcą w coraz optymalizacji idealnie przeciwko tej wyszukiwarki termin lub słowo kluczowe. To jest to, co SEO jest o. I rola SEO jest, aby witryna wyszukiwarka widoczne w najlepszy sposób przed docelowego słowa kluczowego, tak, że bez wysiłku lub dodatkowe wydatki pieniędzy i reklamy, witryna pozostaje tam. Jest to jedynie wynik starannego zarządzania treścią i budowania linków dla strony internetowej. A recenzje usług SEO, które możesz uzyskać na stronach takich jak Tayloright, lepiej powiedzą ci, które usługi są jednymi z najbardziej konkurencyjnych w SEO.

Jaka jest rola marketingu?

Rola marketingu jest również dość ważna. Na wejście na drabinę SERP (search engine results page) zawsze trzeba będzie poczekać. Strona nie osiągnie trzech najwyższych pozycji w SERP prawo na dzień jeden zaczynasz jego SEO. To może potrwać miesiąc lub więcej. A co zrobisz do tego czasu, jeśli prowadzisz witrynę e-commerce, lub jeśli potrzebujesz witryny, aby być postrzegane bardzo dobrze dla sprawy? Reklama ma swoje ograniczenia, bo wydajesz pieniądze wiedząc nie czy da Ci to tyle realnych kliknięć. Ale marketing na właściwej platformie i mediów społecznych przynieść te kliknięcia i widoki, które tęsknią. I to przyczynia się do sukcesu komercyjnego witryny też. Stąd, marketing internetowy pomaga tam, gdzie SEO jest nadal w trakcie procesu i lagging.

Finally- Which is more important?

Rola SEO jest zawsze nieco ważniejsza niż marketingu. Obie tworzą filary sukcesu dla strony internetowej. SEO jest tą metodą, która pomaga stronie uzyskać odpowiednią ekspozycję w SERP. I to się dzieje w sposób bardzo niedrogi. Płacisz za plan strategiczny i pracę zainwestowaną dla tego. Dlatego inwestujesz w marketing lub nie, i nie można uniknąć SEO, jeśli chcesz zrobić znak online.

Related Articles

Back to top button