PytaniaShow Biznes

Korzyści płynące z ponownego wykorzystania treści i jak powinieneś to robić – GdanskTown.pl

Kiedy utrzymujesz się z publikowania treści online, jedną z rzeczy, których nie chcesz, jest stagnacja liczby wyświetleń i kliknięć. Oznacza to, że ta sama grupa ludzi ogląda Twoją pracę. Z jednej strony pokazuje to, że udało Ci się trafić na właściwy rynek, a oni uznali, że jesteś dla nich wystarczająco istotny. Z drugiej strony oznacza to również, że poniosłeś porażkę w kuszeniu nowych odbiorców.

Co gorsza, w końcu zobaczysz, że twoja liczba wyświetleń i kliknięć spadnie. Zdarza się to wszystkim blogerom, ale to nie znaczy, że nie powinieneś podjąć wysiłku, aby zmienić sposób, w jaki publikujesz swoje treści. Istnieje wiele powodów, które stoją za tą stagnacją lub dipem: zmiany w Twojej niszy/branży, preferowany sposób trawienia treści oraz jakość treści.

Czasami wszystko, co trzeba zrobić, aby poprawić te liczby i ograniczyć przyczyny spadków oglądalności, to odnowić swoją treść i nadać jej świeże spojrzenie.

Why You Should Repurpose Content

Jednym z najczęstszych błędnych przekonań na temat blogowania jest pomysł, że musisz wypuszczać treści w każdej minucie każdego dnia. W rzeczywistości jest to prawdopodobny powód, dla którego twoja całkowita liczba kliknięć na treść spada; twoi czytelnicy nie wiedzą, który artykuł traktować priorytetowo. Publikując więcej niż 4 lub 5 artykułów dziennie, nie dajesz swoim czytelnikom czasu na zrozumienie tego, co opublikowałeś, zanim będą musieli przetrawić kolejny.

Nie, kurowanie niezliczonych treści nie jest odpowiedzią. To, czego potrzebujesz, to upewnić się, że jesteś w stanie przynieść swoje treści do większej liczby osób. I to jest dokładnie to, co repurposing treści robi. To bierze swoje stare treści, aktualizuje go i daje mu nowy wygląd.

Poznajmy kluczowe korzyści płynące z repurposing content:

Zdobądź uwagę nowego typu odbiorców

Są użytkownicy, którzy chętniej oglądają grafiki niż artykuły, niektórzy mogą preferować filmy, a są i tacy, którzy wolą słuchać niż czytać. Odnowienie swoich treści tak, aby zaspokajały jedną lub dwie różne preferencje medialne oznacza, że będziesz w stanie dotrzeć do publiczności, której inaczej byś nie miał.

Dać starym treściom drugą szansę

Wydajność każdej treści to 80% optymalizacji i 20% szczęścia. W dniu, w którym publikujesz artykuł, wiele może się wydarzyć: Twoi odbiorcy mogą nie być w nastroju do czytania, pojawiły się ciekawsze wiadomości, mogą wystąpić problemy z prędkością Internetu lub po prostu nie pojawi się on na osi czasu wszystkich osób. Dlatego repurposing daje twoim treściom nowe życie, drugą szansę na to, by twoje wysiłki zostały zauważone i przeczytane. Pomyśl o tym jako o okazji do ponownego wypromowania swoich dobrze zbadanych treści.

Unikalny sposób na podkreślenie punktu

Zgodnie z Zasadą Siedmiu, publiczność musi zobaczyć Twoją wiadomość co najmniej siedem razy, zanim zdecyduje się na zakup. Oznacza to, że powinien nastąpić wielokrotny marketing treści, zanim czytelnik zdecyduje się na zakup Twojego przekazu. Co repurposing pozwala zrobić jest wzmocnienie wiadomości starej treści i daje różne sposoby, w których można przepakować go dla różnych czytelników. Jest to ten sam autorytatywny, dobrze zbadany punkt, dostarczony w inny sposób niż jako artykuł.

Improved search visibility

Według badania przeprowadzonego przez BrightEdge, duża część ruchu na Twojej stronie nadal pochodzi z wyszukiwania organicznego. Repozycjonowanie zoptymalizowanych już treści w różnych formatach zwiększa widoczność organiczną, zwłaszcza w przypadku ukierunkowanych zapytań.

Jakie treści powinny być ponownie wykorzystane

Zakładając, że prowadzisz bloga od dłuższego czasu, musisz mieć długą listę treści gotowych do ponownego wykorzystania.

Pierwszą rzeczą, którą robisz jest sortowanie treści, od najbardziej popularnych do najmniej. Następnie sprawdź zaangażowanie, że twoje posty są coraz, liczba wyświetleń dostał na coraz opublikowane, a kiedy jego poglądy zanurzone. To pomoże ci zdecydować się na krótką listę treści, które możesz chcieć ponownie wykorzystać i jaki format użyć dla każdego z nich.

Oczywiście, popularność nie jest jedynym kryterium. Możesz również wybrać evergreen artykuł w swoim archiwum. Treść jest evergreen, jeśli pozostaje wartościowa i istotna po godzinach. Może dotyczyć takich tematów jak podstawowe najlepsze praktyki w Twoim marketingu, stałe informacje z takich tematów jak historia czy psychologia i tak dalej.

Możesz również wybrać treści, które mogą być aktualizowane. Obejmuje to artykuły, które wykorzystują naprawdę stare przykłady i scenariusze, takie jak wzmianki o Hotmailu lub wszelkie jurajskie odniesienia do Internetu, które nie są istotne dla artykułu. Repurpose to z nowymi danymi, odpowiednie przykłady i obejmują aktualne trendy.

Różne sposoby ponownego wykorzystania treści

Teraz, gdy wiesz jak określić, które treści powinny być ponownie wykorzystane, oto różne sposoby, w jakie możesz to zrobić.

Serie blogów w ostateczne przewodniki

Być może pisałeś już kilkanaście razy na dany temat. Możesz to przepakować, zestawiając wszystkie te posty i zamieniając je w ostateczny przewodnik.

Na przykład, jeśli jesteś blogerem podróży, który napisał o marokańskiej kultury, żywności, zwyczajów i miejsc podróży w oddzielnych postów, można włączyć, że w The Ultimate Guide to A Maroccan Holiday post.

Wyniki testów A/B do Case Studies

Najlepszą praktyką jest przeprowadzenie testu A/B za każdym razem, gdy zmieniasz więcej niż jeden element swojej strony. Kiedy uruchomisz ten test, zbierz swoje dane i zorganizuj je tak, abyś mógł opublikować to jako studium przypadku. Jest to szczególnie pomocne, jeśli blogujesz o tym, jak działa Internet lub o biznesie.

Przykładem może być przeniesienie z jednej strony rejestracji domeny do drugiej. Można ustawić budżet, a następnie wymienić wszystkie atuty masz z dwóch stron rejestracji. Możesz sprawdzić szybkość, łatwość użycia i obsługę klienta.

Webinar do serii wideo

Jeśli prowadziłeś webinarium, które odniosło ogromny sukces, rozważ możliwość zorganizowania samouczka wideo dla tych, którzy nie mają luksusu czasu, aby wziąć w nim udział. To, co to robi, to umożliwienie twoim użytkownikom studiowania twojego materiału we własnym tempie, ale także szansa na pozyskanie nowych odwiedzających twoją stronę z Youtube.

Ultimate guides to ebook

Kiedy już zbierzesz dużo postów typu „Ultimate Guide…”, możesz zamienić to w książkę do pobrania. Możesz zaoferować ten ebook jako darmowy dodatek dla nowych subskrybentów, więc możesz pokazać im rodzaj jakości treści, które wypalasz.

Blog posts to infographics

Niektóre artykuły najlepiej zrozumieć za pomocą wizualizacji. Zamień trudną do strawienia treść w łatwą do zrozumienia infografikę, którą odbiorcy będą mogli przetrawić jednym spojrzeniem.

Wpisy na blogu do podcastów

Podcasty stały się ostatnio niezwykle popularne, i to nie bez powodu. Pozwalają one odbiorcom na przyswajanie nowych informacji, nawet jeśli dojeżdżają do pracy lub pracują bez kłopotliwego patrzenia w dół na ich telefony, aby czytać lub oglądać.

To, co możesz zrobić, to przekształcić swój wpis na blogu w rodzaj skryptu. Zmień język tak, aby był bardziej swobodny, dowiedz się, które punkty powinieneś rozwinąć i dowiedz się, jak możesz wyjaśnić wykresy na audio.

Repurposing oznacza, że Twoje wysiłki w dostarczaniu najlepszych treści nie zostaną zmarnowane tylko na jednym formacie. Możesz łatwo tworzyć odmiany, aby zaspokoić różne grupy odbiorców i skorzystać z dodatkowej dźwigni. Wkrótce, nawet jeśli Twoja strona osiągnie plateau, będziesz miał plan działania, aby poprawić liczbę wyświetleń.

Related Articles

Back to top button