PytaniaShow Biznes

Łatwy przewodnik po pisaniu atrakcyjnych i perswazyjnych nagłówków – GdanskTown.pl

Jako bloger, to jak wyglądasz jest ważne dla tego jak dobrze radzi sobie Twoja strona. To samo dotyczy tego, jak wybierasz swoje nagłówki. Kiedyś wystarczyło po prostu wyłożyć treść i ludzie będą przychodzić. Obecnie, przy powszechności internetowych rozpraszaczy, musisz przykuć uwagę czytelnika, aby przeczytał to, co napisałeś. Poniższe wskazówki mają na celu pomóc Ci poprawić swoje nagłówki, zarówno poprzez zrozumienie, co czyni atrakcyjny nagłówek, jak i jak uzyskać ten atrakcyjny nagłówek do pracy dla Twojej witryny.

Know The Reader

Dobry nagłówek jest istotny i przemawia do zainteresowań czytelnika. Jednak zanim będziesz mógł być konkretny o tym, co to jest chcesz od swojego czytelnika, musisz wiedzieć, kto jest twoim odbiorcą. Bez tej wiedzy o swojej docelowej demografii, to będzie niemożliwe, aby napisać coś, co przemawia do nich. Kiedy już masz ogólne pojęcie o swoim czytelniku poprzez demografię, powinieneś zawęzić je dalej poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych i zachowanie w sieci. Kiedy już każdy wyrazi swoją opinię na temat tego, kim jest docelowa grupa odbiorców, spróbuj różnych rzeczy, aż do przedstawienia dwóch lub trzech konkretnych person, które posłużą jako odniesienie dla przyszłych nagłówków.

Understand What Attracts

Nagłówki są zaprojektowane tak, aby ludzie chcieli czytać treść. Jedną rzeczą, którą musisz wiedzieć o tym, jak napisać nagłówek, jest to, że piszesz, aby uzyskać niepodzielną uwagę czytelnika. Jednak różni ludzie uważają różne rzeczy za atrakcyjne. Oznacza to, że musisz zrobić kilka badań na temat tego, co to jest o swoim nagłówku, który przyciągnie uwagę czytelników. W tym miejscu pojawia się moc mediów społecznościowych, ponieważ można je wykorzystać do uzyskania opinii na temat swojego nagłówka od wielu różnych osób. Pozwoli Ci to skupić się na tym, co każda grupa demograficzna uważa za atrakcyjne, dzięki czemu będziesz mógł zapewnić, że wszyscy pozostaną zainteresowani tym, co oferujesz.

Apply Psychology

Ludzki mózg jest złożony jako taki, można go podzielić na dwie części: stronę logiczną i stronę emocjonalną. Nagłówki powinny być używane do odwołania się do obu tych aspektów inteligencji, aby Twoje pisanie było jak najbardziej efektywne. Logicznie rzecz biorąc, nagłówki wykorzystują fakty i statystyki, aby dać czytelnikowi powód do zaufania. Emocjonalnie, używają słów, które wywołują silne skojarzenia z dobrymi wspomnieniami. Są to dwie metody, które można stosować niezależnie lub w połączeniu ze sobą, aby mieć pewność, że przyciągniesz uwagę czytelnika.

Wiedz, jak podkręcić tempo

Atrakcyjne nagłówki są bardziej skuteczne, gdy są na poziomie emocjonalnym. Zazwyczaj najprostszym sposobem, aby to zrobić jest przez co twój nagłówek unikalny. Nie można uzyskać unikalnych nagłówków bez dobrych umiejętności badawczych i dobrych instynktów, z których oba są niezbędne, jeśli chodzi o pisanie atrakcyjnych kopii. Praktyka czyni mistrza, więc im więcej napiszesz unikalnych nagłówków, tym lepiej uchwycisz, co działa, a co nie. Wkrótce pisanie świetnych nagłówków stanie się dla Ciebie drugą naturą, ponieważ Twój instynkt podpowie Ci, który nagłówek będzie działał najlepiej.

Don’t Worry About Length

Jeśli jest jedna rada, którą powinieneś wziąć z tego artykułu, to jest to, nie martw się o długość i skup się na jakości. To dlatego, że w odniesieniu do nagłówków, jakość oznacza zarówno jak wiele zainteresowania może generować i jak wiele osób kliknie na swój nagłówek, aby zobaczyć więcej. Utrzymanie czytelników na dłużej jest kluczowe dla każdej udanej strony internetowej, ponieważ oznacza to większe przychody z reklam i większą szansę na ranking optymalizacji pod kątem wyszukiwarek. Oznacza to, że musisz unikać martwienia się o to, jak długie są Twoje nagłówki, a zamiast tego skupić się na zapewnieniu, że zawierają one wszystkie niezbędne informacje.

Structure And Optimization

Twój nagłówek będzie pierwszą rzeczą, którą ludzie przeczytają, więc musisz zrobić dobre wrażenie. Aby to zrobić, należy spróbować struktury nagłówka w jeden z trzech sposobów: numery (preferowane), czasy, lub co najważniejsze; pytania. Liczby są mocne, ponieważ implikują jasność i precyzję. Jest to sposób, aby przejść, jeśli chcesz złapać uwagę czytelnika i nie puścić go. Czasy są silne, ponieważ pokazują, że dostarczasz cennych informacji i sugerują, że jest ich więcej tam, skąd pochodzą.

Sugerują również precyzję, więc dobrze sprawdzają się w przewodnikach i listach najczęściej zadawanych pytań. Pytania są skuteczne, bo to jedyna rzecz, na którą każdy uwielbia odpowiadać, zwłaszcza gdy chodzi o coś, co go interesuje. Jeśli chcesz, aby Twoi odbiorcy zaangażowali się, to sformułowanie Twojego nagłówka jako pytania jest drogą do zrobienia. Najważniejszą częścią pisania nagłówków sprowadza się do optymalizacji dla wyszukiwarek. Nie możesz oczekiwać, że ludzie przypadkowo natkną się na Twoją treść, więc musisz ułatwić im jej znalezienie.

Oznacza to, że musisz zacząć od kilku słów kluczowych, a następnie użyć swojej kreatywności, aby dowiedzieć się, jak najlepiej dopasować je do nagłówka, nie sprawiając, że wydaje się on wymuszony. To będzie trudniejsze niż przy użyciu innych strategii, ale jeśli zrobione dobrze może wygenerować kilka wspaniałych wyników. Ludzie zazwyczaj nie klikają na nagłówek, jeśli nie jest on związany z treścią, więc musisz mieć słowa kluczowe w nagłówku, aby były jak najściślej powiązane. Dzięki temu będziesz miał większe szanse na uzyskanie organicznego ruchu z list wyszukiwarek, a w rezultacie więcej czytelników.

Change It Up

Kiedy już znajdziesz dobrą długość, nie bój się jej zmieniać. Dzięki temu czytelnicy nie będą wiedzieli, ile informacji pojawi się za chwilę, a treść będzie bardziej interesująca, ponieważ trudniej będzie ją przewidzieć. Musisz również wziąć pod uwagę, że zainteresowania ludzi mogą zmieniać się niezwykle szybko w sieci. Oznacza to, że musisz zmieniać swoje nagłówki częściej niż w przypadku kopii drukowanej, aby przyciągnąć uwagę osób, które natkną się na Twój artykuł nie wiedząc o czym on jest.

Pamiętaj, że nie ma jednej metody lub stylu nagłówka dla sukcesu, ale poprzez praktykę z każdym z tych wskazówek w umyśle, będziesz w stanie wymyślić fantastyczne nagłówki, które dostaną ludzi czytających swoje treści.

Related Articles

Back to top button