SEO nie jest mitem. To działa, a Twoja strona może cieszyć się korzyściami z optymalizacji, jak również. Systematyczne i ukierunkowane SEO może osiągnąć zdumiewające rezultaty dla właściwych stron. To, o czym musisz pamiętać, to fakt, że działa ono tylko dla „właściwych” stron. Ukierunkowane SEO nie działa, gdy rozpraszasz je po całej witrynie lub stronach o różnym przeznaczeniu. Kiedy mówimy ukierunkowane SEO, mamy na myśli wykorzystanie możliwości wyszukiwania konkretnej strony lub kategorii stron w obrębie Twojej witryny.
Czym jest możliwość wyszukiwania?
Możliwości wyszukiwania zależą od dość wielu czynników, w tym konkurencji biznesowej i odpowiedniej wielkości odbiorców. Bardzo uproszczone mówienie możliwości wyszukiwania jest nic, ale rodzaj i wielkość ruchu organicznego strona / witryna może potencjalnie otrzymać od rankingu dla danego słowa kluczowego lub terminu wyszukiwania. Ci, nie bardzo zaznajomieni z sygnałami rankingowymi i najnowszymi trendami SEO mogą czuć się trochę zagubieni właśnie tutaj. Więc pozwól nam dać ci kilka liczb: jest to możliwe dla firmy z siedzibą w DC, aby rozwijać swoje miesięczne wizyty z wyszukiwarki z meager 200 do whopping 30.000 w około sześć do ośmiu miesięcy w zależności od strategii SEO ukierunkowane stosują.
Jak zwiększyć ruch organiczny?
Przekonanie wyszukiwarki do wysłania płatnego ruchu w Twoją stronę może być wyzwaniem, nawet przy płatnych kampaniach reklamowych skierowanych do klientów DC. Jeśli jesteś tutaj szukając doskonalenia ukierunkowanej strategii SEO, to musisz wiedzieć, że słowa kluczowe nie są już wystarczające do kierowania ruchu organicznego do witryny. Każda strona biznesowa potrzebuje lepszej gry niż wypychanie słów kluczowych i typowe budowanie linków. Tak więc, oto niektóre ze strategii, które Twoja firma DC SEO powinna zastosować, aby uzyskać korzystne wyniki.
Zidentyfikuj możliwości przyciągnięcia ruchu organicznego
Organiczne możliwości wyszukiwania mogą napędzić maksymalnie płacący ruch na Twoją stronę. Dlatego Twoim priorytetem powinno być zidentyfikowanie możliwości ruchu organicznego dla Twojej strony przedsiębiorstwa. Powinno to obejmować więcej niż zwykłe crafting treści i zarabianie wysokiej autorytetu linki. Jeśli nie inwestujesz w analizę konkurencji, nie robisz wystarczająco dużo, aby znaleźć swoje możliwości ruchu. Odwiedź DC SEO ClientSurge, aby dowiedzieć się więcej o analizie konkurencji.
Musisz zrozumieć, jak Twoi konkurenci zarabiają na ruchu i dlaczego są w tym znacznie lepsi od Ciebie. Analiza konkurencji może obejmować wiele czynników, ale ten dla zerowania na możliwości ruchu powinien zawierać następujące –
- Miesięczny ruch organiczny
- Ilość backlinków
- Różne rodzaje backlinków
- Rodzaj lub format treści
- Rozkład ruchu w całej domenie strony
- Słowa kluczowe, które napędzają ranking i związane z nimi intencje wyszukiwania
Po znalezieniu najlepiej działających stron internetowych konkurencji i przeanalizowaniu ich, uzyskasz lepsze zrozumienie ich strategii SEO i marketingu cyfrowego. Są chwile, kiedy znajdziesz ukryte możliwości, że konkurenci całkowicie przegapili, a to da ci szansę na kapitalizację tych możliwości, aby przekierować ruch organiczny do swojej witryny.
Zoptymalizuj istniejącą stronę lub stwórz nową
Czasami analiza konkurencji pokaże Ci listy kluczowych terminów z niezbadanym potencjałem kierowania nowego ruchu do Twojej witryny. Jednak trzeba rozpoznać te terminy i dowiedzieć się, czy masz już strony, które dźwigni tych słów kluczowych. Jeśli utrzymałeś stronę internetową i blog przez jakiś czas, to są szanse, że masz już co najmniej jedną stronę wokół tego konkretnego terminu kluczowego. Jeśli nie, to nie ma obaw, trzeba zespół rozwoju treści, aby napisać coś jasne, ekscytujące i wartości dodanej. Zawsze pamiętaj, aby zawrzeć słowa kluczowe i ich warianty long-tail, aby zoptymalizować swoją stronę pod kątem intencji wyszukiwania.
Teraz wróćmy do stron, które już mają słowo kluczowe o dużej objętości. Możesz zapytać, dlaczego ta strona nie przyciąga ruchu organicznego, chociaż ma wszystkie wartościowe słowa kluczowe. Samo włączenie słów kluczowych nie wystarczy, trzeba pracować nad ich optymalizacją, jak również. Na przykład –
- Dodanie słów kluczowych do nagłówków
- Konwersja statycznych obrazów na tekst możliwy do indeksowania
- Dodawanie nowych formatów, takich jak wideo i wizualizacje
- Włączenie większej ilości wariantów słów kluczowych
- Dołączanie większej ilości linków wychodzących do zaufanych źródeł
- Zwiększenie linkowalności poprzez wprowadzenie zmian organizacyjnych
Najczęściej klienci mają wiele takich stron, które mijają się z celem o włos. Musisz współpracować ze swoim zespołem SEO, aby wykorzystać wszystkie zasoby, które już masz na swojej stronie.
Cleanse and curate
Teraz cały proces, który tu opisaliśmy jest skalowalny. Możesz go zastosować do niemal wszystkich swoich biznesowych stron internetowych. Jedynym priorytetem dla właściciela strony jest określenie wszystkich krytycznych możliwości wyszukiwania. Po zidentyfikowaniu tych i wybrać strony, które mogą wzmocnić je, wszystko, co musisz zrobić, to pomyśleć o wdrożeniu wysokiej objętości słów kluczowych i strategii link-building do prowadzenia wysokiej objętości ruchu organicznego do witryny.
To jest tak proste, że jest to piękny proces. Możesz zastosować to w całej swojej domenie, aby jak najlepiej wykorzystać wszystkie strony i treści, które już masz. Musisz jednak pamiętać, że obecność ostrej konkurencji wśród wszystkich firm w DC oznacza, że subtelne zmiany w ukierunkowanym SEO zajmą znaczny czas, aby odzwierciedlić się w Google SRL.
Wrapping things up
Kiedy już skończysz wdrażać zmiany na tylu stronach, ile chcesz, powinieneś pomyśleć o współpracy z dedykowanym narzędziem do analizy stron internetowych. Na rynku są setki, ale możesz zdobyć to idealne dla Twojej strony, rozmawiając ze swoim zespołem SEO. Twój zespół SEO powinien znać Twoje cele biznesowe i ideały, więc możesz być pewien, że z ich pomocą znajdziesz najlepsze narzędzie analityczne (lub zestaw narzędzi). SEO to długoterminowe zobowiązanie, które wymaga zrozumienia trendów wyszukiwania i aktualizacji algorytmu Google. Trudno jest zajętemu właścicielowi firmy, prezesowi lub menedżerowi znaleźć czas i zoptymalizować swoją stronę pod kątem nowych trendów wyszukiwania. Co więcej, niektóre części SEO wymagają fundamentalnej wiedzy na temat zarządzania backendem strony. Pamiętając o każdej potrzebie, mądrym rozwiązaniem wydaje się współpraca z zewnętrznymi ekspertami SEO, którzy mogą zoptymalizować Twoją witrynę pod kątem wysokiego natężenia ruchu organicznego.