PytaniaShow Biznes

Najlepsze pomysły na reklamy na Instagramie dla każdego biznesu – GdanskTown.pl

Brakowało Ci pomysłów na ulepszenie swojego konta na Instagramie? Choć zdarza się to praktycznie każdemu właścicielowi marki, nie każdy potrafi wypracować rozwiązanie. Jeśli dążysz do zwiększenia sprzedaży i generowania większej ilości leadów, nie ma lepszego miejsca niż ten artykuł. Poniżej znajdują się czas zaufany i praktyczne pomysły, które pomogą Ci podnieść swoją markę na nowy poziom.

Połącz wizualizacje i nakładki tekstowe

Symbioza wizualizacji i nakładek tekstowych zapewne działa cuda. Nie da się ukryć, że ludzie spędzają mniej czasu na przeglądaniu mediów społecznościowych. Ale nie oznacza to, że ich chęć do przewijania feedu zmalała. Wręcz przeciwnie, często dążą do przyswojenia większej ilości informacji, ponieważ mają mało czasu. Co więc robią? Oczywiście próbują przewijać szybciej, poświęcając mniej uwagi każdemu postowi. Jeśli Twoja grupa docelowa składa się z osób wykonujących wiele zawodów, najlepiej byłoby skupić się na jakości nad ilością i dodać tekst do obrazów podczas pracy nad kampanią reklamową.

Postaraj się wygenerować krótką kopię, która zaiskrzy uwagę odbiorców i szturchnie ich do stuknięcia w reklamę. Możesz stworzyć tekst i wstawić go do obrazu. Na szczęście możesz to zrobić łatwo, korzystając z darmowych szablonów Instagrama. Po prostu upewnij się, że wizualny przekazuje główną ideę.

Dodaj liczby, aby udowodnić wiarygodność

Marketing cyfrowy oferuje szeroki wachlarz technik pozwalających dotrzeć do konkretnej grupy odbiorców i skłonić ją do wykonania określonych działań. Jednak ludzie teraz mają tendencję do pytania, czy produkt lub usługa jest przystępna w porównaniu do innych firm. Jedno pytanie zwraca szczególną uwagę – Czy marka jest wiarygodna? Nic dziwnego, dlaczego, ponieważ liczne oszustwa są teraz aktywne. Najlepszym sposobem na udowodnienie, że jesteś wiarygodny i konkurencyjny, jest dołączenie kilku statystyk dotyczących Twojej marki. Liczby będą służyć jako doskonały dowód społeczny pokazujący wyniki Twojej firmy. Patrząc na dowody, Twoi potencjalni klienci będą nawigować w kierunku interakcji z Twoją marką i promowania jej wśród innych.

Zapewnienie obezwładniającej zachęty

Oferowanie zachęt jest jednym z najłatwiejszych i najskuteczniejszych sposobów na poszerzenie grona odbiorców i zatrzymanie starszych klientów. Jesteś bardzo zachęcany do zapewnienia zachęt w formie wizualnej z nakładkami tekstowymi, w których możesz dodać starszą cenę zastąpioną nowszą. Pozwoli to ludziom podejść do oferty i przeanalizować ją ostrożnie. Zadbaj jednak o to, aby Twoja zachęta była nie do odparcia, czyli nie pozostawiała miejsca na wahanie. Chcesz, aby ludzie wykonali ostatni krok, a nie ważyli możliwe opcje – slash-offy od rywali. Dodaj poczucie pilności, aby zwiększyć prawdopodobieństwo wyboru Ciebie nad innymi. To sprawi, że ludzie zdecydują tu i teraz, czy kupią produkt, czy nie. Określenie ram czasowych oferty jest doskonałym sposobem na to, aby ludzie nie odkładali decyzji na później (np. zakładki na Twojej stronie, aby sprawdzić ją później) i zamiast tego szukali alternatyw.

Odwołaj się do ich emocji i przeszkód

Zachęty są niesamowite, ale czasami muszą być wzmocnione przez zrozumienie przez markę tego, czego ludzie najbardziej pragną. Uświadomienie sobie, co odbiorcy mają na myśli, szukając konkretnego produktu lub usługi, pokaże, że nie jesteś zorientowany na dochody, ale również prokliencki i starasz się dopasować ofertę do ich potrzeb. Cokolwiek sprzedajesz, spróbuj pojąć, dlaczego ludzie tego szukają. Na przykład załóżmy, że świadczysz usługi no-code/zero-code dla osób działających w branży kawiarnianej. Jak myślisz, dlaczego szukają rozwiązań typu zero-code? Czy dlatego, że nie zatrudniają pełnoprawnej ekipy IT lub skupiają się bardziej na jakości jedzenia i nie chcą spędzać więcej czasu na zabawie ze swoją stroną internetową? Postawienie właściwych pytań w ogłoszeniu i/lub dobór właściwych słów sprawi, że Twoja oferta stanie się no-brainer.

Rozwiej obawy i obal błędne założenia

Wszyscy byliśmy w sytuacji, gdy natknęliśmy się na fantastyczną markę najlepiej odpowiadającą naszym potrzebom. Oferta z jej darmową próbą tylko podsyca twoje zainteresowanie, ale twój entuzjazm spada, gdy widzisz, że ten darmowy okres wymaga podania karty kredytowej. Nawet jeśli Twoja reklama na Instagramie może mieć świetną i kuszącą ofertę, musisz dostarczyć wyjaśnień. W przeciwnym razie kampania marketingowa nie spełni Twoich oczekiwań. Pomyśl o obawach ludzi, jeśli chcesz ich przekonać do siebie. Jeśli na przykład oferujesz lead magnet, taki jak subskrypcje, próbki, darmowe konsultacje i inne dokumenty, najlepiej podkreślić, że są one całkowicie darmowe do pobrania.

Twórz elokwentne, czytelne i długie kopie

Wiele marek idzie w przeciwnym kierunku i skupia się na longreadach, aby zwiększyć konwersje. I ty też możesz, jeśli masz smykałkę do pisania. Wymowne kopie są często przyciągające uwagę, mające na celu poprawę wiedzy klientów o Twojej marce, wymieniając cechy obok korzyści z wybrania Twojej firmy. Pamiętaj, że długie kopie oznaczają, że ludzie będą musieli je rozwinąć, aby zobaczyć je w całości. Ponadto, jeśli Twoja reklama pojawi się w Stories, Twoi docelowi odbiorcy będą musieli stuknąć i odwiedzić ten post. Może to nie być najlepszy wybór, jeśli skupiasz się na tych, którzy spędzają mało czasu na platformie. Alternatywnie możesz rozbić swoją reklamę na kilka slajdów za pomocą opcji Carousel. Pierwszy slajd byłby zazwyczaj atrakcyjnym obrazem sprawiającym, że ludzie machają w lewo, aby dowiedzieć się więcej.

Bottom Line

Jak twój Instagram doświadczenie postępuje, będziesz wiedzieć, co metoda użyć, aby zwiększyć swoją działalność i zbudować dobry kontakt z klientami. Na razie jednak skup się na wspomnianych pomysłach. Korzystanie z nich pozwoli Ci spełnić swoje cele i awansować kolejne reklamy marketingowe na Instagramie.

Related Articles

Back to top button