PytaniaShow Biznes

Najważniejsze elementy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek dla Twojej strony internetowej – GdanskTown.pl

Co sprawi, że Twoja zupełnie nowa strona główna będzie miała ranking w 2018 roku? Oto co musisz wiedzieć o określeniu najważniejszych elementów optymalizacji pod kątem wyszukiwarek.

Prawdopodobnie spędziłeś dużo czasu na optymalizacji treści na blogu i w mediach społecznościowych z myślą o najlepszych praktykach SEO.

To świetnie. Ale, ile uwagi poświęciłeś swojej stronie głównej?

Często, firmy dostać tak owinięty w optymalizacji innych części ich strony internetowej, że zapominają o optymalizacji strony głównej całkowicie.

Jest to ogromny błąd, ponieważ strona główna jest często pierwszą rzeczą, którą klienci widzą, gdy przychodzą do Twojej witryny. To brama do reszty treści i ustawia ton dla reszty witryny.

Więc, co musisz zrobić, aby zoptymalizować swoją stronę główną?

Czytaj dalej, aby poznać najważniejsze elementy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek dla strony głównej.

1. Wielki nagłówek jest wszystkim

Świetna strona główna wszystko zaczyna się od świetnego nagłówka.

Kiedy mówimy nagłówek, co naprawdę mamy na myśli jest tytuł swojej stronie internetowej. Ten tytuł będzie prawdopodobnie pierwszą rzeczą, którą odwiedzający widzą, gdy przychodzą do witryny, więc chcesz, aby to się liczyło.

Jako ogólna zasada kciuka, będziesz chciał zachować swój nagłówek między 6 a 12 słów.

Widząc, jak jedno badanie wykazało, że zabójczy nagłówek może zwiększyć współczynnik konwersji o 10,4%, będziesz chciał upewnić się, że wybierasz swoje słowa ostrożnie.

Don’t sweat it though, creating an awesome headline is a lot easier than you think.

Główną rzeczą, na której należy się skupić podczas pisania nagłówka jest to, że chcesz odpowiedzieć na pytanie: „Jaki problem może mi pomóc rozwiązać ta strona?”

Na przykład, powiedzmy, że masz witrynę tablicy pracy. Twój tytuł strony głównej może być coś w rodzaju, „Twój numer jeden źródło, aby pomóc Ci znaleźć swoją wymarzoną pracę.”

Albo, może po prostu jesteś właścicielem naprawdę świetnej włoskiej restauracji. Twój tytuł może być coś jak, „Przyjdź na makaron, wróć na ucieczkę do Włoch”.

Bądź kreatywny z nim, i nigdy nie przestawaj myśleć o sposobach, w jakie możesz ewoluować swój nagłówek.

2. Piękne obrazy

Ludzie to wizualne stworzenia, co oznacza, że obrazy, które wybierzesz mogą zrobić lub złamać swoją stronę główną.

W rzeczywistości ludzie często czują, że łączą się z obrazami silniej niż z tekstem.

Więc, nie tylko klepać na pierwszym generic zdjęcie akcji widzisz.

Po pierwsze, poświęć swój czas na zastanowienie się, jakie typy obrazów byłyby dobrą reprezentacją Twoich produktów lub usług. Jeśli masz pieniądze i zasoby, może chcesz nawet rozważyć wynajęcie fotografa, aby zatrzasnąć kilka zdjęć dla swojej strony głównej.

Kiedy umieszczenie obrazów na swojej stronie głównej, zachować następujące w pamięci dla najlepszej optymalizacji:

  • Wybierz tekst ALT, który opisuje obraz
  • Oczywiście uwzględnij słowa kluczowe tekstu ALT
  • Jeśli obraz ma już zawarty tekst, spróbuj oddzielić go od obrazu, aby wyszukiwarki mogły go wyłapać

3. Zachowaj czystość i prostotę

Prawdopodobnie masz wiele wspaniałych rzeczy, którymi chcesz się podzielić ze swoimi klientami.

Nie czuj się jednak, że musisz dzielić się wszystkim na swojej stronie głównej. Wiele firm popełnia błąd próbując cram tonę informacji o ich produktów, usług i marki prawo na ich stronie głównej.

Niestety, podczas gdy to jest wielki, aby być entuzjastycznie o swojej działalności, umieszczenie wszystkich informacji na stronie głównej będzie bog dół strony i sprawiają, że klienci czują się przytłoczony.

Wyszukiwarki lubią strony główne, które są czyste i proste, tak samo jak Twoi klienci.

Ponadto, chcesz zatrzymać klientów na swojej stronie jak najdłużej, co oznacza zachęcanie ich do czytania innych stron.

4. Wezwanie do działania

Klient nie będzie bardzo zadowolony, jeśli przyjdą do swojej strony głównej w poszukiwaniu rozwiązania problemu, a następnie dowiedzieć się, że naprawdę nie ma jasnego następnego kroku, aby zrobić cokolwiek o tym.

Wiele stron internetowych popełnia błąd, aby to prawie niemożliwe, aby znaleźć numer telefonu lub przycisk, który oferuje klientom następny krok.

Dlatego musisz stworzyć wezwanie do działania na swojej stronie głównej, które sprawia, że jest super oczywiste dla klientów, aby wiedzieć, co robić dalej.

Wróćmy do dwóch przykładów, których używaliśmy wcześniej, strony z ofertami pracy i strony restauracji.

Wspaniałe wezwanie do działania dla strony z ofertami pracy może być czymś w rodzaju „Kliknij tutaj, aby znaleźć najgorętsze oferty pracy w Twojej okolicy.”

Wezwanie do działania dla restauracji może być: „Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się, jak staliśmy się numerem jeden wśród makaronów w mieście.”

Zasadniczo, chcesz się upewnić, że wezwanie do działania pozostaje w zgodzie z rozwiązaniem problemu czytelnika, i że jest wystarczająco kuszące, aby chcieli pozostać na twojej stronie.

5. Napisz świetną meta treść

To co nie jest wyświetlane na stronie głównej jest równie ważne jak to co jest.

To, o czym tu mówimy, to meta content, a konkretnie meta title i meta descriptions.

Meta title to pierwsza rzecz, która pojawia się w wyszukiwarkach. Dlatego musisz upewnić się, że zawiera on konkurencyjne hasła wyszukiwania, aby mógł zająć wyższą pozycję w wyszukiwarkach.

Upewnij się, że twój meta tytuł zawiera więcej niż tylko nazwę twojej marki. I unikaj wrzucania tam swojego sloganu, bo rzadko ma to coś wspólnego z Twoimi słowami kluczowymi.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o znacznikach tytułu.

Upewnij się również, że tworzysz jakieś zabójcze meta opisy. Te również powinny zawierać słowa kluczowe, a także inne informacje o tym, co twoja strona obiecuje dostarczyć. Staraj się utrzymać opisy meta do 160 znaków lub mniej.

Najważniejsze elementy optymalizacji dla wyszukiwarek: Wrap Up

Więc, masz to, najważniejsze elementy optymalizacji pod kątem wyszukiwarek dla twojej strony głównej.

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące tych sugestii, upewnij się, aby upuścić nam komentarz poniżej.

W przeciwnym razie, upewnij się, aby sprawdzić naszą stronę SEO dla więcej wskazówek na temat optymalizacji materiałów online.

Related Articles

Back to top button