Nasze 5 zabójczych błędów w email marketingu, których należy unikać! – GdanskTown.pl
Email Marketing jest głównym sposobem małych firm są kontaktując więcej ludzi niż w jakimkolwiek innym czasie. Z silnym kampanii e-mail marketingu, przedsiębiorcy mogą konwertować nad nowych klientów i pozostać top of mind z istniejących klientów.
Skuteczne strategie e-mail marketingu są rozpowszechnione w sieci. Bądź, że może, nawet z obfitych aktywów dostępnych i napędzane e-mail promowania oprogramowania, błędy są często wykonywane. Te błędy, niech będzie, że nie są rażąco błędne słowa w otwarciu fragmentu lub utracone projekty, które element niewłaściwej promocji. Są to małe i teraz i znowu ogromne-błędy, które są łatwe do przeoczenia, jednak gdy wykonane, może kosztować otwarcia e-mail i kliknij przez stawki.
Więc, co składa się na silną technikę reklamy e-mail? Jesteśmy tutaj, aby umożliwić Ci odpowiedzieć na to pytanie i pokazać Ci odpowiednie metody, aby uniknąć absolutnie najbardziej regularne błędy przedsiębiorcy robią z ich marketingu e-mail dzisiaj.
Lets zacząć od tych wspólnych błędów i dowiedzieć się, jak ich uniknąć:
1. Nie tworzenie własnej bazy danych
Podstawą strategii email marketingowej jest posiadanie osób, do których można wysłać email. Zacznij od listy swoich obecnych kontaktów e-mailowych i rozwijać się od tego punktu. Istnieją liczne podejścia do budowania bazy danych abonentów i informacji o firmie (w przypadku marketingu B2B); można importować kontakty z LinkedIn, dać pole zapisu do newslettera na swojej stronie, wykorzystać zaproszenie do podjęcia działania złapać na swojej stronie na Facebooku, i poprosić, że twoi klienci rozprzestrzeniać wiadomości.
2. Optymalizacja szablonów dla urządzeń mobilnych
Niezależnie od tego, czy używasz telefonu komórkowego do przeglądania wiadomości, czy też do nadzorowania kontaktów z klientami, urządzenia mobilne są tutaj na stałe. Na wypadek, że twój e-mail nie jest usprawnione dla telefonów komórkowych, płacąc mało uwagi do tego, jak ważne jest wiadomość, jednostki nie będą w stanie go przeczytać.
W każdym razie, optymalizacja zdjęć w szablonach e-maili jest tylko jednym z elementów procesu marketingu mobilnego. Druga część wraca do celu email marketingu; kierowanie ludzi na Twoją stronę w celu konwersji. Utrzymuj procedurę tak prostą, jak byłoby to rozsądne. Upewnij się, że subskrybenci mogą zakończyć swoją pożądaną aktywność, na przykład zapisać się na zajęcia online lub zakończyć zakup.
3. Wymagane jest wyraźne wezwanie do działania
Bez wyraźnego wezwania do działania, oddajesz go nad swoim odbiorcom, aby nadać sens temu, czego potrzebujesz, aby zrobić. Twoi czytelnicy są bez wątpienia genialni, ale to jest prośba o zbyt wiele od nich.
Zanim więc stworzysz swojego maila, zacznij od rozsądnej wizji jego celu w głowie. Jakiego rezultatu potrzebujesz?
Czy chcesz posunąć do przodu skomponowaną przez siebie treść? Czy chcesz poinformować swoich odbiorców o zbliżającej się premierze lub wydarzeniu? Czy chciałbyś zawrzeć umowę?
Skup się na treści maila, zdjęciach i konfiguracji, aby skierować swoich czytelników w stronę rezultatu. W tym momencie, przed wysłaniem maila, upewnij się, że Twoje wezwanie do działania jest jasne, kuszące i skupia czytelników w kierunku rezultatu, który chcesz osiągnąć.
4. Nieprzekonujące linki tematyczne
Jednym z najbardziej subtelnych, a zarazem krytycznych elementów skutecznej kampanii e-mailowej jest linia tematu. Prawie 50 procent abonentów mówi, że temat jest rzeczą, która zmusza ich do otwarcia e-maila, druga połowa jest najprawdopodobniej nachylony do otwarcia wiadomości od osób, którym ufają, płacąc mało szacunku do tytułu. W królestwie poczty elektronicznej, twoja linia tematyczna jest twoim wczesnym wprowadzeniem.
Musisz przyciągnąć czyjś wzrok na tyle, by otworzył Twojego maila bez względu na to, czy nie jesteś nazwą, którą dostrzegają w swojej skrzynce odbiorczej. Istnieje tak znaczna liczba sposobów, które można uruchomić z nagłówka, na koniec dnia będziesz musiał dostrzec, co działa najlepiej dla swoich subskrybentów e-mail. Najlepszym napomnieniem jakie możemy zaoferować jest próbowanie nowych rzeczy, mierzenie sukcesu open rate i osiąganie większej ilości tego co działa.
5. Niedopasowane timingi
Tak naprawdę nie uważamy tego za błąd, jednak po pewnym czasie może się nim stać. Jak dostać metodę promowania e-mail off gruntu, to jest istotne, aby śledzić swoje otwarte stawki e-mail. Na wypadek, gdyby nikt nie otwierał twoich wiadomości, marnujesz swoją szansę.
Rozpocznij wysyłanie wiadomości w stałym rytmie, podobnym do pierwotnego wtorku konsekwentnie o 9 rano. Po kilku długich odcinkach informacji o wydarzeniach społecznych, zmień je o jedną zmienną w danym momencie. Spróbuj pierwotny wtorek na 7 p.m. raczej i sprawdzić, czy masz różne wyniki. W dłuższej perspektywie zobaczysz, jakie dni i godziny przynoszą najlepsze rezultaty dla Twojej listy kontaktów. Foresee to może się zmienić po pewnym czasie, więc slip-up do powstrzymania się od podejmowania tutaj nie jest koncentrując się na swojej statystyki sukcesu e-mail.
Conclusion
Teraz wiesz, top błędy e-mail marketingu, że większość marketerów wykonane, będziesz w stanie uniknąć ich w swojej własnej strategii.