Cyfrowa zdolność współpracy od IOTICS umożliwia zdecentralizowany ekosystem danych dla silnika Auriga Priority Services Registration and Essential Sharing Network.
Obecny kryzys energetyczny i finansowy w połączeniu z ciężkimi warunkami pogodowymi pod koniec 2022 roku zostały opisane jako „doskonała burza” zagrożeń dla konsumentów znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji.
System używany do bezpośredniego rozwiązywania i ważnej pomocy, jak tysiące brytyjskich osób są traktowane priorytetowo, chronione i wspierane w swoich domach w przypadku przerwy w dostawie energii elektrycznej lub braku wody, jest obecnie rewolucjonizowany.
Auriga Services, podmiot pożytku publicznego z siedzibą w Midlands, opracował i prowadził przez 18 miesięcy pilotażowy system Essential Sharing Network (ESN), który zapewnia cyfrowe udostępnianie danych klientów między dwoma przedsiębiorstwami użyteczności publicznej, aby pomóc w identyfikacji osób najbardziej zagrożonych w przypadku problemów z dostawą wody lub przerw w dostawie prądu.
System działał niezwykle dobrze przez cały ten okres bezpiecznie udostępniając ponad 20 000 miesięcznie i rozrósł się do włączenia danych wrażliwych klientów regionalnej Straży Pożarnej i Ratownictwa. Po sprawdzeniu technologii, jest ona obecnie dalej rozwijana w celu zapewnienia skalowalności i możliwości szybszego przyjęcia wielostronnego systemu udostępniania danych.
David Woakes, Client Solutions Director w Auriga Services, komentuje: 'Po sprawdzeniu technologii, potrzeba szybkiego rozwoju i skalowania okazała się niezbędna, aby dostosować zapotrzebowanie na udostępnianie danych, aby objąć wielu operatorów, firmy użyteczności publicznej i dodatkowych dostawców z trzeciego sektora.
’Po ustaleniu zapytania ofertowego (RFP) w oparciu o zakończone badania potencjalnych modeli udostępniania danych na mniejszą skalę, IOTICS okazał się najlepszym wszechstronnym partnerem oferującym cyfrową współpracę i zdolność nie tylko do bezpiecznego dzielenia się, ale także skalowania naszej sieci w tempie.’
Aby sprostać tym wyzwaniom w zakresie bezpiecznego dzielenia się danymi konsumentów, Auriga zrozumiała potrzebę innowacji poprzez wykorzystanie IOTICSpace – umożliwiając cyfrową współpracę w całej nowej gospodarce usług cyfrowych.
Korzystając z cyfrowego ekosystemu, zbudowanego wokół zasad samowystarczalności i zarządzania, Auriga może otrzymywać informacje online i oparte na plikach do rejestracji usług priorytetowych i bezpiecznie udostępniać aktualne informacje zatwierdzonym interesariuszom, zapewniając kompletny mechanizm wsparcia dla użytkowników usług priorytetowych (PSU) i przestrzegać wymogów regulatora branży.
Ali Nicholl, Head of Engagement w IOTICS powiedział, 'Auriga’s Essential Sharing Network jest dobrze nazwana, jest to niezbędne dla klientów, że kontekstowe informacje są dzielone w całej sieci partnerów użytkowych, rządowych i trzeciego sektora, aby zapewnić, że jednostki i społeczeństwo mogą się rozwijać. IOTICS z dumą wspiera Auriga w łagodzeniu obaw związanych z udostępnianiem danych, umożliwiając administratorom danych zachowanie kontroli nad danymi, ochronę informacji i udostępnianie tylko tego, co jest potrzebne, kiedy jest potrzebne i komu jest potrzebne. Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z wizjonerskimi firmami i partnerami budującymi ekosystemy, które rozwijają się w czasie, rosnąc wraz z rozwojem zaufania i realizacją wartości
Każdy interesariusz posiada IOTICSpace, aby selektywnie dzielić się informacjami i danymi wejściowymi ponad granicami organizacyjnymi. To semantycznie łączy dane o aktywach, kontekst i dane wejściowe w całym ekosystemie, zapewniając jednocześnie, że wszystkie strony zachowują własność i kontrolę nad swoimi danymi, analityką i aplikacją.
Początkowo otrzymując dane Priority Service Registrations za pośrednictwem silnika Auriga, cyfrowa współpraca oparta na IOTICS zapewnia łatwy do nawigacji ekosystem, w którym dzielone są dynamiczne dane w czasie rzeczywistym i syntetyczne. Posiada również elastyczność w dodawaniu i zmienianiu uczestników, źródeł i konsumentów bez konieczności kosztownego i pracochłonnego rozwoju lub kwestii zarządzania danymi. Z pomocą IOTICS cały proces został uproszczony, przy jednoczesnym zachowaniu wysoce bezpiecznego środowiska danych.
David dodaje: „Z organami rządowymi, w tym Ofgem i Ofwat, nakłaniającymi przedsiębiorstwa użyteczności publicznej do posiadania solidnych systemów wymiany danych, potrzebujemy ciągłego skupienia i innowacji, aby pokonać wyzwania wokół tych, którzy najbardziej potrzebują naszego wsparcia. Silnik Auriga ESN wspierany przez technologię IOTICSpace jest ogromnym krokiem naprzód, który pomoże sprawić, że efektywne i terminowe udostępnianie danych stanie się rzeczywistością
Silnik Essential Sharing Network firmy Auriga został ustanowiony jako wiodący i umożliwiający partner w zakresie udostępniania danych o klientach wrażliwych pomiędzy zainteresowanymi stronami oraz w celu zapewnienia skali do rozwoju usługi, aby umożliwić dalsze wsparcie dla konsumentów poprzez udostępnianie danych lokalnym radom i służbom ratowniczym, takim jak straż pożarna, w celu poprawy świadomości PSR i wolumenu rejestracji.
Interesariusze Istotnej Sieci Udostępniania
- Auriga Services
- Thames Water
- UKPN
- Londyńska Straż Pożarna
Auriga zapewniła sobie pozycję lidera w umożliwianiu firmom Utility „prawdziwego dzielenia się” i sprostania wyzwaniom stawianym przez wiele organów rządowych.
Gemma Beard, Business Development Manager w IOTICS powiedział 'IOTICS jest podekscytowany współpracą z Auriga, aby skalować ich Essential Sharing Network i zapewnić bezpieczne, selektywne udostępnianie danych dla przedsiębiorstw użyteczności publicznej wokół priorytetowych użytkowników usług. Rosnące wymagania w zakresie udostępniania danych wymagają szybkich i elastycznych zmian, poprzez zastosowanie podejścia IOTICS, w którym użytkownicy zachowują kontrolę nad swoimi danymi i udostępniają tylko to, co jest potrzebne, kiedy jest potrzebne – IOTICS pomaga budować zaufanie do udostępniania danych w miarę rozwoju zaufania i rozwoju przypadków użycia.
UWAGI DLA REDAKTORÓW
O Auriga
Z ponad 90 pracownikami z umiejętnościami w zakresie administracji dotacji, pieniędzy, długów, opieki społecznej oraz pomocy w zakresie wody i energii, Auriga Services z siedzibą w Sutton Coldfield działa w skali krajowej i jest podmiotem pożytku publicznego. Będąca własnością Severn Trent Trust Fund, Auriga wspiera ludzi, którzy są w ubóstwie paliwowym i zadłużeniu, w ramach statusu charytatywnego Trust Fund. Pomagając ludziom przejąć kontrolę nad ich budżetami domowymi poprzez oferowanie wysokiej jakości, dostosowanej do potrzeb pomocy, wsparcia i doradztwa, Auriga zmienia życie na lepsze.
Od 2004 roku zespoły Auriga współpracują z organizacjami, aby pozytywnie wpłynąć na życie ludzi poprzez szereg rozwiązań, prowadzących do poprawy stabilności finansowej i lepszej jakości życia.
O IOTICS
IOTICS umożliwia cyfrową współpracę między przedsiębiorstwami. Opatentowana zdolność IOTICS wykorzystuje semantykę, dane strumieniowe i cyfrowe bliźniaki, aby umożliwić ewoluujące zaufanie między organizacjami i zdecentralizowane udostępnianie informacji o aktywach i danych wejściowych przez ekosystemy w czasie rzeczywistym.
Założona w 2014 roku firma IOTICS opracowała i wdrożyła IOTICSpace, gdzie każdy może współpracować ze wszystkimi, aby rozwiązać najbardziej złożone problemy świata.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź www.iotics.com lub skontaktuj się z:
Jane Edwards, IOTICS, jane.edwards@iotics.com/ +44 20 8012 8186