Twoja strona internetowa jest cennym narzędziem marketingowym, szczególnie dla generowania leadów. Aby zebrać przewody, musisz być świadomy najlepszych praktyk optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, w tym zrozumienia współczynnika konwersji witryny. Współczynnik konwersji odnosi się do pomiaru swojej zdolności do pozyskiwania nowych klientów za pośrednictwem swojej domeny i stron internetowych. Odnosi się do procentu odwiedzających domenę, która wykonuje pożądane działania, takie jak zapisanie się do newslettera, pobieranie bezpłatnego oprogramowania lub e-booków i dokonywanie zakupów.
Współczynnik konwersji jest niezbędny do rozwoju Twojej firmy, ponieważ pozwala zmierzyć, jak skuteczne są Twoje strony internetowe. Możesz pracować z ekspertami, takimi jak zespół z Ippei Lead Service , aby wdrożyć strategie marketingowe dostosowane do potrzeb Twojej firmy, zwłaszcza w o więcej potencjalnych klientów odwiedzić witrynę.
Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak zwiększyć współczynnik konwersji dla Twojej firmy hydraulicznej, sprawdź te kilka wskazówek i trików:
- Popraw swoją stronę produktu
Jeśli zauważysz, że bez względu na to, co robisz, twoja strona nie generuje docelowej ilości leadów, co prowadzi do niższych współczynników konwersji, możesz chcieć przeprojektować swoją stronę produktu . Większość właścicieli firm skupia się na ulepszaniu strony kasy i działań związanych z dodawaniem przez klienta produktu do koszyka. Jednak strona produktu i usług to miejsce, w którym potencjalny klient decyduje, czy chce dokonać zakupu, czy zamknąć zakładkę.
Jako firma hydrauliczna, ta część Twojej strony powinna pokazać klientom, dlaczego powinni zatrudnić Twoje usługi. Oto kilka wskazówek, jak ulepszyć swoją stronę produktową:
Zbierz informacje zwrotne od poprzednich zadowolonych klientów, aby przyszli klienci byli zainspirowani do skorzystania z Twoich usług.
- Dodaj ciekawe zdjęcia zza kulis
Zdjęcia starych projektów mogą dać potencjalnym klientom wgląd w to, co dzieje się za pracą hydrauliczną i mogą dać potencjalnym klientom dobry pomysł na to, czego się spodziewać.
- Prezentuj wysokiej jakości zdjęcia produktów
Jeśli sprzedajesz narzędzia lub sprzęt hydrauliczny, upewnij się, że masz wyraźną i wysokiej rozdzielczości wizualną reprezentację produktów, które sprzedajesz.
- Dobrze napisane opisy produktów
Pisz również zwięzłe opisy funkcji i korzyści produktów, aby przekonać potencjalnych klientów do ich zakupu.
Poprawa strony produktowej z pewnością zwiększy atrakcyjność i podniesie współczynnik konwersji.
- Opracuj skuteczne wezwanie do działania
Wezwanie do działania lub CTA odnosi się do przycisku lub linku znajdującego się na Twojej stronie internetowej, który prowadzi odwiedzających do tego, co powinni zrobić dalej. Aby zwiększyć swój współczynnik konwersji, musisz mieć skuteczne CTA, aby nakłonić perspektywy do ukończenia pożądanej akcji. Po złapaniu potencjalnych klientów z kuszącą przynętą, łatwiej jest je zwinąć.
Oto najlepsze praktyki w tworzeniu silnych CTA :
- Skup się na namacalnych, zorientowanych na działanie czasownikach podczas pisania tej części Twojej strony.
- Wykorzystaj perswazyjny tekst, który stanowi wartość dla Twoich docelowych odbiorców.
- Strategicznie umieszczaj silne wizualizacje, które mogą wpłynąć na czytelnika, aby kliknął w ten przycisk.
- Spraw, aby Twoje wezwanie do działania było czymś, czego nie powinni przegapić.
- Użyj kolorów, które podkreślą przycisk lub link, aby ułatwić klientom znalezienie go.
- Wykorzystaj filmy wideo
Wideo to ulubione medium większości dzisiejszych użytkowników mediów społecznościowych. Jest to cenne narzędzie, które pozwala uzyskać informacje w łatwy do strawienia sposób. Twoja firma hydrauliczna może skorzystać z tego rozwoju, publikując filmy typu „zrób to sam” lub „zrób to sam” lub nagrania zza kulis, aby pokazać klientom, co dzieje się w projekcie.
Niektóre sposoby, dzięki którym możesz w pełni wykorzystać swoje filmy, obejmują:
- Wybór atrakcyjnej miniatury
Aby potencjalni klienci kliknęli na Twój film, zdecyduj się na użycie miniatury, która wzbudzi zainteresowanie Twoich widzów.
Pierwsze kilka sekund jest kluczowe w przekonaniu klientów do obejrzenia pliku do końca, więc spraw, aby te cenne chwile się liczyły.
- Utrzymanie krótkiego i słodkiego
Konsumenci chcą krótkich informacji w dzisiejszych czasach, w tym filmów. Należy zrobić to zwięźle i dostać się prosto do punktu tego postu.
- Zwróć uwagę na liczbę swoich zwolenników w mediach społecznościowych
Ta sztuczka generowania leadów zwiększa współczynnik konwersji Twojej witryny, ponieważ jeśli masz więcej subskrybentów na mediach społecznościowych, możesz uzyskać więcej ruchu organicznego na swojej stronie internetowej, tak długo jak będziesz zamieszczał link do swojej domeny i stron internetowych. Miej spójną obecność online, aby pamiętali Twoją markę, gdy będą mieli potrzebę Twoich produktów i usług.
- Bądź transparentny
Niech potencjalni klienci wiedzą, co otrzymają, gdy kupią Twoje produkty lub zatrudnią Twoje usługi. Poinformuj ich o cechach i korzyściach, które otrzymają, a także o gwarancjach i ubezpieczeniach, które oferujesz dla projektu. W ten sposób ustawiasz ich oczekiwania i ustanawiasz siebie jako firmę godną zaufania. To zwiększa twój współczynnik konwersji, ponieważ będą nadal odwiedzać twoją stronę, gdy już osiągniesz uznanie jako ekspert w swojej branży.
Conclusion
Współczynniki konwersji wskazują, jak dobrze angażujesz swoich klientów. Umiejętność optymalizacji witryny i stron, aby zapewnić większą wartość dla swoich klientów, jest niezbędną umiejętnością skutecznego marketingu. Małe ulepszenia w tym czynniku mogą mieć znaczący wpływ na Twoją sprzedaż i przychody zarówno na teraz, jak i w dłuższej perspektywie.