Połącz się z najlepszymi liderami gier w Los Angeles na GamesBeat Summit 2023 w dniach 22-23 maja. Zarejestruj się tutaj.
Nie będzie to zastępstwo dla biznesowego wydarzenia gier, jakim było E3. Powinien być jednak wielkim fan show, gdyż w zeszłym roku przyciągnął 200 wystawców i 126 tysięcy uczestników, w tym 87 tysięcy, którzy odwiedzili targi gier.
Chris DeMoulin, dyrektor generalny producenta show Comikaze Entertainment, powiedział w wywiadzie dla GamesBeat, że duże wydarzenie planuje rozszerzyć swoją Gaming & Anime Hall, podwajając ją do około 200 000 stóp kwadratowych w West Hall of the Los Angeles Convention Center.
„Staramy się zmieniać naszą zawartość każdego roku w oparciu o to, czego chcą nasi fani” – powiedział DeMoulin. „I tak planowaliśmy rozbudowę”
Event
GamesBeat Summit 2023
Dołącz do społeczności GamesBeat w Los Angeles w dniach 22-23 maja. Usłyszysz od najbystrzejszych umysłów w branży gier, które podzielą się swoimi aktualizacjami na temat najnowszych osiągnięć.
Zarejestruj się tutaj
A w ostatnich latach fani chcieli zobaczyć więcej treści związanych z grami i anime. COVID-2019 spowolnił wzrost wydarzenia, ale powrócił w 2021 roku do centrum konwentowego i zaczął ponownie rosnąć.

„Jestem wieloletnim fanem v3. I naprawdę nie mogłem się doczekać, by zobaczyć, co Reedpop zamierza z nim zrobić” – powiedział. „Ten serial potrzebował reinwencji. Kiedy powiedzieli, że nic nie robią, powiedzieliśmy, że prawdopodobnie jest wiele firm, które miały się tam wystawiać, które teraz nie mogą. Więc daliśmy im znać, że mamy świetne wydarzenie gamingowe w LA Comic Con”
LA Comic Con jest teraz największą imprezą gamingową w Los Angeles, zakładając, że E3 zniknęło na dobre. I będzie budować doświadczenie z hostem więcej treści związanych z grami na scenie West Hall Gaming, w tym twórców, influencerów i aktorów głosowych za tymi doświadczeniami.
W zeszłym roku Comic Con zorganizował turniej League of Legends na swojej scenie gamingowej. W zeszłym roku LA Comic Con miał około 16 000 stóp kwadratowych wystawców w West Hall, a więc był to mały wycinek możliwego tłumu graczy.
„Opinie fanów i odpowiedź wystawców na Gaming & Anime były tak pozytywne w 2022 roku, że nie mieliśmy innego wyboru, jak tylko rozszerzyć naszą ofertę” – powiedział DeMoulin. „Podczas gdy wszyscy byliśmy rozczarowani, gdy dowiedzieliśmy się, że E3 nie powróci do L.A. w tym roku, chcieliśmy przypomnieć fanom i wystawcom gier, że L.A. Comic Con zapewnia teraz największy i najlepszy zakres gier wideo, aktywacji, twórców i talentów dla pasjonatów gier w okolicy. Jesteśmy podekscytowani, że pomożemy firmom z branży gier umieścić swoje produkty przed tysiącami tych fanów w 2023 roku, w którym podwoimy rozmiar naszej strefy Gaming & Anime. Przy ciągłym wsparciu fanów nie ma ograniczeń co do tego, jak duża może się ona stać.”
W 2022 roku LA Comic Con gościł ponad 100 nowych sprzedawców na ponad 100 000 stóp kwadratowych w zachodniej hali Los Angeles Convention Center, która była domową bazą dla jego atrakcji związanych z grami i anime. Wydarzenie zawierało strefę gier free-play dla uczestników z konkurencyjną ofertą, jednocześnie zapewniając platformę dla wystawców, wydawców, twórców gier i artystów w branży gier i anime.
Fajną rzeczą o LA, która różni się od innych rynków jest LA ma wszystkie fandom tutaj i jest miejsce w centrum kongresowym, które pozwala nam adresować wszystko i uczynić doświadczenie specjalnym dla graczy, DeMoulin powiedział.

Tuż przed The Game Awards 8 grudnia, firmy z branży gier nadal będą mogły dostać się przed oczy konsumentów na LA Comic Con, ponieważ pokaz nadal jest premierowym wydarzeniem w branży gier.
Oczywiście można oczekiwać, że fan będzie się znacznie różnił od E3. Pokaz 2022 Comic Con oferował popkulturową krainę czarów interaktywnych doświadczeń, dyskusji panelowych, podpisów autografów, photo ops, występów tanecznych, konkursów cosplay, aktywacji sponsorów, działań związanych z anime i grami (i więcej) dla gości. Było też prawdopodobnie o wiele więcej cosplayerów.
W tym roku DeMoulin chce celować w większą liczbę fanów. Zrobi to za pomocą większego śladu w całym centrum konwentowym.
„Na naszym pokazie w 2022 roku mieliśmy największą frekwencję, jaką kiedykolwiek mieliśmy, i mieliśmy największą powierzchnię kwadratową, jaką kiedykolwiek mieliśmy” – powiedział DeMoulin. „Miłą rzeczą w tym, że rozszerzyliśmy się na West Hall, jest to, że pozwoliło nam to mieć tyle miejsca, że możemy jeszcze bardziej rozszerzyć rozmiar pokazu”
E3 próbowało ratować się w ostatnich latach poprzez dodanie większej ilości fanów do tłumu, oprócz swojego tradycyjnego tłumu biznesowego. Zapytany, czy LA Comic Con spróbuje przyciągnąć więcej tłumów z branży gier, DeMoulin powiedział, że to dobre pytanie.

„Jak wykorzystujesz około 130 tysięcy fanów razem przez trzy dni, aby podkreślić swoją nadchodzącą grę?” Powiedział DeMoulin. „Jeśli jesteś firmą zorientowaną na konsumenta w grach, jak wykorzystałbyś to?”
Oczywiście Reedpop nadal prowadzi swoje pokazy dla fanów gier PAX i prawdopodobnie będzie miał kolejny, który odbędzie się we wrześniu w Seattle, a w San Diego jest jeszcze jeden Comic Con. Ale DeMoulin nie uważa, że Comic Cons w różnych miastach naprawdę ze sobą konkurują.
„Jeśli spojrzysz na uczestników pokazu fanowskiego, 80% do 90% z nich pochodzi z obszaru 50 mil do 75 mil od danej lokalizacji”, powiedział.
„To naprawdę chodzi o danie możliwości właścicielom IP i firmom z branży gier, aby połączyć się z fanami w LA”, powiedział. „Zamierzamy sprowadzić 130 000 do 140 000 naprawdę namiętnych fanów do LA. I to jest wasza szansa na połączenie się z nimi”
Uważa on, że czas działa dobrze, ponieważ firmy z branży gier chcą pokazać gry, które wypuszczają w czwartym kwartale.
Expo miało obszar przedpremierowy dla nadchodzących gier i obszar gier indie z The Mix. Były panele mainstage, gdzie twórcy, aktorzy głosowi i talent z gier.
„To ma być rodzaj zabawnego mashupu wszystkich różnych rzeczy, które kochasz w grach”, powiedział. „Myślę, że zobaczysz, że mamy straszny lineup rzeczy z gier i anime. To jest tak dobre, jak wszystko, co zobaczysz gdziekolwiek w kraju”
Credo GamesBeat przy relacjonowaniu branży gier jest „gdzie pasja spotyka się z biznesem” Co to oznacza? Chcemy opowiadać o tym, jak wiadomości mają znaczenie dla Ciebie — nie tylko jako decydenta w studiu gier, ale także jako fana gier. Niezależnie od tego, czy czytasz nasze artykuły, słuchasz naszych podcastów, czy oglądasz nasze filmy, GamesBeat pomoże Ci dowiedzieć się o branży i cieszyć się zaangażowaniem w nią. Odkryj nasze Briefingi.