PytaniaShow Biznes

Przedsiębiorca po raz pierwszy? 6 sposobów na poprawę widoczności i wiarygodności – GdanskTown.pl

Silna marka osobista jest niezbędna w każdym przedsięwzięciu biznesowym. Jest to podwójnie ważne dla początkujących przedsiębiorców, których tożsamość jest często ściśle związana z ich przedsiębiorstwami i których reputacja rzadko ich wyprzedza.

Budowanie wiarygodności wymaga czasu. Zacznij od jednej z tych sześciu strategii, z których wszystkie można realizować równolegle z obowiązkami od 9 do 5.

  1. Stwórz profile na przyjaznych przedsiębiorcom katalogach i platformach społecznościowych

Załóż podstawowe profile osobiste na popularnych stronach z katalogami i platformach społecznościowych dla przedsiębiorców. Jeśli nie jesteś jeszcze wymieniony jako założyciel na przykład na Crunchbase, poświęć czas, aby podkręcić swój wpis w tym tygodniu. Nie powinno to zająć dłużej niż 10 lub 15 minut.

Nie zaniedbuj stron niszowych. Jeśli jesteś członkiem gildii zawodowej, upewnij się, że masz aktualny wpis na lokalnej i krajowej stronie gildii. Przecież już płacisz składki.

  1. Open Up on the Record

Szukaj wywiadów on-the-record w zaprzyjaźnionych mediach i platformach. W zależności od wielkości lokalnego rynku, będziesz miał co najmniej kilka publikacji zorientowanych na biznes do wyboru. Połóż swoje obszary wiedzy i sprawiają, że jasne, że jesteś gotów podzielić się tym, co wiesz, reporterzy kochają gadatliwe źródeł. Nie musisz koniecznie zatrudniać firmy PR do pomocy, choć może to być bardziej efektywne niż samodzielna praca z mediami.

  1. Stwórz wspaniałą osobistą stronę internetową

Zbuduj solidną, profesjonalnie wyglądającą osobistą stronę internetową, która pokaże Twoje osiągnięcia i stworzy spójny, publiczny wizerunek. Wykorzystaj ją do dzielenia się profesjonalnymi wiadomościami i oryginalnymi treściami, które podkreślają Twoją wiedzę.

  1. Doskonal swoją obecność na LinkedIn

Uzupełnij swoją osobistą stronę internetową o znakomitą obecność na LinkedIn. Gdy Twój profil jest już w pełni rozwinięty, poświęć mu 10-15 minut każdego dnia. Szczególnie ważne jest, aby nawiązać kontakt z innymi przedsiębiorcami i liderami w swojej branży. „Polub i udostępniaj ich posty, oznaczaj ich w swoich oryginalnych postach, popieraj ich za odpowiednie umiejętności i wysyłaj im wiadomości z prośbą o porady i wskazówki.

  1. Ustal rytm publikowania

Ustal rozsądny harmonogram publikacji i trzymaj się go. Aby uzyskać maksymalną widoczność, umieszczaj oryginalne treści z bloga na swoich stronach Medium i LinkedIn. Zróżnicuj typy postów i ich długość – krótkie newsy i ogłoszenia rozbijają głębokie analizy i studia przypadków.

  1. Broach Mutually Beneficial Content Partnerships

Nie wszystkie partnerstwa wymagają wymiany finansowej. Niektóre przynoszą owoce bez wymiany pieniędzy.

Partnerstwa z influencerami są przykładem tych ostatnich. Odłóż 20 do 30 minut każdego tygodnia, aby zbadać profesjonalny stan gry w swojej dziedzinie, badając publikacje branżowe, LinkedIn, Twitter i inne platformy, które mogą przenosić odpowiednie treści. Kiedy natkniesz się na innych przedsiębiorców lub ekspertów, których zainteresowania są zbieżne z Twoimi i których platformy są obiecujące, podejdź do nich w sprawie umów o wzajemnym publikowaniu, które pozwolą ich odbiorcom zapoznać się z Twoimi pomysłami i vice versa.

Twoja marka jest tym, czym ją uczynisz

Na dobre i na złe, twoja reputacja ciąży na wartości twojej firmy. Wszystko, co możesz zrobić, aby wzmocnić swoją markę osobistą i podnieść swój profil wśród rówieśników, prawdopodobnie przyniesie korzyści Twojej firmie, bezpośrednio lub w inny sposób.

To duża odpowiedzialność dla początkującego przedsiębiorcy. Na szczęście, jak widzieliśmy, jest wiele rzeczy, które można zrobić, aby wypalić swoją osobistą i zawodową markę bez zabierania czasu z obowiązków wykonawczych lub przekierowania kapitału wzrostu z konta biznesowego. Wypróbuj jeden pomysł z tej listy, potem drugi, aż wypróbujesz wszystkie sześć. Kto wie, gdzie wtedy będziesz?

Related Articles

Back to top button