PytaniaShow Biznes

Przeprojektuj swoje strony produktowe, aby zwiększyć konwersję – GdanskTown.pl

Strona produktowa na Twojej stronie e-commerce to ta, na której większość klientów ostatecznie decyduje się albo na zakup Twojego produktu, albo na opuszczenie sklepu. Mimo to, jest to często zaniedbywana część lejka sprzedażowego. Większość właścicieli ma tendencję do skupiania się na ulepszaniu strony kasowej lub poprawianiu tego, co dzieje się po tym, jak odwiedzający doda produkt do koszyka i zapomina o stronach produktowych. To, czego nie rozumieją, to fakt, że klienci nie dotrą tak daleko, jeśli nie stworzysz solidnej strony produktowej, która konwertuje.

Strony produktowe mówią klientom, dlaczego powinni zainwestować w Twój produkt, jakie potrzeby spełnia i wymieniają szczegóły, które klient musi zobaczyć, aby podjąć decyzję o zakupie. Doskonałe zdjęcia Twoich produktów i dobrze napisane opisy są niezbędne, ale jest jeszcze wiele innych rzeczy, które musisz uzyskać w prawo, aby stworzyć świetną stronę produktu.

Tutaj przedstawiam kilka sugestii, jak zaprojektować stronę produktu, aby zwiększyć konwersje.

Pokaż dowód społeczny w postaci zdjęć wygenerowanych przez klientów

Ludzie ufają treściom pochodzącym od innych konsumentów, dlatego treści generowane przez użytkowników służą jako przydatne narzędzie dla wielu sprzedawców e-commerce. Jednak większość sprzedawców nadal korzysta tylko z tekstowych opinii klientów. Mimo, że te opinie są ważne i służą swojemu celowi, możesz podnieść je do góry, wyświetlając zdjęcia wygenerowane przez klientów na stronach produktów. Te zdjęcia okazują się wizualnym dowodem społecznym, który może znacząco wpłynąć na decyzję o zakupie odwiedzających. Tak więc, proponuję, abyś przeprojektował i rozwinął swoje strony produktowe, wynajmując najlepszą firmę zajmującą się tworzeniem stron internetowych w Australii w taki sposób, aby było miejsce na odpowiednie zdjęcia generowane przez klientów.

Użyj interaktywnych elementów, aby kierować zakupami klientów

Redesign Your Product Pages to Boost Conversions

Kiedy chcesz zwiększyć konwersje, chciałbyś, aby klienci szybko przeszli ze strony produktu do strony kasy i ukończyli swoje zakupy. Jednak z punktu widzenia klienta, najszybsza i najłatwiejsza podróż zakupowa zwiększa jego doświadczenie. Zaleca się więc dodanie interaktywnych elementów, które prowadzą klientów do stron produktowych lub stron docelowych. Interaktywne elementy mogą być jak widok 360° produktu, przewodnik porównania rozmiarów, demo produktu, przyciski udostępniania społecznościowego i opcja zmiany koloru na zdjęciach. Kiedy dodajesz elementy interaktywne do swoich stron produktowych, pamiętaj o kupujących mobilnych. Jest to istotne, ponieważ konwersje mobilne rosną wraz z wysokim odsetkiem dokonywanych zakupów.

Podkreśl wyraźne wezwanie do działania

Wydaje się to oczywiste, ale podczas optymalizacji stron produktowych upewnij się, że nie utopisz przypadkiem najbardziej krytycznego elementu – przycisku dodaj do koszyka. Zakupy powinny być łatwe dla klientów, co oznacza, że przycisk wezwania do działania powinien być wyróżniony, ale nie powinien być krzykliwy lub kolidować z wyglądem sklepu. Zalecane jest również przetestowanie koloru przycisku. Coś tak prostego jak zmiana tonu z niebieskiego na czerwony może zwiększyć konwersje. Spójrz, co robi Twoja konkurencja, aby wziąć od niej wskazówki.

Highlight price changes

Jeśli oferujesz zniżkę na produkty, upewnij się, że podkreślasz, jaka była poprzednia cena. Pokaż również procent i ilość pieniędzy, które ludzie zaoszczędzą kupując Twój produkt. W przypadku, gdy cena ma znowu pójść wysoko w górę, daj klientom znać, kiedy to nastąpi i jak bardzo pójdzie w górę. Groźba zapłacenia więcej później zwiększa pilność zakupu teraz. To pomaga zwiększyć współczynnik konwersji.

Popraw sposób wyjaśniania cech produktu

Redesign Your Product Pages to Boost Conversions

To, jak definiujesz produkty, ma znaczący wpływ na to, jak ludzie się z nim czują. Być może przyzwyczaiłeś się już do wymieniania cech i właściwości produktu jako takiego. Wyjaśniając cechy, mówisz głównie o tym, co produkt może zrobić, w przeciwieństwie do tego, jak ludzie z niego korzystają. Chociaż ta obecna metoda działa dobrze, ale możesz zmienić swoją strategię i poprawić swoje wyjaśnienia. Powinieneś zacząć pisać o tym, jak ludzie mogą korzystać z produktu i co mogą z nim osiągnąć. Na przykład, zamiast mówić tylko o tym, że Twoje słuchawki są wodoodporne, możesz mówić o tym, jak ludzie mogą cieszyć się słuchaniem muzyki podczas oddawania się swoim ulubionym aktywnościom wodnym.

Miej nagłówek, który pasuje do zapytania użytkownika

Nagłówek jest krytycznym elementem strony Twojego produktu, ponieważ to on jest najbardziej widoczny. Często nagłówkiem na stronach produktowych jest sama nazwa produktu. Możesz jednak nieco go zmodyfikować i dodać zwycięski napis. Dopasuj więc kopię nagłówka produktu jak najdokładniej do sposobu, w jaki potencjalni klienci będą szukać Twojego produktu. Doskonały i przyjemny nagłówek robi dużą różnicę w konwersjach. Pamiętaj, że uruchamiając kampanię, zwłaszcza PPC, powiąż swój nagłówek z nagłówkiem strony produktu. Możesz skorzystać również z pomocy usług PPC. Dodatkowo zadbaj o to, aby Twój produkt wyróżniał się spośród innych w sieci. Twój nagłówek powinien natychmiast przekazać odwiedzającym unikalną propozycję wartości produktu.

Te wymienione powyżej są niektóre z porad, które pomogą Ci przeprojektować swoje strony produktu dla lepszej użyteczności i konwersji i pamiętaj, że Twój sklep e-commerce SEO jest również istotnym elementem w zwiększaniu ROI. Skorzystaj z pomocy agencji One Stop Media w Melbourne, wiodącego dostawcy usług SEO, SEM, SMO oraz projektowania i rozwoju stron internetowych, aby zaplanować strategię SEO i projektowanie stron produktu.

Related Articles

Back to top button