Nie ma sensu wydawać pieniędzy i czasu na budowanie atrakcyjnej strony internetowej, jeśli Twoi klienci nie mogą jej znaleźć. Więc, co możesz zrobić, aby Twoja strona wystaje w morzu treści w sieci?
To dzięki SEO (search engine optimization) twoi klienci mogą znaleźć twoją stronę, kiedy szukają jej w Google, Yahoo i Bing. Budując swoją stronę od razu i optymalizując odpowiednie słowa kluczowe, dostaniesz więcej ruchu na swojej stronie i zrobisz więcej sprzedaży.
To powiedziawszy, oto niektóre z kroków, które powinieneś podjąć, aby stale optymalizować swoją stronę internetową i być kilka kroków przed konkurencją.
Keyword Research
Wszystkie SEO zaczyna się od badania słów kluczowych. Upewnij się, że rozumiesz swoje słowa kluczowe i obecny krajobraz wyszukiwania. Ważne jest, aby zrobić to na początku swojej strategii marketingowej, a także ponowić ocenę od czasu do czasu. Liczby zawsze się zmieniają, więc zawsze upewnij się, że jesteś na bieżąco.
Z Google Keyword Planner, zacznij od swojej lokalizacji i branży. To narzędzie da Ci wiele różnych terminów wyszukiwania, jak często są one wyszukiwane, a konkurencja nad tymi terminami (na podstawie liczby firm kupujących reklamy wokół tych terminów wyszukiwania). Pamiętaj, aby znaleźć jak najwięcej odpowiednich słów kluczowych, jak to możliwe, że mają wysokie numery wyszukiwania, ale niska konkurencja.
Po znalezieniu ich, zapisz je dokładnie. Wszelkie niewielkie odchylenia na tych słowach kluczowych zaszkodzi optymalizacji. Wykorzystaj te słowa kluczowe we wszystkich próbach optymalizacji witryny w przyszłości.
Stwórz linki do swojej strony
Im więcej stron internetowych, które mają linki do Twojej strony, tym wyższa będzie Twoja pozycja w wyszukiwarkach. Poproś właścicieli powiązanych stron internetowych, aby zamieścili link do Twojej strony. Zaoferuj włączenie linku do ich strony, również.
Skup się na zdobywaniu wysokiej jakości linków. Link do Twojej strony z uniwersytetu lub izby handlowej jest wart więcej niż 20 linków z niepozornych blogów.
Połącz organiczne z płatnym wyszukiwaniem, aby zacząć działać
Jeśli nie jesteś ekspertem SEO, zobaczenie wyników może zająć trochę czasu, jeśli dopiero zaczynasz przygodę z SEO.
SEO jest dobrą strategią długoterminową, ale czasami trzeba zdobyć leady natychmiast. To właśnie tam przydaje się płatne wyszukiwanie. Podczas gdy jesteś zajęty zwiększaniem swoich wysiłków SEO, odłóż fundusze na płatne wyszukiwanie, aby utrzymać przewody toczące się w.
Nawet po uzyskaniu stałego strumienia ruchu organicznego na swojej stronie, możesz również nadal prowadzić płatne wyszukiwanie.
Trzymaj tytuły stron na bieżąco
Większość właścicieli małych firm nazywa swoje tytuły stron po swojej firmie. To jest w porządku, jeśli masz doskonale zoptymalizowaną nazwę firmy, ale większość nie jest. Najlepsze terminy wyszukiwania śledzić miasto plus format usługi, na przykład, Nowy Jork Auto Body.
Spróbuj zmienić swoje tytuły stron tak, aby zawierały Twoje słowo kluczowe numer jeden. To może być coś tak prostego jak „nazwa firmy + numer jeden słowo kluczowe”, ale możesz być kreatywny. Spróbuj stworzyć slogan, który ma słowo kluczowe.
Use Social Media
Media społecznościowe mogą być potężnym narzędziem w Twoich wysiłkach SEO, ponieważ ludzie również szukają firm na mediach społecznościowych. Będą często szukać produktów lub firm za pomocą funkcji wyszukiwania na Facebooku, na przykład. Ponadto, strona Twojej firmy w mediach społecznościowych znajdzie się w wynikach wyszukiwania, gdy osoby fizyczne będą szukać Twojej firmy lub związanych z nią terminów.
Create Quality Content
Treść jest niesamowita zarówno dla wyszukiwarek jak i odwiedzających Twoją stronę. Im więcej treści masz, tym bardziej prawdopodobne, że odwiedzający pozostaną na twojej stronie. Ponownie, więcej treści masz, tym bardziej prawdopodobne jest, że wyszukiwarki będą indeksować więcej stron witryny.
Sekretem do zadowolenia zarówno odwiedzających jak i wyszukiwarek jest umieszczenie wysokiej jakości treści na swojej stronie. Jakość treści może obejmować takie rzeczy jak artykuły branżowe, posty na blogu, jak do przewodników i tutoriali, obrazy, infografiki, podcasty, filmy itp.
To może kosztować dużo, aby mieć wysokiej jakości treści, ale zdecydowanie warto. Twoi goście naprawdę pokochają to, że będą nawet dzielić się nim, a także wyszukiwarki. Doprowadzi to do jeszcze większej liczby osób odwiedzających Twoją stronę internetową.
Możesz zacząć od pisania po prostu postów na blogu, a w miarę jak twoja publiczność się rozszerza, możesz włączyć inne rodzaje mediów do swoich treści.
Try Getting Reviews
Nawet dzieci mają tendencję do wyszukiwania recenzji przed zakupem czegokolwiek.
W 2017 roku recenzje stały się jednym z kluczowych czynników rankingu wyszukiwania lokalnego.
Ponadto możesz podnieść swój współczynnik konwersji, zwiększając wysiłki w zakresie uzyskiwania opinii i recenzji od swoich klientów / klientów. Platformy mogą pomóc Ci zaplanować i przeprowadzić kampanię recenzji. Alternatywnie, możesz po prostu zachęcić swoich klientów do recenzowania cię na najlepszych stronach internetowych recenzji.
Upewnij się, że Twoja strona jest przyjazna dla użytkownika
Zbuduj łatwą do nawigacji, czystą stronę. Upewnij się, że odwiedzający natychmiast wiedzą, kim jesteś, jak również co oferujesz.
Używaj wielu nagłówków, aby zwiększyć czytelność strony i zawrzyj w nich swoje słowa kluczowe. Nagłówki wyróżniają się w wyszukiwarkach i mogą pomóc w uzyskaniu wyższej pozycji w rankingu.
Szybkość strony jest również krytyczna dla SEO. Nie chcesz drażnić potencjalnych klientów powolną stroną.
Na koniec, będziesz chciał się upewnić, że Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych. Obecnie wyszukiwarki karają strony, które nie są łatwo wyświetlane na urządzeniach mobilnych.
Measure Results
Darmowe i niedrogie narzędzia takie jak Google Analytics, SEMRush.com i Moz dadzą Ci więcej informacji na temat wydajności SEO Twojej strony.
Powiedzą Ci również wiele o Twoich odwiedzających, takich jak ich lokalizacja geograficzna, jak znaleźli Twoją stronę (strona odsyłająca, wyszukiwarka, itp.), i ile czasu spędzili na każdej stronie.
Be Patient
Obserwuj wyniki od pierwszego dnia, ale nie spodziewaj się szybkich rezultatów. To zwykle trwa kilka miesięcy, aby znacząco przenieść się w górę rankingów wyszukiwarek.
Pamiętaj również, że SEO nieustannie się zmienia. To co działa teraz może być bezużyteczne za kilka lat. Pracuj nad tym nieustannie i bądź na bieżąco z najnowszymi czynnikami, które wpływają na rankingi.
The Bottom Line
Z tego przewodnika do optymalizacji witryny małej firmy, Twoja witryna będzie konsekwentnie produkować optymalne wyniki. Upewnij się, aby ocenić te wyniki, i wypracować, co działa dla Ciebie, a co nie.
Dodatkowo, ta lista wskazówek nie jest w żaden sposób kompletna. SEO jest niewiarygodnie głęboką i stale rozwijającą się strategią. Oznacza to, że istnieje mnóstwo wspaniałych źródeł, które pomogą Ci po drodze.