Bardziej niż kiedykolwiek, gdy rozpoczynając poszukiwania nowego domu, potencjalni nabywcy domu zwracają się do Internetu, aby przeglądać oferty i znaleźć nieruchomości. Z tego powodu, ważne jest, aby upewnić się, że Twoja strona jest prawidłowo zoptymalizowana, aby dać Ci szansę na przechwytywanie tego biznesu. Użyj tych wskazówek SEO, aby prowadzić więcej przewodów dla swojej agencji. Przestań wysyłać potencjalnych nabywców do swojej konkurencji.
Wygraj biznes, którego nie mają Twoi konkurenci
A dobrze zoptymalizowana strona internetowa robi różnicę w doświadczeniu użytkownika. Jeśli strona nie daje potencjalnemu klientowi informacji, których szuka szybko i łatwo, pójdzie gdzie indziej. Nie ma znaczenia, gdzie dana osoba jest w lejku sprzedażowym – zła strona internetowa odstraszy ją. Możesz jednak odkupić swoje winy. Skorzystaj z tych wskazówek , aby stworzyć zwycięską stronę internetową, i prowadzić więcej leadów do swojej firmy. Możesz przeglądać nowe domy we Fresno i kompleksową grupę ofert na terenie całego kraju. Użyj filtrów do wyszukiwania według ceny, lokalizacji i więcej.
- Celuj w lokalne słowa kluczowe.
Zoptymalizuj swoją stronę tak, aby zawierała lokalne słowa kluczowe, takie jak nazwa Twojej firmy oraz miasta, które obsługujesz. Wpleć lokalne słowa kluczowe w swoją treść. Będzie to pomocne dla zainteresowanych nabywców.
- Pisz wpisy na blogu.
Jeśli masz wyróżnione właściwości, które próbujesz sprzedać, wpisy na blogu są świetnym sposobem na ich zaprezentowanie. Posty na blogu są doskonałym sposobem na napędzanie ruchu do Twojej witryny. Pamiętaj, aby włączyć niezbędne słowa kluczowe i silne opisy meta o nieruchomości próbujesz sprzedać.
3.Korzystaj ze zdjęć i filmów.
Wycieczki wideo to atrakcyjne narzędzie dla potencjalnych nabywców domów. Zdjęcia są ważne, jak również, ale wycieczka wideo zapewnia kolejny interaktywny krok, aby dać nabywcom bardziej dokładny obraz nieruchomości.
- Spraw, by Twoja strona była mobilna dzięki responsywnemu projektowi.
Strona przyjazna urządzeniom mobilnym ma kluczowe znaczenie dla Twojego biznesu. Coraz częściej ludzie mają dostęp do swoich telefonów w podróży. 89% potencjalnych nabywców domu są dostęp do prawdziwej aukcji nieruchomości z ich urządzeń mobilnych. Pamiętając o tym, będziesz chciał się upewnić, że masz dobrze zaprojektowaną stronę mobilną.
- Znajdź się w katalogach.
Katalogi agentów nieruchomości są cennym narzędziem do wykorzystania, ponieważ otrzymują dużo ruchu. Zrób wyszukiwanie w Google i znajdziesz te.
- Zoptymalizuj swoje bio na stronie brokera.
Ponieważ kupujący będą szukać Twojej agencji (lub nawet Ciebie) po nazwie, będziesz chciał zoptymalizować dla swojej nazwy. Będziesz także chciał upewnić się, że strona bio zawiera prawidłowe informacje, takie jak numer telefonu, godziny pracy i adres.
- Włącz media społecznościowe.
Potencjalni nabywcy chętniej korzystają z usług firm, które są obecne w Internecie. Media społecznościowe to szybki, darmowy sposób na połączenie się z setkami potencjalnych klientów jednocześnie. Zmieniaj swoje platformy, aby odwołać się do różnych kupujących, i zrób badania, aby zobaczyć, które platformy docelowych klientów są najbardziej aktywne.
Korzystanie z tych wskazówek SEO może nie zagwarantować większej sprzedaży, ale zwiększy ruch na Twojej stronie, dzięki czemu będziesz widoczny dla większej liczby potencjalnych nabywców.