Prowadzenie działalności gospodarczej w dzisiejszym klimacie wymaga nieco więcej reklamy niż prowadzenie kilku reklam w telewizji. Ale przecież już to wiedziałeś, prawda? Tak jak wiedziałeś, że Twoja firma jest bardzo mało prawdopodobne, aby odnieść sukces bez stosowania niektórych technik marketingowych.
W rzeczywistości pozwól, że zadam Ci proste pytanie. Co jest najważniejszą rzeczą, której Twoja firma potrzebuje do osiągnięcia sukcesu? Czy jest to wysokiej jakości produkt lub usługa, czy też dobra lokalizacja? Chociaż te mają duże znaczenie, jak widać tutaj, najważniejszą rzeczą jest zdolność do chwytania ludzi uwagę. Ponieważ to ludzie są tymi, którzy mają pieniądze.
Jak się wyróżnić
Nigdy nie było więcej możliwości przyciągnięcia uwagi społeczeństwa niż dzisiaj. A jednak firmy mają problem z wyróżnieniem się. Dlaczego tak jest? Cóż, prawdopodobnie nie wiedzą, jak zrobić odpowiednią reklamę online. Zazwyczaj nawet nie wiedzą, od czego zacząć.
Dokonywanie stronę internetową nie wyciąć go. Posting regularnie na swojej stronie na Facebooku nie cięcia go. Going viral z zabawną historią nie będzie go wyciąć. To jest fajne i w ogóle, ale czym ty próbujesz się stać? Meme? Wiesz, że te są krótkotrwałe i przelotna sława nie jest tym, czego potrzebujesz.
To, co nie tnie go, choć, jest optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO). Przypuszczam, że słyszałeś o tym rodzaju marketingu internetowego. Jeśli mam rację, to wiesz również, jak ważne jest to dla sukcesu każdej firmy. I biorę to chcesz, aby Twój biznes odniósł sukces. Jeśli mam to źle, to równie dobrze można pominąć cały artykuł.
Mówiąc najprościej, SEO pozwala Ci złapać całą niezbędną uwagę w sieci. Co dobrego robi ci, jeśli masz stronę internetową, ale nikt nie jest w stanie go zobaczyć? A żeby ludzie natrafili na Twoją stronę szukając czegoś w Internecie, strona musi być w czołówce wyników. W przeciwnym razie nigdy nie zostaniesz zauważony.
Dowiedz się, jak działa optymalizacja wyszukiwarek: https://computer.howstuffworks.com/search-engine-optimization.htm
Nie szkodzi, jeśli nie jesteś dobrze zorientowany w tym temacie. Nikt nie jest, z wyjątkiem ekspertów. I, jeśli to chwyta swoje zainteresowanie, zawsze można uzyskać informacje i dowiedzieć się, jak to jest zrobione. Zawsze lepiej było przyznać, że się czegoś nie wie, niż udawać profesjonalistę. Mimo to, dobrze jest wiedzieć kilka podstawowych rzeczy, zanim zatrudnisz kogoś, kto zrobi to za Ciebie.
Jednak są ludzie tam tak nieugięci, aby udowodnić, że wiedzą wszystko o SEO, podczas gdy w rzeczywistości ich wiedza jest bardzo słaba. To zrodziło wszelkiego rodzaju mity dotyczące tej praktyki. W rzeczywistości, to sprawia, że wielu ekspertów SEO raczej zły. Nie wspominając już o tym, że umniejsza to ich ciężką pracę. Tak więc, nadszedł czas, aby umieścić te mity do odpoczynku.
- It Is Done Once In A lifetime
Ach, oto jedno z najczęstszych błędnych przekonań tam. Niektórzy ludzie myślą, że zatrudnić eksperta, zapłacić im, robią ich magię i voila – Twoja strona została „SEOed”, na zawsze. Cóż, nienawidzę pękać twojej bańki, ale to nie jest sposób, w jaki to działa. To nie jest okno, które można naprawić, ani drzewo, które można zasadzić i pozostawić własnemu biegowi.
SEO wymaga dużo więcej pracy niż to. I mam na myśli – dużo. Jest to ciągły proces, w który będziesz musiał zainwestować, jeśli chcesz mieć jakikolwiek sukces. Pomyśl o tym przez chwilę. Nowe opcje są stale odkrywane i nowe techniki stosowane w celu wpływania na algorytm wyszukiwarki. Plus, obecność online zdecydowanie nie jest zbudowany w jednym posiedzeniu.
- Wysoka gęstość słów kluczowych jest dobra
Bez względu na to, jak mało tak naprawdę wiesz o SEO, jedno jest pewne. Na pewno słyszałeś o słowach kluczowych. Wiesz, że ważne jest, aby włączyć je do swoich treści, aby osiągnąć dobry ranking w Google. Jest to jednak wiedza ograniczona, która doprowadziła do powstania kolejnego powszechnego mitu. Ludzie zaczęli myśleć, że mądrze jest zapełnić tekst swoimi docelowymi słowami. Przydatne informacje.
Gęstość słów kluczowych jest ważna, to prawda. Ale, to nie znaczy, że twoja treść musi być wypełniona tymi słowami od początku do końca. W rzeczywistości, jeśli zrobisz to w ten sposób, Google prawdopodobnie uzna Cię za spamera. A to jest raczej szkodliwe, bo prawdopodobnie zmniejszy Twoją ogólną obecność i ranking, podczas gdy celem jest jego zwiększenie.
- All You Need Is Content
Oczywiście nie można zaprzeczyć znaczeniu treści. Co więcej, jeśli nie masz treści, to nie da się zrobić jakiegokolwiek SEO. Jest więc ona niezbędna. Nie oznacza to jednak, że jest to jedyna rzecz, której potrzebujesz. To nie może być dalsze od prawdy.
Istnieje wiele innych czynników, które należy wziąć pod uwagę. Czy słyszałeś kiedyś o backlinkach? Bez nich nie można przeprowadzić skutecznej optymalizacji. Ponadto istnieją optymalizacje techniczne, które należy wziąć pod uwagę. W zasadzie wszystkie te czynniki odgrywają kluczową rolę w SEO. Nigdy nie jest rozsądne przedkładanie jednego nad drugi. Dobra równowaga jest kluczem.
- Masowe kupowanie backlinków to prawdziwy interes
Czy naprawdę uważasz, że jesteś pierwszą osobą, która pomyślała o zakupie, powiedzmy, 10 000 linków za jedyne 10 dolarów? Bo – na pewno nie jesteś. Każdy z nas w pewnym momencie o tym pomyślał. Czy nie budzi to żadnych czerwonych flag? I choć każdy o tym myślał, to tylko eksperci byli na tyle mądrzy, aby trzymać się z dala od tej opcji.
Zasadniczo, kiedy jest naprawdę łatwo uzyskać link, to prawdopodobnie oznacza, że jest to dość bezużyteczne. A im więcej linków jest na stronie, tym mniej są one warte dla sukcesu Twojego biznesu. Dodatkowo może się okazać, że martwisz się o coś więcej niż to, że te linki będą bezwartościowe. Mogą one być szkodliwe dla Twojego biznesu i może upłynąć dużo czasu, zanim zniwelujesz ich negatywne skutki.