Obecnie na naszej planecie jest prawie 1,74 miliarda użytkowników smartfonów i liczba ta rośnie z każdym miesiącem. Obecnie ludzie są bardziej zainteresowani używaniem telefonu niż komputera stacjonarnego ze względu na czynnik mobilności.
Ostatnie badanie wykazało, że 74% użytkowników telefonów komórkowych korzysta z wyszukiwarek w celu znalezienia rzeczy do kupienia.
To pokazuje znaczenie mobile, wskazuje również, jak ważne jest, aby zoptymalizować swoją stronę internetową zgodnie z urządzeniami mobilnymi.
Polecamy:- Redesign Your Website Without Losing Traffic or Sales – Infographic
Optymalizacja strony internetowej dla użytkowników mobilnych rozszerzy zasięg Twojej firmy, dzięki czemu możesz wygenerować więcej przychodów dla swojej marki, choć pozostaje pytanie, jak byś to zrobił.
Ta infografika wymienia kilka świetnych punktów, które pomogą Ci przygotować Twoją stronę internetową dla urządzeń mobilnych. Oto trzy z tych punktów:
Responsive Web Design
Responsive design to technologia, która może serwować ten sam HTML na tym samym adresie URL w oparciu o rozmiar ekranu urządzenia.
Responsywna metoda projektowania stron internetowych dostosowuje zawartość strony internetowej w zależności od urządzenia.
Dynamic Serving
Dynamic Serving prezentuje Twoją stronę z różnymi kodami HTML w tym samym adresie URL. Zależy to jednak od żądania zawartości przez agenta użytkownika.
Separate URLs
W tym podejściu różne adresy URL są dostarczane do urządzenia użytkownika. Oznacza to, że musisz opracować zarówno wersję desktopową, jak i mobilną swojej strony, aby właściwa wersja mogła zostać dostarczona użytkownikowi.
Poniższa infografika wyjaśnia całą strukturę Mobile SEO, na pewno pomoże Ci przygotować swoją stronę zgodnie z jej założeniami. Infografika została zbadana i zaprojektowana przez Nine Hertz.
Daj nam znać, którą konfigurację śledzisz poprzez komentarz poniżej i dlaczego?