Tin Lizzy's Cantina Launches Managing Partner Program

Restauracja Atlanta nagradza najlepszych operatorów restauracji; ogłasza dwóch nowych partnerów zarządzających

Atlanta, GA (RestaurantNews.com) Z siedzibą w Atlancie Tin Lizzy’s Cantina kontynuuje budowanie sukcesu swojej marki, uruchamiając w tym miesiącu Managing Partner Program – program dostępny tylko na zaproszenie, przeznaczony dla elitarnych dyrektorów generalnych restauracji, którzy ukończyli obszerne szkolenie i konsekwentnie dostarczali wyjątkowe wyniki finansowe i operacyjne.

„Poprzez tę inicjatywę opartą na retencji i sukcesie, bogato nagradzamy naszych operatorów większą płacą i autonomią operacyjną” – mówi Chris Hadermann, współzałożyciel i partner Southern Property Hospitality Group.

Utalentowani operatorzy, którzy zostali zaproszeni do tego programu, konsekwentnie utrzymywali obiekty na najwyższym poziomie, osiągali i utrzymywali doskonałe operacje, osiągali i przekraczali oczekiwania budżetowe oraz przyczyniali się do awansu innych pracowników na stanowiska kierownicze. Program zapewnia im lukratywny program udziału w zyskach, większą własność i przyszłe możliwości jako starsi liderzy marki Tin Lizzy’s.

Hadermann ma przyjemność ogłosić dwóch pierwszych partnerów zarządzających w programie – Leti Newell i Nathan Miller. Newell, partner zarządzający w Tin Lizzy’s Perimeter, jest związany z firmą od siedmiu lat. Skupia się na tym, aby stać się najbardziej udaną lokalizacją w marce, kontynuując wzrost i rozwój swojego zespołu i biznesu. Miller, partner zarządzający w Tin Lizzy’s Kennesaw, pełnił funkcję dyrektora generalnego restauracji przez ponad dwa i pół roku i zamierza wykorzystać swojego ducha przedsiębiorczości, aby podnieść poziom doskonałości w zakresie jedzenia, obsługi i ogólnego doświadczenia.

Tin Lizzy's Cantina uruchamia program partnerów zarządzających
Leti Newell
Tin Lizzy's Cantina uruchamia program partnerów zarządzających
Nathan Miller

„Tin Lizzy’s ma reputację silnego partnera sąsiedzkiego, a ten program pozwala naszym operatorom na jeszcze większy wkład w ich lokalne społeczności” – mówi Hadermann. „Nasi restauratorzy są autorami swoich biznesplanów. Są łowcami talentów oraz wspierają i napędzają lokalne działania marketingowe.”

O Tin Lizzy’s Cantina

Tin Lizzy’s jest znany z orzeźwiających margarit, przyjaznej obsługi, żywej muzyki i kreatywnego jedzenia o wyjątkowych smakach. Eklektyczne tacos są wypełnione kurczakiem smażonym w maślance, koreańskim grillem, Philly cheesesteak, grillowanym mahi-mahi i wieloma innymi. Wyjątkowo świeże sałatki, domowe salsy i ciężkie kotlety uzupełniają kreatywne menu. Szeroka lista robionych na zamówienie, wyciskanych margarit, piw i kreatywnych koktajli to wakacje dla zmysłów i dopełnienie asortymentu apetycznych i niedrogich wyborów na lunch i kolację. Patia Tin Lizzy są idealnym miejscem do świętowania, nawet jeśli jest to tylko toast na zakończenie dnia pracy. Aby uzyskać więcej informacji, w tym lokalizacje, odwiedź www.tinlizzyscantina.com.

  Stock Photos for Websites: Plusy i minusy

O Southern Proper Hospitality Group

Southern Proper Hospitality Group jest właścicielem i operatorem The Big Ketch Saltwater Grill, The Blind Pig Parlour Bar, Kuchnia cygańska, The Southern Gentleman, Milton’s Cuisine & Cocktails, Chido & Padre’s, Ocean & Acre oraz Tin Lizzy’s Cantina. Wśród swoich licznych wyróżnień firma zdobyła nagrodę 2022 Georgia Restaurant Association GRACE Award dla Restauratora Roku, została wymieniona wśród FSR Magazine’s „Top 10 Most Powerful Restaurant Groups”, została wybrana przez Restaurant Hospitality jako jedna z „25 Coolest Multi-Concept Companies in America” i została umieszczona na liście Inc. 5000 listy najszybciej rozwijających się firm prywatnych na rok 2017. Southern Proper Hospitality Group oferuje prawdziwie gościnną obsługę i wyjątkowe, wysokiej jakości jedzenie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź sphospitality.com.

  Czy Bob Dylan właśnie oszukał swoich czytelników?

Kontakt:
Gretchen Howard
Melissa Libby & Associates
404-816-3068
gretchen@thinkMLA.com