To, czemu się opierasz, trwa. To, na co patrzysz, znika?
I tylko to, na co patrzysz i co posiadasz, może zniknąć. Sprawiasz, że to znika, po prostu zmieniając o tym zdanie.”
Co, czemu się opieramy, trwa?
Dawno temu szwajcarski psycholog Carl Jung twierdził, że „to, czemu się opierasz, nie tylko trwa, ale będzie się powiększać. „Kiedy czujemy ból, emocjonalny lub inny, naszym instynktem jest opór.
Co opornego przyciągasz?
Prawo Przyciągania mówi, że „podobne przyciąga podobne”. Ponieważ to, czemu się opierasz, utrzymuje się, próba odepchnięcia pewnych doświadczeń służy jedynie przyciągnięciu do siebie więcej tego samego. Poprzez skupienie się na tym, czego nie chcemy, przyciągamy tego więcej.
Z czym walczysz, to wzmacniasz?
~ Eckhart Tolle.
Kto powiedział, że to, czemu się opierasz, trwa?
Carl Jung
Jak przestać opierać się myślom?
5 sposobów, by przestać się opierać + nauczyć się płynąć z życiem
- 5 SPOSOBÓW BY PRZESTAĆ SIĘ OPIERAĆ + NAUCZYĆ SIĘ PŁYNĄĆ Z ŻYCIEM.
- NIE MOŻESZ KONTROLOWAĆ WSZYSTKIEGO, CO CI SIĘ PRZYTRAFIA.
- CREATE EMOTIONAL DISTANCE.
- BREATHE.
- OTWÓRZ RAMIONA NA ZMIANY + NIEDOSKONAŁOŚCI.
- SKUP SIĘ NA RZECZACH, KTÓRE MOŻESZ KONTROLOWAĆ.
Dlaczego odporność Star Wars była tak zła?
Chociaż były crossovery postaci z trylogii sequeli, Star Wars Resistance skończyło się bardziej samodzielną serią, która nie musiała się kończyć po dwóch sezonach. Ale tak się stało w dużej mierze dlatego, że historia była niespójna i słabo zrealizowana.
Jak radzić sobie z oporem?
Jak pokonać opór i skutecznie wdrażać zmiany
- Overcome opposition. Niezależnie od tego, jak dobrze firmy zarządzają zmianą, zawsze będzie istniał opór.
- Skutecznie angażuj pracowników. Słuchaj, słuchaj, słuchaj.
- Wdrażaj zmiany w kilku etapach.
- Communicate change effectively.
Jakie są bariery zmian w większości organizacji?
Bariery w zarządzaniu zmianą organizacyjną
- ograniczone zrozumienie zmiany i jej skutków.
- negative employee attitudes.
- brak zaangażowania pracowników w proces zmian.
- słaba lub nieefektywna komunikacja.
- niewystarczające zasoby lub budżet – patrz koszty zarządzania zmianą.
- opór wobec zmiany kultury organizacyjnej.
- brak wsparcia kierownictwa dla zmiany.