Ile wart jest tick weryfikacyjny na Twitterze dla Twojej firmy?
Jasne jest, że istnieje wartość w posiadaniu oficjalnego uznania i wskaźnika dla odwiedzających, że jest to twój autentyczny, zweryfikowany uchwyt marki.
Czy zapłaciłbyś 50 dolarów miesięcznie za nowy złoty znak kontrolny Twittera dla marek? Co o 100 dolarów? To czuje się trochę strome, prawda?
Miejmy nadzieję, że nie, bo Twitter faktycznie rozważa pobieranie opłat w wysokości 1, 000 dolarów miesięcznie dla marek, aby być przyznane złote kleszcze. Nowy pakiet będzie również następnie umożliwić marki skutecznie zweryfikować własnych pracowników z jego oficjalnym logo marki znacznik, ale to będzie kosztować dodatkowe 50 dolarów za pracownika dodane.
To… wydaje się być dużą kwotą do zapłacenia, za niewiele w zamian.
Wczesna wycena została zakomunikowana niektórym partnerom marki w zeszłym tygodniu, natomiast The Information przejrzało również wewnętrzne komunikaty na Twitterze, które potwierdzają proponowane ceny.
Twitter podobno wysyła maile do firm oferując weryfikację złotego znaku kontrolnego za $1000 PER MONTH!
I weryfikację kont afiliacyjnych za 50$ miesięcznie pic.twitter.com/hohTPKLKdi
– Matt Navarra (@MattNavarra) February 3, 2023
Co nie oznacza definitywnie, że Twitter jest zamknięcie w tym punkcie cenowym, a może być tak, że Twitter jest po prostu wprowadzenie czuje w tym momencie, aby zobaczyć, jak rynek reaguje. Ale $ 12k rocznie dla checkmark w aplikacji wydaje się bardzo wysoka cena do zapłaty, które, podejrzewam, wiele, wiele marek nie będzie.
Strategia cenowa jest spójna z platformą, której właścicielem jest (były) najbogatszy człowiek na świecie. W początkowych dyskusjach wokół Twitter Blue, Elon i Co. rozważali pobieranie 20 dolarów miesięcznie za niebieski znak kontrolny, co wywołało wiele krytyki i drwin. Musk ostatecznie osiadł na mniej niż połowę, że, a następnie wykonane kilka aluzji, jak $ 8 naprawdę nie jest dużo zapłacić.
Które to nie jest, gdy masz nieskończoną pulę pieniędzy, aby czerpać z – co jest prawdopodobnie również dlaczego Musk podejrzewa, że 1, 000 dolarów to niewiele dla marek, aby zapłacić za znak kontrolny w aplikacji.
Ale jest, lub będzie, dla większości firm. I podobnie jak w przypadku Twitter Blue, większe pytanie brzmi: dlaczego miałbyś płacić? Musk i Co. nie oferują wiele w zamian za swoje dolary, tylko checkmark i dobre samopoczucie, że dostaniesz od wspierania aplikacji, i bycie częścią wielkiego eksperymentu Elon Twitter.
Osobiście nie rozumiem tej wartości. Status tyknięć weryfikacyjnych jest związany z ekskluzywnością i faktem, że nie tylko każdy może iść zdobyć jeden. Ale teraz mogą, więc jest to teraz wartościowe, bo…?
Nie mogę sobie również wyobrazić Twitter obracając 1000 dolarów miesięcznie od nikogo na tym etapie, biorąc pod uwagę jego wyzwania finansowe, które prawdopodobnie zobaczyć kupę dodgy organizacji blokowania w złotym znaczkiem, a dalsze dewaluacji opcji.
Więc, czy zapłaciłbyś 1000 dolarów miesięcznie za złoty tick? Czy powinieneś?
Zgaduję, że odpowiedzi to „nie” i „heck no”, w dowolnej kolejności.