PytaniaShow Biznes

Uzyskaj większy zysk z witryny E-Commerce dzięki tym 7 taktykom projektowania stron internetowych – GdanskTown.pl

Każda strona jest inna, a wraz z tym przychodzą różne potrzeby związane z projektowaniem stron internetowych. Oczywiście Google nie ma czasu, aby przesiać miliardy stron internetowych i sprawdzić, czy każda z nich jest wystarczająco dobra dla niszy, do której należy. Nie. Zamiast tego, Google stale rozwija aktualizacje, które służą jako standard dla wszystkich stron niezależnie od niszy.

Do przeczytania: Zarabiaj pieniądze z Facebook & Twitter bez Strony Internetowej!

Doświadczenie użytkownika, bardziej niż cokolwiek, jest częścią tego standardu; a jeśli masz witrynę e-commerce, nie jesteś wykluczony. Istnieje lista praktyk projektowania stron internetowych, że Google zachęca wszystkie strony do naśladowania, ale dla dobra bycia specyficznym i catering do witryny unikalne potrzeby, Australia wiodących ekspertów projektowania stron internetowych dostarczyć listę praktyk, że witryny e-commerce powinny przestrzegać dla podwojenia sprzedaży.

  1. Search bar

Im więcej masz produktów, tym bardziej konieczne jest dodanie na stronie paska wyszukiwania. Dzięki temu Twój użytkownik łatwiej przefiltruje to, czego potrzebuje i znajdzie to, czego dokładnie szuka.

  1. Multiple item photos

Nie musisz wystawiać całego albumu dla każdego przedmiotu. 2-3 zdjęcia wystarczą. Ludzie będą kupować oczami, a ponieważ nie mogą zobaczyć produktu osobiście, następną najlepszą rzeczą dla nich jest dokładne zdjęcie produktu. Jeśli chcesz przejść dodatkową milę, możesz również zrobić widok 3D lub wideo swojego produktu.

  1. Navigation bar

Słaba nawigacja jest jednym z największych powodów, dla których użytkownicy opuszczają stronę. Może to być frustrujące, gdy wchodzisz na stronę i nie ma ona paska nawigacyjnego, który pokazuje, gdzie użytkownik może się udać po określone typy elementów. Ułatw życie użytkownikowi, czyniąc pasek nawigacyjny jedną z najbardziej widocznych części Twojej strony.

  1. Shopping cart

Spraw, aby koszyk był przyciskiem, który Twoi użytkownicy mogą łatwo kliknąć odwiedzając każdą stronę Twojego serwisu. Nie chcesz, aby to zbyt widoczne, ale po prostu upewnij się, że jest tam. Czyniąc to może przejść długą drogę w zmniejszaniu sprawdzania porzucenia koszyka.

  1. Organized catalogue

Nikt nie lubi wchodzić do sklepu, w którym wszędzie są zagracone przedmioty. To samo dotyczy Twojej strony internetowej. To mówi wiele o twojej marce, gdy twoje produkty są nieuporządkowane. Więc upewnij się, że są one ułożone w swojej stronie w taki sposób, że wygląda czysto, zorganizowane i atrakcyjne. Jest to łatwe dla oczu klienta i zachęca go do dokonania zakupu. Zwróć uwagę na to, co sprzedajesz, jak również, zrobić dokładny research na temat najlepiej sprzedających się produktów, jeśli nie jesteś pewien co do niszy, w której chcesz sprzedawać.

  1. Partners and associates

Znajdź odpowiednie miejsce na swojej stronie internetowej, najlepiej na stronie głównej lub O nas, gdzie możesz pokazać firmy partnerskie, z którymi pracujesz/współpracowałeś. Jest to jeden z rzadkich momentów, gdzie nie będzie wyśmiewany za namedropping. W rzeczywistości, to może nawet dodać do swojej wiarygodności, która jest czymś, co użytkownicy cenią podczas zakupów online.

  1. Sale section

Kto nie lubi wyprzedaży? Prawie każdy skoczyłby na okazję nabycia przedmiotu po tańszej cenie. Upewnij się, że użytkownik wie, jakie przedmioty są na sprzedaż, mając stronę poświęconą produktom z rabatem.

Istnieje więcej praktyk projektowania stron internetowych, które możesz zastosować na swojej stronie e-commerce; ale te, które zostały przedstawione powyżej są najbardziej skuteczne i najprostsze sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji.

Zobacz także: Top 6 narzędzi Email Marketing, które pozwolą Ci zaoszczędzić 500 dolarów każdego miesiąca

Odważ się eksperymentować, ale tylko na tych, które czujesz, że będzie korzystać z witryny najbardziej. Pobierz wskazówki od dużych konkurentów nazwy i zobaczyć, co robią na swojej stronie, że można zastosować do Twojej.

Jakie inne praktyki projektowania stron e-commerce miałeś na myśli? Daj nam znać w komentarzach!

Related Articles

Back to top button