Jeśli klikniesz w link i dokonasz zakupu możemy otrzymać niewielką prowizję. Zapoznaj się z naszą polityką redakcyjną.
Firma zapewni wsparcie marketingowe i monetyzacyjne dla gier o potencjale długotrwałego zaangażowania użytkowników

Voodoo ogłosiło nowy model wydawniczy dla gier casual i midcore na urządzenia mobilne i dla deweloperów.
Jak donosi PocketGamer.biz, model ten ma na celu skupienie się na tytułach mobilnych, które mają długoterminowy potencjał zaangażowania użytkowników i rentowność.
Twórcy gier będą mogli zgłaszać swoje tytuły do rozpatrzenia poprzez nową stronę firmy poświęconą działalności wydawniczej.
Voodoo zaoferuje także studiom wsparcie w zakresie marketingu i monetyzacji poprzez reklamy i zakupy w aplikacji.
„Możemy teraz pomóc tym studiom znaleźć rynkowość, odporność na monetyzację, a ostatecznie wielką rentowność w ciągu sześciu miesięcy od premiery” – powiedział szef działu wydawniczego Voodoo Alexander Shea.