Praca Intectics prowadzi obsługę operacyjnej bazy danych (ODB), która pomaga w zarządzaniu programem lojalnościowym klientów największego na świecie sprzedawcy mebli. Pomaga również w synchronizacji danych zgodnie z centralnym IT detalisty i bazami marketingowymi. Odbywa się to w trybie tygodniowym lub dziennym.
Components Of Intectics
System obsługiwany przez Intectics składa się z wielu głównych komponentów.
Zaprojektowano aplikację lub zarządzającą danymi profilowymi klienta znaną jako aplikacja sprzedawcy mebli custom co-worker. Z pomocą tej aplikacji wydawane są nowe karty lojalnościowe, które zastąpiły te utracone. Pomaga również w planowaniu zadań Business Process Jobs.
Business Process Jobs to te, które służą wielu celom marketingowym, takim jak karty z danymi klientów, korzystanie z usług poczty elektronicznej przy użyciu dostawcy specyficznego dla danego kraju. To również wygląda dla Customer Card & Welcome Party, jak również statystyki rejestracji.
Trzeci składnik to dostawcy danych, który jest dostarczany przez partnera w marketingu. Może to obejmować rozwiązania typu Kiosk oraz aplikacje internetowe w zależności od kraju. Zespół Intectics wspiera i rozwija ODB przy użyciu niezawodnych i sprawdzonych technologii open source. Obecnie Intectics świadczy usługi na rynku 8 krajów. Zarządza również rekordami ponad 5 milionów klientów. Tak więc, zgodnie z perspektywą krótko- i średnioterminową, można powiedzieć, że usługa zostanie rozszerzona na kolejne kraje, w których sprzedawcy prowadzą swoją działalność.
Challenge
Przez około 12 lat klient stosował model outsourcingu nearshore. Wykorzystywał jednak zasoby z Europy Wschodniej, aby wspierać swój zespół krajowy w Europie Zachodniej. Obecnie, przez ostatnie trzy lata, niektóre z regionów nearshore miały znaczny wzrost kosztów, ponieważ dojrzały ekonomicznie. W 2005 roku firma IMPAQ opracowała plan rozszerzenia usług technologicznych. Zaczęto więc oceniać wszystkie regiony w Europie Wschodniej i szukać możliwych partnerów. Intectics przeszedł przez proces przetargowy, który został wybrany na podstawie zarówno jakości jak i ceny.
Wyzwaniem dla Intectics było stworzenie stabilnego, opłacalnego i wysokiej jakości procesu. Dotyczyło to świadczenia usług takich jak: Performance Management, Infrastructure Management, Support & Maintenance, Security Monitoring, Testing oraz System Design &Integration.
Solution
Partnerstwo rozpoczęło się od wielu projektów zgodnych z bi rozwojem oprogramowania. Chociaż projekt nie był zbyt duży, ale był zdecydowanie bardzo ważny dla IMPAQ. Niewielu klientów końcowych chciało stworzyć serwis internetowy w bardzo krótkim czasie. Rozpoczęcie projektu odbyło się na czas i w ramach budżetu. Nie mogliśmy jednak podjąć ryzyka związanego z planem, który został ułożony w połączeniu z klientem. Klient był bardzo zadowolony z rezultatu i przedłużył umowę o dodatkowe dwa lata. Równocześnie zrealizowaliśmy wiele nowych projektów. W 2006 roku zapadła decyzja o rozpoczęciu nowego projektu i nowego modelu. Tak jak poprzednio firmy pracowały nad projektem na zasadzie y-basis. Teraz jednak firma podpisała również umowę z Offshore Dedicated Team. Offshore Dedicated Team ma szczególny model biznesowy, który daje dedykowany rozwój zespołów. Daje również pełne usługi administracyjne i infrastrukturę w jednym z centrów rozwoju Offshore w celu pracy nad projektem klienta. Klient otrzyma stałą miesięczną opłatę za własny zdalny dział rozwoju.
Results
W przeciwieństwie do zatrudniania lokalnych pracowników, klient pozyskał wiele opłacalnych zasobów. Teraz działają około 80% pracowników nearshore i 20% pracowników do offshore. Każdy partner pomaga we wszystkich kwestiach związanych z pracą, a także konsultuje się w obszarach podobnej wiedzy, co jest podporządkowane rzeczywistemu doświadczeniu.