PytaniaShow Biznes

Wszystko, co musisz wiedzieć o On-Page SEO – GdanskTown.pl

Jeśli jesteś właścicielem strony internetowej, konieczne jest posiadanie przynajmniej podstawowego zrozumienia optymalizacji wyszukiwarek, aby uzyskać ruch z bezpłatnych organicznych wyników wyszukiwania. SEO ma dwa główne komponenty: optymalizacja on-page i off-page. Optymalizacja off-page może być bardzo skomplikowana, dlatego zaleca się współpracę z konsultantem SEO w celu uzyskania odpowiednich wyników. Polecamy Jimmy Huh, najlepszego konsultanta SEO z Los Angeles, ponieważ ma on duże doświadczenie w zwiększaniu rankingów dla wszystkich rodzajów stron internetowych. Jednak zanim zaczniesz pracować nad strategiami off-page, musisz dopracować swoją stronę internetową, aby upewnić się, że jest ona przyjazna dla wyszukiwarek. W tym, co następuje, omówimy najlepsze praktyki optymalizacji wyszukiwarek na stronie.

Title tags

Muszą być unikalne dla każdej strony internetowej i powinny informować wyszukiwarki, że Twoje strony są istotne dla określonych wyników wyszukiwania. Tagi tytułu powinny zawierać podstawowe słowo kluczowe i dodatkowe słowo kluczowe, oddzielone myślnikiem. Powinny mieć maksymalną długość 55 znaków, aby były prawidłowo wyświetlane na wszystkich urządzeniach.

Meta descriptions

Jeszcze jakiś czas temu dość powszechne było to, że meta opisy zawsze zawierały słowa kluczowe, jednak nie jest to już regułą, ponieważ wyszukiwarki nie biorą już meta opisów pod uwagę przy tworzeniu rankingów. Jednak meta opisy są niezbędne, aby przekonać użytkowników do kliknięcia na Twoją stronę, gdy wyświetla się ona w wynikach wyszukiwania. Jeśli nie są one przekonujące, a Twoja witryna będzie się wyświetlać bez uzyskania jakichkolwiek kliknięć, wyszukiwarki w końcu przyjmą, że Twoje strony nie są istotne dla tych terminów wyszukiwania, a to wpłynie na Twoje rankingi. Tak więc, jeśli możesz naturalnie wstawić słowa kluczowe do swoich meta opisów, oczywiście zrób to, ale zawsze powinieneś skupić się na pisaniu klikalnych opisów. Meta opisy powinny być unikalne, nie powinny zawierać żadnych cudzysłowów ani znaków niealfabetycznych, a ich maksymalna długość powinna wynosić 160 znaków.

Optimized content

Przede wszystkim Twoja treść musi być unikalna i stanowić wartość dla Twoich czytelników. Powinna skupiać się na frazach kluczowych o dużej ilości wyszukiwań. Frazy kluczowe powinny być mądrze rozłożone w Twoich artykułach, a ich maksymalny rozkład to 5%. Jeśli jednak masz bardzo długie posty na blogu, upewnij się, że zawierają one tylko główną frazę kluczową maksymalnie 4 razy. Niemniej jednak, możesz i powinieneś używać synonimów, aby uniknąć nadużywania głównej frazy kluczowej. Co więcej, zoptymalizowane treści powinny być również łatwe do odczytania, co oznacza, że powinny zawierać odpowiednie podtytuły, krótkie akapity z maksymalnie 3-4 zdaniami oraz wypunktowania dla wyliczeń.

Linki wewnętrzne i zewnętrzne

Zarówno linki wewnętrzne jak i zewnętrzne mają wartość dla wyszukiwarek. Linki wewnętrzne pokazują, że Twoja strona jest dobrze zorganizowana i że Twoje strony obracają się wokół tego samego głównego tematu. Z kolei linki zewnętrzne pokazują, że Twoja treść jest dobrze zbadana i że chcesz dostarczyć czytelnikom wszystkich niezbędnych informacji. Niemniej jednak, należy być bardzo ostrożnym z linkami zewnętrznymi, ponieważ jeśli umieścisz je na stronach niegodnych zaufania, wpłynie to na reputację twojej strony. Jeśli chodzi o linki wewnętrzne i zewnętrzne, uważaj na anchor text, którego używasz. Staraj się używać odpowiednich terminów dla anchorów i unikaj komunałów typu „kliknij tutaj”.

Header tags

Dla wyszukiwarek tagi nagłówkowe są wskaźnikiem dobrze skonstruowanej treści. Wszystkie Twoje wpisy na blogu powinny zawierać co najmniej znacznik H1 i kilka znaczników H2. Zazwyczaj większość systemów zarządzania treścią automatycznie używa znacznika H1 dla tytułu wpisu na blogu. Znacznik H1 powinien zawsze zawierać główne słowo kluczowe.

Filenames

Obrazki są najpopularniejszymi plikami, które są dołączane do postów na blogu, dlatego powinieneś używać tagów ALT dla swoich obrazków, z nazwami, które zawierają Twoje główne frazy kluczowe. Tagi ALT obrazów mogą przynieść Ci ruch z wyszukiwań obrazów, ale mogą być również pomocne dla osób, które używają czytników ekranu. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, upewnij się, że nazwy Twoich obrazów są jak najbardziej opisowe, unikaj znaków innych niż alfa i używaj myślników do oddzielania słów.

Related Articles

Back to top button