Strona główna Show Biznes Wydatki na reklamę na TikTok przeciwstawiają się spowolnieniu reklamowemu

Wydatki na reklamę na TikTok przeciwstawiają się spowolnieniu reklamowemu

Każde spowolnienie jest dla kogoś dobre. Weźmy na przykład TikTok.

Nawet gdy marketerzy nadal wyskrobują dolary z powrotem, gdzie tylko mogą, czy to z telewizji, czy z Facebooka, nie mogą przestać przelewać pieniędzy w aplikację do krótkich form wideo. I to pomimo pewnych dużych znaków zapytania, czy te dolary reklamowe mogą być finansowanie rosnących napięć między USA i Chin.

Do tych odpowiedzi zmaterializować, te tarcia są niczym więcej niż jeśli, ale i maybes do marketerów. To, co nie podlega dyskusji, to jednak to, jak bardzo TikTok nadal dominuje uwagę ludzi. I to zawsze będzie wielkim przyciąganiem dla reklamodawców – niezależnie od napięć ekonomicznych czy politycznych.

„Między pierwszymi trzema kwartałami 2022 roku a ostatnim, widzieliśmy, że wydatki na reklamę na TikTok wzrosły o 20%” – powiedział Ben Allison, szef operacji medialnych w VaynerMedia. „Jest jeszcze wcześnie w tym roku, aby powiedzieć na pewno, ale anegdotycznie widzimy, że ten trend inwestycji w TikTok nadal wzrasta z kwartalnymi kompami, które mają rosnąć przynajmniej przez okres tego roku. „

Trudno polemizować z tym poglądem. Niezależnie od tego, czy marketerzy są w miejscu, aby wydać teraz, czy zamiast tego optymistycznie planują przyszłe kampanie, TikTok jest teraz brany pod uwagę obok zawsze włączonych kanałów medialnych, szczególnie w celu napędzania świadomości dużych momentów marki

„TikTok stanowi około 25% budżetów reklam społecznych” – powiedział Brendan Gahan, chief innovation officer w agencji marketingu cyfrowego Mekanism. „Od 2020 roku rośnie dość stabilnie. Każdego roku wzrasta o około 50% rok do roku.”

To szybki wzrost dla agencji, która zrobiła swój pierwszy brandowany hashtag na TikTok jeszcze w 2019 roku. I wygląda na to, że to tempo będzie kontynuowane w tym roku dla reklamodawców Mekanism, tak jak dla wielu innych gdzie indziej.

„Podczas gdy TikTok stanowi mniej niż 10% całkowitych wydatków dla naszej firmy marketingowej, to z roku na rok wzrosła ona ponad dwukrotnie” – powiedział Rob Jewell, chief growth officer w agencji marketingowej Power Digital, firmie zajmującej się marketingiem wzrostu opartym na technologii, która pracuje dla klientów takich jak Procter & Gamble, Uniqlo i Casper. „Przewidujemy podobną trajektorię wzrostu w 2023 roku, ponieważ kanał wciąż przyciąga więcej reklamodawców chętnych do skalowania swoich działań TikTok”

Kiedy tak się dzieje reklama ma tendencję do mniejszego eksperymentowania.

W rzeczywistości ruchy na wyświetlaczu od reklamodawców TikTok teraz zaczynają przypominać wypróbowany i przetestowany playbook.

Co działa dla wielu z nich te dni wydaje się być uruchomienie TikTok reklamy w połączeniu z influencer marketingu. Więc używają płatnych reklam, aby zasadniczo zwiększyć zawartość, którą uważają, że może, lub jest, coraz trakcji wśród użytkowników. Estee Lauder powiedział tyle w zeszłym roku, podobnie jak Pepsi rok wcześniej.

  Jaki jest temat sonetu 138?

„Reklamodawcy, którzy przetestowali TikTok, generalnie widzą sukces w napędzaniu przyrostowych przychodów i nadal podwajają się na platformie”, powiedział Jewell. „Wielu reklamodawców testuje TikTok w I kwartale, z planami ekspansywnego skalowania w ciągu 2023 roku”

Co oznacza, że TikTok szybko staje się głównym punktem na planach medialnych dla wielu reklamodawców. Przyznać, że nie jest to tak duża inwestycja dla tych reklamodawców, jak Facebook lub Instagram. Ale gdzie reklama na tych platformach jest spowolnienie (a w niektórych przypadkach w rzeczywistym spadku), całkowicie odwrotnie dzieje się na TikTok.

Dlaczego? Bo częściej pieniądze, które trafiłyby na te platformy, teraz trafiają na TikTok. I to nie jest trudne do zrozumienia, dlaczego. Marketerzy dostać dźwięk na, pełny ekran możliwość reklamy wideo, gdy reklamują się na aplikacji, która badania efektywności pokazuje jest najbardziej wpływowe. To jest świat z dala od reklamy na Facebooku, Instagramie, a nawet Twitter, gdzie ten rodzaj skuteczności jest trudne do osiągnięcia z formatów reklamowych wideo, które nie są tak nieodłącznym elementem szerszych paszy. Innymi słowy: Wzrost TikTok przychodzi kosztem swoich bardziej uznanych odpowiedników.

„Ogólnie rzecz biorąc, nadal widzimy ruch dolarów z tradycyjnych kanałów do kanałów online, więc placek dla TikTok do zanurzenia się jest coraz większy, chociaż ta migracja wydatków spowalnia”, powiedział Allison z VaynerMedia. „Jeśli jednak chodzi o TikTok konkretnie, to wzrost budżetów w tym miejscu pochodzi od bezpośrednich konkurentów. To pieniądze, które stają się dostępne, jak na przykład Twitter, które TikTok był w stanie przyciągnąć do swojego biznesu reklamowego.”

  Jaki jest temat sonetu 138?

Pod wieloma względami idzie to wbrew pozorom. Zazwyczaj dolary reklamowe mają tendencję do wycofywania się do wypróbowanych i przetestowanych obszarów, takich jak Facebook i Instagram, gdzie marketerzy wiedzą, że wykonają pracę. Stosunkowo nowe platformy jak TikTok nie są dokładnie top of mind w tych momentach.

Potem znowu, to nie są normalne czasy.

Wśród społeczności marketingowej rośnie świadomość, że skuteczność najbardziej uznanych platform niekoniecznie uzasadnia wydatki. Wynika to z kilku powodów. Przede wszystkim, że Apple ma dławione dane reklamodawcy polegały na wierzyć, czy ich reklamy w mediach społecznościowych. TikTok, w przeważającej części przynajmniej, nadal uniknąć tych samych problemów.

Tak, musiał obniżyć swoją globalną prognozę przychodów na 2022 rok o 2 miliardy dolarów, ale 14,5 miliarda dolarów zawsze było ambitne nawet w najlepszych czasach. Prognoza nie była jednak nierealistyczna. Nie, gdy istnieje duża przepaść między ilością pieniędzy wydawanych na reklamy online (mniej niż 2%, za Insiderem) na TikTok, a ilością czasu spędzanego na nim (22% z dwóch bilionów godzin spędzonych w aplikacjach społecznościowych na urządzeniach z Androidem, według firmy analitycznej Data.AI). Szybko jak przepaść się zamyka to może się zamknąć jeszcze szybciej, jeśli ceny reklam nadal będą czynić łatwiejszą decyzję jeszcze łatwiejszą dla reklamodawców.

  Reakcja celebrytów i polityków na masową strzelaninę w Monterey Park

„Dla self-serve, czyli programmatic, poszedł w górę o około 10% r/r. Istnieją dodatkowe czynniki, takie jak nowe miejsca, strategie targetowania itp, powiedział Kevin Renwick, dyrektor ds. mediów w Mekanism. „Nadal jest niezwykle tani i konkurencyjny w stosunku do innych platform (nadal wchodzi taniej w stosunku do YouTube, Mety, Snapchata itp.), więc nawet jeśli przyrostowo rośnie, nie jest to jeszcze powód do zmartwień”

Nieźle jak na zespół sprzedaży reklam, który miał podstępny 2022 rok, który obejmował restrukturyzację. Jest to jeszcze bardziej imponujące, biorąc pod uwagę, że TikTok nie ogłosił jeszcze żadnych dużych umów handlowych z agencjami medialnymi. Dowód na to, że gdy narracja się przyjmie, może napędzać rynki.

„TikTok przesuwa sposób, w jaki lubimy konsumować treści w mediach społecznościowych” – powiedziała Amy Gilbert, szefowa działu społecznego dla Ameryki Północnej w The Social Element. „Istnieją możliwości na tej platformie z płatnej perspektywy, nawet jeśli jest to tylko testowanie i uczenie się. Jeśli marki nie myślą o tym, są trochę spóźnione do gry.”

Teraz przychodzą zastrzeżenia.

Na początek, ilość dolarów reklamowych wydanych na TikTok jest nigdzie w pobliżu tego, co jest coraz spadła na Facebooku i Instagramie. W zeszłym roku, krótki-forma wideo app zgrabiał w około 10 miliardów dolarów przychodów. Facebook zrobił prawie potrójne, że (27,7 mld dolarów) w swoim ostatnim kwartale. Następnie są te obawy, że TikTok stał się nowym siedliskiem dla zmanipulowanych filmów i zdjęć. Nie mówiąc już o tym, że jako czysty kanał reklamowy, TikTok nie ma efektywności reklamodawców wydajności pragną. Część z tego ma do czynienia z dojrzałością ich algorytmu i zdolność do identyfikacji odpowiedniego klienta w ramach publiczności, aby pomóc służyć reklamy.

Aby powiedzieć, że aplikacja przeszła długą drogę w ciągu ostatnich dwóch lat jest niedopowiedzeniem. Wtedy to było postrzegane przez wielu marketerów jako bardziej niszowy kanał, gdzie młodzi ludzie poszli oglądać dziwaczne filmy z każdego tańca. Teraz, nie tylko jest aplikacja bardziej mainstream z ponad 850 milionów użytkowników na całym świecie – 40% z nich nie są na Facebooku – ludzie idą tam, aby zrobić o wiele więcej niż oglądać losowe filmy. Tak, nadal to robią, ale robią też zakupy, oglądają wiadomości, a nawet używają TikTok jako wyszukiwarki.

Read More

Najchętniej czytane

Pełny tekst: Gow. Arkansas Sarah Huckabee Sanders – odpowiedź GOP na „State of the Union” Bidena

Uwagi Gov. Arkansas Sarah Huckabee Sanders (R) GOP Response to President Joe Biden's State of the Union Address:Dobry wieczór. Jestem Sarah Huckabee Sanders.Bycie mamą...

Trendy w marketingu cyfrowym, które ukształtują Twoją firmę w tym roku

W dziedzinie marketingu cyfrowego, jest to niezwykle krytyczne dla twojej agencji cyfrowej, aby stale aktualizować się z najnowszymi trendami i technikami, a także nauczyć się dostosowywać swoją firmę do tych zmian. Jeśli nie, będziesz nieświeży i z czasem uschnie. Twitter, Facebook, Instagram i YouTube to świetne przykłady stron internetowych, które stale zmieniają swój format, aby

Ile razy koliber może trzepotać skrzydłami w ciągu 60 sekund?

Ile razy koliber może trzepotać skrzydłami w ciągu 60 sekund?Ile razy skrzydła kolibra biją w ciągu SEKUNDY? Te małe skrzydlate cuda trzepoczą skrzydłami z niezwykłą prędkością 80 razy na sekundę! Oni nie trzepoczą skrzydłami, oni obracają je w figurze 8, co czyni to jeszcze bardziej niezwykłym!Czy kolibry kiedykolwiek przestają trzepotać skrzydłami?A. Kolibry nigdy nie przestają

Jak McCulloch vs Maryland przyczynił się do powstania nacjonalizmu?

Jak McCulloch vs Maryland przyczynił się do nacjonalizmu?Chociaż to orzeczenie było na korzyść rządu federalnego, ostatecznie promowało nacjonalizm. Nie tylko pokazało wpływ i znaczenie Konstytucji, aspektu definiującego Amerykę, ale także zasugerowało zmianę w relacji pomiędzy rządem lokalnym i krajowym.Jak orzeczenie Sądu Najwyższego w sprawie McCulloch przeciwko Maryland pomogło wzmocnić rząd federalny?McCulloch v. Maryland (1819) jest

50 najlepszych filmów o tematyce LGBTQ, jakie kiedykolwiek powstały

To jest Miesiąc Dumy, jak już powiedziało ci całe mnóstwo tęczowych logo korporacji. To świetny czas na marsz, a także na imprezę i bycie...

Dlaczego rachunek czekowy jest wygodniejszy od rachunku oszczędnościowego apex?

Dlaczego konto czekowe jest wygodniejsze od konta oszczędnościowego?Aby upewnić się, że klienci mają wystarczająco dużo pieniędzy na koncie. Dlaczego konto czekowe jest wygodniejsze niż konto oszczędnościowe? Łatwiej jest wydać pieniądze na koncie czekowym. Jaka jest jedna różnica między kontem czekowym a oszczędnościowym?Co jest lepsze konto czekowe czy oszczędnościowe?Tradycyjne konta oszczędnościowe zarabiają nieco więcej odsetek niż

60+ Tatuaże z tyłu szyi, które łatwo ukryć i które można pokazać

Image Source: Getty/Edward Berthelot 1 / 50 2Back-of-the-Neck Tattoos: Słonecznik 2 / 50 3Back-of-the-Neck Tattoos: Geometryczne kształty 3 / 50 4Back-of-the-Neck...

Jakie były główne czynniki, które przyczyniły się do wzrostu amerykańskiego imperializmu?

Jakie były główne czynniki, które przyczyniły się do wzrostu amerykańskiego imperializmu?Jakie były główne czynniki, które przyczyniły się do wzrostu amerykańskiego imperializmu? Pragnienie siły militarnej, pragnienie nowych rynków zbytu, wiara w wyższość kulturową.Na co Stany Zjednoczone nalegały, aby Kubańczycy zawarli w Konstytucji?Ta jednostka kawalerii ochotniczej walczyła w słynnej bitwie lądowej w pobliżu Santiago na Kubie pod

Gwiazda hokeja Juancho Hernangomez zna się na harówce

Kiedy agent napastnika Utah Jazz, Juancho Hernangomeza, powiedział mu, że Adam Sandler chce obsadzić w roli głównej w filmie Netflixa prawdziwego zawodnika NBA -...

Pozostałe newsy

  Reakcja celebrytów i polityków na masową strzelaninę w Monterey Park

Pełny tekst: Gow. Arkansas Sarah Huckabee Sanders – odpowiedź GOP na „State of the Union” Bidena

Uwagi Gov. Arkansas Sarah Huckabee Sanders (R) GOP Response to President Joe Biden's State of the Union Address:Dobry wieczór. Jestem Sarah Huckabee Sanders.Bycie mamą...

Mitt Romney do George’a Santosa podczas State of the Union: „You Don’t Belong Here

Sen. Mitt Romney (R-UT), nieudany kandydat Partii Republikańskiej na prezydenta w 2012 roku, potwierdził, że powiedział osaczonemu Rep. George'owi Santosowi (R-NY): "Nie należysz tutaj"...

Biden zapomina, kiedy Super Bowl Sunday jest podczas State of the Union

Prezydent Joe Biden wydawał się zapomnieć, kiedy Super Bowl Sunday występuje mniej niż 15 minut w jego State of the Union address we wtorek...

Republikanie krzyczą „Zabezpieczyć granicę” podczas przemówienia Bidena o stanie państwa

Niektórzy republikańscy członkowie Kongresu krzyczeli "Zabezpieczcie granicę!" podczas przemówienia prezydenta Bidena o stanie państwa we wtorek wieczorem, co zmusiło 80-latka do kilku chwil przerwy.Biden...

FACT CHECK: Biden twierdzi, że ograniczył koszty insuliny dla pacjentów Medicare

CLAIM: Prezydent Joe Biden twierdził podczas wtorkowego State of the Union, że Democrats' Inflation Reduction Act umieścił miesięczny cap 0f $35 na kosztach insuliny...